Ford jasne ukazal, ze i auto pod milion nemusi mit moturek z travni sekacky, ale uz vykonove odpovidajici trilitr. Skoda, ze tohlo asi VW nikdy nepochopi a i nadale bude do udajne managerskeho auta jakym ma byt Passat nabizet do milionu pouze mene nez dvoulitrove moturky urcene po nizsi tridu. To same Superb.
Taky mě to štve, že Superb má slabučky 2.8 V6, ale co naplat. 3.0 V6 160 kW nebo 3.2 V6 FSI 188 kW se tam asi nedostane. Vyhrazeno pro Audi a VW
Ono nejde ani tak o to, ze jak je slaboucky, ale kolik stoji. Pod milion s jenom trochu slusnou vybavou bez sance.
Mě se ten předek zdá naopak být mnohem lepší. Standardní předek mě připadá hrozně fádní a nevýrazný. Důvod proč jsem před dvěma roky nekoupil Mondeo byl právě vzhled přední části vozu. Auto se mě nelíbilo natolik že to nezvrátily ani všechny další výhody. Titanium už by u mě přece jen mělo šanci ale to je jen můj subjektivní názor.
Mne sa paci,ma sportovy nadych a s tym 2.2 dieselom to musi byt super.
No nezlobte se na mě, ale v této verzi mi Mondeo připadá hodně ujetý, hlavně pak ta přední část. Vím, že je něco jiného vidět auto na fotkách a něco jiného "na ostro", ale toto mě docela zklamalo. Původní Mondeo daleko hezčí. Možná ten vnitřek je povedený, ale to je tak vše.
Suhlasim s Jarom. Triedy aut vymysleli vyrobcovia aut, aby mohli tahat peniaze od ludi za trochu viac plechu a image ! Aj auta z nizsej triedy uz maju to co z vyssej.
Jako třeba podvozek??
Nic moc cena, za ty peníze se dá koupit líp.
Tak napiš konkrétně co se dá koupit ? Hlavně nepiš Octavia 2, to není odpovídající auto kategorie jako je Mondeo.
Mazda 6? Ps. tak Oktávka odpovídá - místo uvnitř je, kufr větší, tak proč ne? 2.0 TDI jede super, cena ve stejné výbavě asi o 200 táců nižší
Oktávka je o půl třídy níž..
No a? Čemu to vadí? Je líp ovladatelná, místa je v ní dost, kufr jako krá**, celkově lepší auto než Mondeo, třída netřída.
Jasně a Fabia RS je nejlepší auto na světě. Co pořád máte s tím kufrem ? Mě např. velikost kufru až tolik nezajímá, já v kufru nejezdim, vy jo ?Lépe ovladatelná ? Jistě, s tím rozvorem určitě.
Co to máte pořád za komlex s tou Fábií RS?
To si delas legraci, ne? V cem je asi tak Octavka lepsi? O2 ma asi o 60l vetsi kufr - to je tak vsechno. Mondeo ma oproti tomu podstatne vetsi vnitrni prostor, tichy motor, vynikajici podvozek, vychytane mouchy. V nejvyssi vybave s 96kW TDCi jsem koupil nedavno nove mondeo s prodejni slevou levneji nez O2 2.0TDi se srovnatelnou vybavou. A to se jedna o auto o tridu vys.
Octavia má lepší podvozek než Mondeo, lépe naladěný posilovač, velký vnitřní prostor atd. Jediné, co mi chybí jsou benzínové motory, ale ty taky časem budou. Takže proč Mondeo co vypadá jako kdyby designer právě vylezl z toalety? Osobně jsem pro Mazdu 6, která mondeo spolehlivě předčí v designu.
Tys asi Mondeem ani O2 nejel, vid? Jinak bys nemohl placat takovehle nesmysly o podvozku a posilovaci. Prece jenom Ford ma jedny z nej podvozku a jizdnich vlastnosti v kategorii "spotrebnich" aut.
O2 ma velky vnitrni prostor maximalne v porovnani s O1, ale Mondeo je porad o hodne vetsi.
Design hodnotit nebudu, to je ciste subjektivni, me se treba libi.
Jel, oběma, Octávka je lepší. A Mazda 6 je lepší než obojí dohromady Mondeo je takový těžkopádný, a navíc má dost blbý sedáky. Tlačí do stehen
Jenom k te tezkopadnosti - to je jako bys porovnaval Golfa s Passatem. Passat bude v tomhle taky horsi, protoze to je o tridu vetsi auto, tak se nediv. A Octavia=Golf a Passat = Mondeo. Mondeo je proste auto velky jako krava, vzdyt ma rozvor vetsi minimalne o 10cm nez O2.
Tos Kubo Octavku precenil Mondeo ma rozvor cca 275cm, Octavka myslim okolo 255 cm, = Mondeo ma pro pasazery o 20 cm vic.
No jo, ja vim, ale ten kufr je kufr...kufr dela auto
Mondeo určitě nemá v podélném směru na zadních sedadlech o 20 cm více místa než Octavia. Má pohodlnější sedadla, lépe tvarovaná a pro nohy, pokud se dobře pamatuju, tak +8 cm, více určitě ne. Octavia má velmi dobře řešen vnitřní prostor, sedadla jsou tak vzadu, jak jen to šlo, takže i při malém rozvoru si vzadu hodíte nohu přes nohu. Vzhledem k tomu, jak je Oktávka malé auto (necelých 4,6 m), má nejen dost místa pro nohy, ale ještě zbylo místo na maxikufr - už snad až zbytečně velký.
Nic to ovšem nemění na tom, že Mondeo patří k nejprostornějším autům třídy.
aj ked je na tom o2 daleko lepsie co sa vnutorneho priesotoru tyka ako o1, ale zrovna na mondeo sa nechyta. jazdil som v mondeo sedan aj combi a to su tak priestorne auto ze az no. ked chcete porovnavat kufor v kombiku tak octavia oproti mondeu ma len nakupnu tasku (porovnavam combi). kto zazil priestor mondea combi vie o com je rec.nehovoriac o vnutornajsku. ja s mojimi skoro 2mi metrami mam v octavke vzdau problem, v mondeu nie (nie ze by som tak casto sedel vzdadu, skor vynimocne . ale octavia sa neda rovnat s mondeom co sa vnutorneho priestoru tyka. o sedackach sa uz radsej vobec nerozpisujem.
O2 má v liftbacku 560 l, v kombi 580 l. Mondeo má slabých 500 a to ještě s dojezdovým kolem. takže s tím kufrem to nebude zase tak horký, slabý průměr
A místo vzadu? Dobrý, ale k čemu? V o2 bohatě stačí.
Proč kupovat drahý auto, když O2 poslouží úplně stejně?
Tak je to 580 / 540 ve prospech O2, ale 1620 / 1700 ve prospech Fordu. V O2 si neudelas vzadu dvoumetrovou postel. A to mel asi namysli aquila. Ale napsat, ze "kufr je bezva velkej a k cemu misto vzadu" a "proc kupovat drahy auto, kdyz O2 poslouzi stejne" chtelo dost odvahy ne? To si kup Matize. Je to skorokombi a poslouzi ti taky stejne.Podle me odpovida cena Fordu i O2 jejim kvalitam. Tot vse. Nekdo si priplati, nekdo ne. Nekdo jezdi v MB S a do tak socialniho auta jako je Mondeo/O2 by nevlezl. Jen mam pocit, ze zadne auto nemas, protoze nechapes pohnutky lidi, kteri si koupi Mondeo, A6, MB S a jine.
Tak nejsem omezenec, ze ano..Jen jsem chtel poukazat na rozvor, btw vnitrni prostor neroste linearne spolu s nim, to je jasne. Nicmene, ten vyse uvedeny flame vznikl z uplne jinych duvodu a mi to nedalo, abych se nepridal. Zaklad byl, ze za ty prachy je lepsi Octavka (ktera je dle me v jine tride) a jako obvykle klise, ktere ji melo navic podporit zaznelo, ze ma take vetsi kufr..
Není jednoduché posoudit, které auto je lepší než druhé, protože každý má jiná kritéria výběru auta. Někdo se řídí nabídkou motorů, někdo prostorem, jiný kufrem, další zase kvalitou podvozku apod. Někomu vadí, že do auta xxx nejde dát tempomat, do jiného zase hlavové airbagy atd. Čili pro někoho může být Oktávka lepší než Mondeo, pro jiného ne.
nechci se zapojovat do hadky,jen me pobavilo tvrzeni,ze jak ma auto o 20 cisel vetsi rozvor, ma automaticky i o 20 cm vic mista. jsou auta ktera maji mensi rozvor a je v nich pomerne vyrazne vetsi prostor nez u tech s vetsim rozvorem. a to vubec nemusi byt pripad o3 nebo jak ji rikate ostatni o2.
No táák, kucííí, nehádejte se, na tom svět nestojí. Jeden chce Octávku, jeden Mondejko, ať si to koupí a je.
Nova A6 je taky na ho*no, O2 je lepsi, protoze ma velky kufr a je levnejsi Vlastne, jakekoliv auto je horsi nez Octavka, prot. ma mensi kufr To je argumentace...Proboha, O2 je nizsi stredni trida, Mondeo se tlaci pomalu do vyssi stredni..Skodovkari jsou zaslepenci a tmari, ne vsichni, ale tato kategorie lidi je u teto znacky zastoupena zdaleka vice nez u jinych vozu
"Titanium X se nabízí výhradně jako liftback a kombi..."
ale na fotkach je vyfoceny sedan, tak jak je to ? nebo ze by sedan nebyl pro cesky trh ?
Na fotkách je sice sedan, ale v Česku ho nekoupíte.
skoda no . Sedan vypada moc dobre...akorat ta cena, to uz je asi lepsi vzit rovnou ST.
No vypadá dobře, ale ta cena je na můj vkus moc vysoká, když to nemá ani ESP a xenony.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.