Ford Mondeo: manuál pro 2.0 EcoBoost

Ford Mondeo 2.0 EcoBoost si můžete pořídit jen s převodovkou Powershift. Začátkem příštího roku se v nabídce objeví také manuální alternativa.
Ford Mondeo: manuál pro 2.0 EcoBoost

Po víkendovém představení novinek týkajících se nabídky automobilky Ford (konkrétně modelů Galaxy a S-Max) tu máme další zprávy. Tentokrát na téma dvoulitrového Mondea, které se dosud prodávalo ve spojení s motorem 2.0 EcoBoost (203 k nebo 240 k) pouze s automatickou šestistupňovou převodovkou Powershift.

Ta se chová sice nadprůměrně dobře, ale v praxi si nelze nevšimnout faktu, že při ostré jízdě vůz citelně brzdí, což vadí především u vrcholné motorizace s výkonem 240 k, která tak trochu supluje provedení ST. Pokud patříte mezi řidiče, kteří automatu příliš neholdují, máme pro vás dobré zprávy. Koncem roku se objeví Mondeo 2.0 EcoBoost osazené novou manuální šestistupňovou převodovkou. Jako první ji dostanou samozřejmě v Německu, Česká republika by se měla dočkat v únoru.

Test: Ford Mondeo - EcoBoost startuje

Nejvýkonnější Ford Mondeo 2.0 EcoBoost (240 k) zvládá sprint z nuly na 100 km/h za 7,3 s a maximálně se rozjede na 250 km/h. Oproti verzi s převodovkou Powershift je rychlejší o dvě desetiny vteřiny a maximálku má o 4 km/h výše. Spotřeba díky novému manuálu klesne v závislosti na jízdním režimu nanejvýše o půl litru. Manuální převodovku postupně dostanou také Galaxy a S-Max s přeplňovaným dvoulitrem.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků