Ford Mondeo nabízí akční modely Manager a Manager Plus

Nové akční modely nabízejí rozšířenou základní výbavu, za kterou se nic nedoplácí, pokud padne volba na motor TDCI, tak úspora finančních prostředků dosáhne šedesátsedn tisíc korun.
Ford Mondeo nabízí akční modely Manager a Manager Plus
Mondeo Manager

Prvním akčním model vychází z výbavy Trend, která sama osobě již obsahuje prvky jako ABS, klimatizaci, čtyři airbagy, elektricky ovládaná okna apod.

U akčního modelu Manager je výbava dále rozšířena o bezpečnostní systém IVD, který zahrnuje elektronický stabilizační systém ESP a protiprokluzový systém TCS a dále tzv. bezpečnostní soupravu 2, zahrnující stropní airbagy a brzdový asistent EBA.

Pokud se přitom motorista rozhodne pro jedinečný Fordův motor 2.0 TDCi, tedy turbodiesel vybavený vstřikovacím systémem Common Rail druhé generace, dosáhne celková cenová výhoda částky 67 800 Kč.

Základní cena pro Ford Mondeo Manager přitom činí 679 000 Kč.

Mondeo Manager Plus

Druhý akční model, Mondeo Manager Plus, vychází z luxusní výbavy Ghia, která navíc zahrnuje například samočinnou elektronickou klimatizaci, kola z lehkých slitin či palubní počítač.

Výhoda modelu Manager Plus spočívá i tady v IVD a bezpečnostní soupravě 2, které zákazník dostává opět zcela zdarma. S motorem TDCi pak zákazník získává i u modelu Mondeo Manager Plus výhodu ve výši až 67 800 Kč.

Za Ford Mondeo Manager Plus zakazník zaplatí základní cenu 756 900 Kč.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků