Moj Auris je o triedu mensie auto a v hybridnej verzii ma objem 600 litrov - rovnako ako nehybridna verzia. Holt, je rozdiel, ci vyvijate auto ako hybrid alebo len namontujete bateriu do kufra.Mimochodom, ten motor je asi posledny mazdacky agregat, ktory Ford stale pouziva.
Kdyby raději snížili tomu bumbrlíčkovi jeho šílenou nadváhu a překopali tu hnusnou palubku.
Říkat autu s kapacitou 1,4 kWh hybrid je šaškárna pro matení nepřítele. Mondeo je dobré auto. Nechápu, proč je zrovna u kombi problém tam dát přiměřeně velký akumulátor, aby ujelo na elektřinu alespoň 50-100 km. Hned bych o něm silně uvažoval.
Ma o 0.1 kWh vetsi kapacitu nez treti generace Toyoty Prius, coz je fakticky soucastnik tohohle modelu (aktualni Mondeo se vyrabi od roku 2012) a ktera je brana jako fakticky archetyp hybridniho auta.
Je to napsáno správně. Pokud bys chtěl větší dojezd na elektřinu, tak by to muselo mít dobíjení z vnějšího zdroje a byl by to plug-in hybrid. Samotnou jízdou bys akumulátor s kapacitou pro ujetí 50 - 100 km nedobil. A kdybys pořádně četl, tak to tam máš i napsáno.
Ze začátku tyhle eko kurvítka nazývali správně, tj.mild hybrid. Pak PR vymyslela, že se jim bude říkat hybrid. Hybrid bylo označení pro full hybrid.
1. Mild/Full/thru the road hybrid atd nie su marketingove oznacenia. Ide o to, ze spojenie spalovacieho motora a elektromotora je mozne realizovat roznymi sposobmi, ktore definuju spravanie systemu.2. HSD od Toyoty je vsetko len nie kurvitko - vzhladom na to, ze ide o jeden z najspolahlivejsich motorov kedze nepotrebuje veci ako starter, alternator, rozvody, prevodovku...
A co to mění na věci? Varianty hybridu, tedy i ten mild hybrid Mondea, nemají vnější dobíjení pokud to nejsou plug-in hybridy a ujedou na elektřinu maximálně jen pár kilometrů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.