Ford Mondeo kombi N1, novinka pro podnikatele

14 komentářů

Me2d
12. srpna • 16:02

... je ta, co jde lehce zase vymontovat.

fredy
12. srpna • 17:50

len ked ta nahodou zastavi policia, tak prides o technicak....

jogurt
12. srpna • 22:27

No to těžko. Odebírat osvědčení o registraci není v pravomoci policie. Maximálně se na tobě mentálně vymasturbují, nebudeš na místě souhlasit s postihem, čímž to poběží do správního řízení, na zadní stranu "Oznámení" napíšeš že se k věci vyjádříš až při projednání před správním orgánem, přepážku namontuješ a až tě předvolají, prohlásíš, že přepážka v autě byla, je a bude, a proč tě policista buzeroval, o tom nemáš nejmenší ponětí, asi mu nedala soudružka manželka či ještě měl kocovinu z předchozího dne. Po správní orgán je to tvrzení proti tvrzení a věc odloží. Naštěstí totiž u nich neplatí přelud, kterým trpí policie, a to že policajt má vždycky pravdu. Čímž nenavádím k porušování zákonů. Jen poukazuji na to, že postihu za totální nesmysl se lze vyhnout.

Bob
12. srpna • 10:10

A není to bordel, když kvůli našim posrancum musí automobilky vyrábět extra verzi pro podnikatele?

mvb
12. srpna • 12:07

a jeste bez hlavovych airbagu... to se mel Ford vice snazit... ve stredni tride to je dnes standard... nakladak nenakladak 3-[

Kuba2k
13. srpna • 13:27

To je nejaka chyba..... Ford ma nove Mondeo N1 homologovane se vsema airbagama, nic se nemusi demontovat/deaktivovat.

fahrer
12. srpna • 12:36

Ford asi nic nenadělá s naší legislativou. Buď chceš airbagy nebo odečíst DPH. Ideální je airbag - DPH, ale to u nás bohužel nejde.

Martin
12. srpna • 14:55

coby neslo. Stropny airbag bol doteraz vzdy od zadnych sedadiel az dopredu. Mriezka bola od zadnych sedadiel dozadu, takze niekde sa stala chyba pri produkcii mriezky. Je to prve N1 auto, ktore kvoli tomu muselo prist o daky airbag, takze neverim ze sa to neda technicky vyriesit. Specialne ked za blby kus kovu ma clovek zaplatit 20ku... navyse ak ide o velkoseriovu produkciu a mnoho mriezok vydava za tieto peniaze este neziaduce zvuky. Cest vynimkam. Samozrejme vo vyssich triedach, BMW atd su pazvuky z mriezok v globalnom meradle neznama, ale zhruba do nizsej strednej sa zvyknu prejavovat. Najma tie "akciove" za 0Sk. akoze zadarmo....

Fero
12. srpna • 16:11

Rovnaky problem ma aj Octavia - ak chcete N1, tak nemozete mat hlavove ABG.

KubaPa
12. srpna • 16:01

No, ale tady je jestli to dobře chápu ta mřížka posouvací, takže by měla zůstat variabilita daná možností sklopit sedadla, což by řešilo pro mě největší problém těchto přestaveb. Ovšem je jasné, že v tu chvíli tam hlavovej airbag přes celej strop nemůže zůstat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KubaPa
12. srpna • 16:02

Což se týká Fordího řešení, samozřejmě by mi přišlo lepší, kdyby k odečtu DPH tahle "přestavba" vůbec nebyla potřeba...

fahrer
12. srpna • 20:33

Přesně tak jsem to myslel. Odpočet DPH bez mřížky.

fahrer
12. srpna • 10:42

Je to bordel. Jednou mám auto ve firmě a platím zněj silniční daň. Mimo jiných daní.

jogurt
12. srpna • 22:13

Jak s nesmyslem s DPH po českém způsobu souvisí silniční daň?
Mě by zajímalo něco jiného: Náš systém podmínek odpočtu DPH je v rozporu se současným stavem v EU, který členské státy tlačí k tomu, aby užitkové verze N1 nebyly przněny nesmyslnými přepážkami a nebezpečnými zaslepeními zadních bočních oken, které výrazně zhoršují výhled. Docela by mě zajímalo, kdy zvítězí EU a zdravý rozum nad stupiditou centrálních úřadů a lobbismem drátěných prznitelů TomCar a dalších.

Doporučujeme

Články odjinud