Ford Mondeo 2,0 TDDI: spolehlivý diesel pod kapotou (test ojetiny)

Milovnik_Peugeotu  |  18. 04. 2006 00:47

...drží jako přibyté na přibité (a pak můj příspěvek klidně smažte ) Jinak fain test, prozraďte co bude dál? Auta okolo 250tis. jsou vždy atraktivní

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  18. 04. 2006 00:58

Diky za upozorneni, hned to vylepsime... Co bude priste zatim s dovolenim necham pod poklickou , ale zkusime najit i neco s vysokym poctem km. My radeji testujeme ojetiny s mensim a overenym poctem km, protoze je povazujeme za atraktivnejsi (mnohdy jen zajete auto za polovicni cenu), ale pokud mate rad neco poradne zhuntovaneho, radi Vam vyjdeme vstric

Odpovědět  |   | 
Milovnik_Peugeotu  |  18. 04. 2006 12:05

No zhuntovaneho ani tak ne, spis jestli je porad jeste takove riziko koupit auto co ma nalitano pres dveste tisic, protoze takovych aut musi na nasem trhu logicky pribyvat (kdyz pomineme stocene tachometry )

Odpovědět  |   | 
puck  |  18. 04. 2006 19:13

co tak nejake 325tds

Odpovědět  |   | 
BigBrother  |  18. 04. 2006 07:38

Většina mých zkušeností po dvou letech od koupě této ojetiny je shodná, ale jsou zde i rozdíly:
- řazení jde náramně lehce. Ještě jsem nejel s autem, které by mělo tak dobré a lehké řazení (vyjma jedničky za mrazu), zejména v porovnání s předchozí generací Monde, které také vlastníme a je neskutečně poruchové. Navíc se dá řazení během pár sekund seřídit, zkušený mechanik ve Fordu by si s tím měl vědět rady.
- velice nepraktické páté dveře u combi. Při zavírání je nutné vyvinout velkou sílu, ne vždy se podaří zavřít, opravdu nepraktické. Otvírání je sice pod praktickou gumovou krytkou, ale velice citlivé, takže pokud zkusím, jestli je dovřeno správně, obvykle dveře opět otevřu.
- spolehlivost TDCI - sypaly se pouze do 6/2003, kdy byla udělaná revize motoru
- interiér se zahřívá rychle, pač auto má dvě nebo tři katody které ohřívají vzduch jdou cí do kabiny, proto je vlažný již pár desítek sekund po nastartování. Slouží zejména k urychlení rozehřívání čelního skla.
- zabudovaný audiosystém - koupil jsem ojetinu s rádiem 4000 RDS s kazeťákem, nehrálo nic moc, vyměnil jsem za model 6000 CD a to byl rozdíl ve zvuku. Na seriově montované rádio velice slušný výkon. Pro audiofily asi ne, ale pro běžné řidiče více než dostačující zvuk včetně sytých basů. Dokáže dělat slušný rambajs
-netěsnost a případné slepnutí předních světlometů je velmi časté a s netěsnotí se Ford potýká již u předchozí generace Mondea. Výměna žárovky je otázkou jedné minuty.
- dálkáčem lze zavírat i otvírat okna - při dlouhém stiknutí zamykání auta se se zavřuo i všechna otevřená okýnka, při dlouhém držení odemykání auta se všechna okénka otevřou úplně. Dobré na letní větrání před jízdou. Jinak standardně je otvírání všech oken dvoupolohové, což ocení každý u vjezdu doparkoviště.
- jinak dle mého názoru velice spolehlivé, komfortní a praktické auto, které je určeno mimo město (zpřevodování, zejména dvojka, je do města opravdu nepříjemné, ale dá se zvyknout) s hlučnějším, ale spolehlivým motorem a na svou váhu s příjemnou spotřebou za vcelku rozumný peníz - stejně staré ojetiny jiných značek jsou většinou dražší, bavíme-li se stále o aktuálně vyráběném modelu.
- další praktičnosti - horní pouzdro na brýle - využívám neustále, perfektní věc. Nastavitelný cyklovač stěračů - také velmi vychytané. Dva různé držáky nápojů - v prostředním sloupku a vedle ruční brzdy, sklopením zadních sedaček dostanete krásné letiště na pohodlné přespání dvou osob s mírně nadzvihlou plochou pod hlavou, což je vemi příjemné, a s osvětlením přímo nad "postelí".
- u střední konzole není poznat, že je z plastu, hliník by více studil, to je snad jediný rozdíl. Plastově na nekvalitně vypadá stříbro na řadící páce (ale hlavice páky je nadprůměrně kvalitní a propracovaná) a na volantu, kde je dle mého názoru plast a dost nekvalitní. Proto nechápu, proč autor článku řídá, že hliník na volantu studí. Dle mého názoru tam hliník vůbec není.

Odpovědět  |   | 
Carlos IV  |  18. 04. 2006 13:29

Tak s tímhle absolutně souhlas. Mám Mondeo jako služební, za 2,5 roku najeto necelých 90 tisíc km a maximální spokojenost. Jen už auto uvnitř začíná víc drnčet na nerovných silnicích, halt daň českým výmolům.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  18. 04. 2006 18:32

> - spolehlivost TDCI - sypaly se pouze do 6/2003, kdy byla udělaná revize motoru

Ona to neni ani tak revize motoru jako fakt, ze se vymenily vstriky za odolnejsi model. Mimochodem nemalo starsich Mondei ma tyto nove vstriky rovnez, nebot byly vymeneny v zaruce. Takze pak jsou i starsi TDCI v pohode.

Odpovědět  |   | 
John  |  21. 04. 2006 08:28

Jen dodatek, Ford nevyměnil vstřiky, ale čerpadlo, ze kterého se ve starší verzi uvolňovaly ony špony co ucpaly vstřiky.
Starší provedení TDCI má oproti jiným common-railům jednu výhodu, a to tu, že ho lze nechat opravit pokud se podělá, nemusí se vyměňovat hned za nové. Za kompletní výměnu vstřiků+ čerpadla u TDCI chtěl autorizovaný servis v roce 2003 88tis Kč, oprava v neutoriz. servisu vyšla na cca 15tis.

Odpovědět  |   | 
Camel  |  24. 05. 2006 12:22

Asi nevíš o čem mluvíš, vyměňovaly se tam jak vstřiky, tak čerpadlo (z Delphi na Bosch). Delphi vstřiky mají daleko menší dirky v tryskách a proto se tak snadno zacpávají naší nekvalitní naftou apod. Díly na Bosch vstřiky jsou již k dispozici a ke starším vstřikům (Delphi) se ještě pořád nedodávají a proto se musí buď nechat vyčistit ultrazvukem a pokud to nepomůže, tak vyměnit...

Odpovědět  |   | 
vinklec  |  18. 04. 2006 20:03


Jakou máš průměrnou spotřebu???Dík

Odpovědět  |   | 
BigBrother  |  20. 04. 2006 08:13

Od 5,8 litrů na 100 km po cca 8 litrů na 100 km. V prvním případě se jedná o klidnou jízdu mimo město (cesta do Rakouska, plynule po silnici a dálnici), v druhém případě pak o dojíždění do práce (cca 15 km tam a zpět, polovina ve městě, polovina vesnicema). Běžně se pohybuju u kombinovaného provozu tak kolem 7 - 7,5 litrů (a to mám těžší nohu). Je ale nutné si uvědomit, že auto váží 1630 kg, tak nemůže žrát to samé, co auta lehčí - například bráchovo Punto s 1,9 JTD si vezme 5,5-6,0 l na 100 km, ale je o 500 kilo lehci.
Vetší spotřebu mám v létě, manuální klima velice výrazně ubírá výkon motoru a je nutné více šlapat na plyn.

Odpovědět  |   | 
texan  |  02. 05. 2006 12:14

zdravím...mám v podstatě stejné zkušenosti s tím samým autem. Chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou nevíš zda jsou rozvody u tohoto agregátu, 2,0 TDDi 85 kw hnané řemenem nebo řetězem...z pěti servisů kam jsem volal mi tři řekli řetěz a dva řemen. Tak jsem trochu nervózní....mám najeto 120 tis a nerad bych to odkouřil.
Díky

Odpovědět  |   | 
Wenny  |  02. 05. 2006 21:57

Bud v klidu je tam 100% řetez - jsem majitelem mondea :o)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 07. 2006 13:31

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptal jestli se čerpadla a trysky měnily automaticky (v rámci garance ). Mám možnost koupit Mondeo r.v. 6/2006 (pravidelně servisováno) ,ale nerad bych si naběhl.Díky za info.

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  18. 04. 2006 10:04

12V zásuvku v kufru nemají mondea prodávána v česku, proč to Fordu stojí zato, nevím.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  18. 04. 2006 10:28

No v pripade takovyho Transitu s timhle 2,0 common rail jsem moc zvedav na zivotnost motoru, obzvlaste pri porovnani se starym 2,5D...

Odpovědět  |   | 
Andy  |  18. 04. 2006 11:21

Až se naučís číst, tak zjistíš že tenhle testovaný motor TDDI není CR

Odpovědět  |   | 
Milovnik_Peugeotu  |  18. 04. 2006 12:06

Tenhle ne, ale do novyho Transitu asi davaj TDCI a ne TDDI ze

Odpovědět  |   | 
bohous  |  18. 04. 2006 12:58

v novem transitu se vyskytovali ve verzi 2.0 oba, aktuálně již jen TDCI .  V předchozím krátce cosiDI 2.5L/85kw ale velmi vzácně( běžněji 2.5L/75kw)  ale za tu spotřebu a problémy s turbem to prý nestálo

Odpovědět  |   | 
furgon  |  18. 04. 2006 13:12

TO ANDY> Kdyz nevis, co se kam dava, tak radsi mlc, tatare

Odpovědět  |   | 
Andy  |  18. 04. 2006 21:25

to furgon: Á, pan chytrolín furgon se ozval. Tak ještě jednou - TDDI není CR. Snad už to pochopíš i při tvé pochybné inteligenci. Nepíši, co se kam dávalo, ale píši o označení motoru.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  19. 04. 2006 10:59

TO ANDY: Teda takovy na takovy pako jsem tady zase dlouho nenarazil. Pokud jsi ten clanek cetl, o cemz silne pochybuji, vedel by jsi, ze se v clanku hovori o problematice TDDI vs. TDCI a o tom motoru ja mluvim v souvislosti s Transitem, nikdo ti tady netvrdil ze TDDI je common-rail, uz to chpes ty GUMO?

Odpovědět  |   | 
Andy  |  19. 04. 2006 11:52

tu furgon: Zjevně ti už došlo, že první blbost jsi napsal sám. Možná ti vypadly při psaní věty nějaká slova, ale to se dá napravit tím, že po sobě budeš číst-dá se to naučit. Toto zjištění pak u tebe asi vedlo k částečnému zatmění mysli (doufej, že to pomine) a pak k užití zbytečných invektiv. Pokud tento stav u tebe nepomine během dne, zažádej si o bezplatný převoz (své francouzské vozítko raději zanechej doma, ať někoho nenabouráš) na bohnickou léčebnu

Odpovědět  |   | 
furgon  |  19. 04. 2006 13:20

Ale chyba lavky hochu, tak jeste jednou. Napsal jsem 'tento 2,0 Common-rail', coz si prumerne inteligentni clovek ( coz se tebe netyka ), ktery neni uplny debil, da logicky do souvislosti s 2,0 common-rail o kterem je rec v clanku. Takze si ty priblbly kecy o bohnicich atd. nech pro sebe. 

Odpovědět  |   | 
Milovnik_Peugeotu  |  19. 04. 2006 19:36

On je fakt tupej

Odpovědět  |   | 
PeterBlack  |  18. 04. 2006 12:59

Když jsem si přečetl tuto recenzi, tak bych se možná nemusel ptát, ale ...
Právě stojím před rozhodnutím o jakém zánovním autu uvažovat a zatím se rozhoduju mezi těmito kombíky, přibližně stejného v.r.:
- Peugeot 406 Break
- Renault Laguna Grandtour
- a právě "novým" FORD Mondeo.
V celku se nebráním ani dieselu nebo benzínu(/LPG) tak do obsahu 2,0.
Řešil jste někdo něco podobného? Nebo podstoupil jste někdo praktické srovnání?
Dík za reply.

Odpovědět  |   | 
Sias  |  18. 04. 2006 14:24

Laguna šrot, 406ka vcelku ok, slabý crash test. Z těhle třech Mondeo, není o čem přemýšlet.

Odpovědět  |   | 
mr  |  18. 04. 2006 14:34

Měl jsem možnost se svézt se všemi těmito vozy, ale s jednou vyjímkou, ani jeden nebyl kombík. Prostě klasické provedení, osobně mi nejblíže byl právě Ford a to zrovna tuto značku moc nemusím.
Francouzi mi neseděli příliš měkkým posezem a jakýmsi plavným podvozkem. Radím vyzkoušet, zhodnotíš sám.

Odpovědět  |   | 
mistr kambaly  |  18. 04. 2006 14:59

zdravím, kamarád řešil podobný problém. nakonec padla volba na mondeo combi 2,0 benzín.

důvody?
- prostornost
- asi nejlepší poměr cena/výkon
- větší spolehlivost benzinových motorů

debata se o tom vedla tady: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=4049

Odpovědět  |   | 
vlada  |  18. 04. 2006 17:35

Dobrý den, nebo ahoj!
Mé předešlé vozidlo bylo Ford Mondeo kombi 1.8 benzín (r.v. 1996 model 97), ale začátkem roku 2005 jsem ho prodal protože jsem měl už moc najeto 310000km. A stál jsem před výběrem čím ho nahradit: má volba byla limitována v první ředě pasívní bezpečností, a z tohoto důvodu jsem ke své velké lítosti zavrhl právě Ford Mondeo kombi r.v. cca 2001-3. Naopak jsem vzal po této stránce skoro maximum Renault Laguna grandtour 1,9 Dci 88Kw (r.v. 2002, 120000km). Teď mám najeto asi 150000km a musel jsem investovat zatím do přední nápravy, brzd - to je celkem o.k. Co už je horší také jsem měnil 2 zámky dveří a ovládání oken - to je horší (nadruhou stranu také na předešlém mondeu jsem měnil věci které bych nečekal např. motorek naklánění světla).
Ještě k Laguně, jezdím spíš delší cesty, podle předpisů a snažím se i ekonomicky a spotřeba 6,2l/100km.
Nikomu nic neradím a nevnucuji svůj názor ale u mne byla volba jak jsem už říkal v první řadě bezpečnost. A musím říct, že Mondeo bych mnohem radši. Tak doufám, že to úplně nové bude po této stránce už mnohem lepší.
Jestli budete chtít ještě něco vědět k Laguně, tak zde je můj e-mail: 1vlada@seznam.cz
Vláďa

Odpovědět  |   | 
Lidumil  |  18. 04. 2006 21:04

Chlape, kupte si co chcete, jen si proboha nekupujte Peugeot! V lednu jsem si koupil lehce ojetou 106tku v na pohled vybornem stavu a od te doby neni tydne aby se na tom autu neco nerozbilo. Auto uz proslo vicemene generalkou a hodne se toho prohledlo, ale zjevne to nestacilo. Auto napriklad samovolne chcipa za jizdy a minuly tyden me dorazilo, kdyz jsem na benzince natankoval plnou a benzin mi zacal vytekat pod auto... behem chvile pod autem louze, benzin tekl vsude kolem vyfuku. Muselo padnout hodne sprostych slov na adresu vyrobce nez jsem se alespon trochu uklidnil. O Renaultu jsem od svych znamych take neslysel nic dobreho... proste francouzska auta. Jestli nechcete skoncit s provazem okolo krku, tak neberte proboha peugeot.

Odpovědět  |   | 
PeterBlack  |  19. 04. 2006 10:08

To se občas stává i v lepších rodinách ... Jezdím zatím v P405 Break a jediná zásednější věc byla jen zadní náprava, kterou mi zrepasovali ve Strakonicích vlastně za pár korun. Myslím, že to není značkou, ale autem. Kamarád třeba nadává na Toyotu Corolu, kterou koupil jako novou!

Odpovědět  |   | 
PeterBlack  |  19. 04. 2006 10:08

To se občas stává i v lepších rodinách ... Jezdím zatím v P405 Break a jediná zásednější věc byla jen zadní náprava, kterou mi zrepasovali ve Strakonicích vlastně za pár korun. Myslím, že to není značkou, ale autem. Kamarád třeba nadává na Toyotu Corolu, kterou koupil jako novou!

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  19. 04. 2006 12:09

Zajimave reference jsou na novou P407cku. Vypada to, ze po velice solidni 406tce zopakoval Peugeot chybu Renaultu, kdy nechal slozitost vozu prekrocit schopnosti svym delniku a dodali na trh vozidlo, kde je potreba vybirat dealera blizko vasemu bydlisti, jinak to auto nedojede ani do vasi garaze.

Odpovědět  |   | 
Votrapa  |  19. 04. 2006 13:17


Jo jo, tyhle komiky znám.
To se vezme totálka, šikovně se opraví, stočí se tacho a hledá se pitomec. Pak se mu namluví že s autem jezdila maminka s dítětem (auto má "najeto" jen 25T), a že se jí narodilo druhý dítě a musela si koupit větší auto. Pitomec si auto obejde, udělá si "víceméně generálku" a pak ho za "rozumnou cenu" koupí. Prostě úžasnej kauf - nebouraná 106tka s málo najetejma km po první majitelce.
Jenže ty pežoty jsou hrozný šunty, tak je nutný o tom informovat všechny kolem .
A pak se člověk diví co nám vládne za exkrementy - když jsou mezi voličema i takovýhle individua...
 

Odpovědět  |   | 
Milovnik_Peugeotu  |  19. 04. 2006 19:39

Náhodou první 106ka co sme prodávali měla jen 24tis. po 4ech letech A nebyla boraná, jenom v posledních dvou letech trošku víc braná přes ručku, ale jinak jako nová

Odpovědět  |   | 
had  |  30. 11. 2007 18:50

Když si koupíš auto v AAA,tak se nediv,žě se ti to sere.PEUGEOT je v poho a patří mezi nejlepší evropské značky.

Odpovědět  |   | 
Milovnik_Peugeotu  |  19. 04. 2006 19:40

406 Break je strašlivě pohodlný auto, praktický a moc pěkný a opraví ti ji všude, ne že jenom octávku. Mluvím z vlastní zkušenosti, auto mělo 200tis když jse ho kupoval a doteď jen běžná údržba, nic se nevysypalo, HDi šlape jako nový

Odpovědět  |   | 
vinklec  |  18. 04. 2006 14:44



Také už mám tohle autičko (zatim tyden) a zatim se mi zdá super.Mám mondeo combi 2.0 TDDI 85kW r.v. 12/2001 najeto 135tis.
Motor má opravdu super zátah.Hlučný je tedy dost ale nic nepříjemného.Podvozek je super opravdu výborně drží!!!
 Je pro tento model auta nějaká dílenská příručka jako ve stylu "Jak na to".Nakladatelství Kopp pro tento model knihu zatim nevydalo.
 

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 04. 2006 18:46

Chystám se zakoupit Mondeo kombi,ale nemohu se rozhodnout jaký motor.Rozhodně chci benzín,ale 1.8
je údajně příliš slabá a u 2.0 se obávám vysoké spotřeby.Máte někdo konkrétní zkušenosti?

Odpovědět  |   | 
mistr kambaly  |  19. 04. 2006 11:43

rozdíl ve spotřebě mezi 1,8 a 2,0 dle mého již nebude nijak ohromující.

Odpovědět  |   | 
m  |  19. 04. 2006 16:59

1.8 je ok kor s SCi

Odpovědět  |   | 
BigBrother  |  20. 04. 2006 09:43

K benzinu:
Máme doma Mondeo r.v. 97 (teda maj ho rodiče) benzín 2.5 a kombinovana spotreba cca 12 litru, po Praze i 15, dalkove trasy se daji vyjimecne zajet i pod 10 litru. PS doporucuji kupovat i s taznym zarizenim, aby bylo kam pripojit cisternu.

Odpovědět  |   | 
mistr kambaly  |  20. 04. 2006 13:50

řeč byla o osmnáctistovce a dvoulitru. srovnávejme srovnatelné, prosím. navíc, motor, o němž jste psal, kupuje podle mého majitel s vědomím, že ho palivo bude něco stát. pokud ne, tak není normální...

Odpovědět  |   | 
BigBrother  |  21. 04. 2006 09:44

omyl, motor 3,2 litru se 165 KW a s automatem v Mercedesu E320 (mondeo má 2,5l s výkonem cca 125 KW, manuál) má průměrnou spotřebu 10-11 litru (o litr až dva nižší než Mondeo). Srovnávám nesrovatelné, ale nějak tu nefunguje logika. A jasně z toho vyplývá žíznivost motorů Ford.

Odpovědět  |   | 
mistr kambaly  |  21. 04. 2006 11:48

nezdá se vám, že jsme zcela ulétli od původního tématu? a to bylo 1,8 vs 2,0 u fordu mondeo. o ničem jiném to tu nebylo. já si myslím, že mezi těmito dvěma motory ve spotřebě už velký rozdíl nebude, toť vše.

Odpovědět  |   | 
m  |  19. 04. 2006 16:58

1.8 podle mne ok SCi je super

Odpovědět  |   | 
miro  |  19. 04. 2006 21:35

Mam 1,8 92kW a Mondeo kombi rv2004 a motor je uplne v pohode aj na rychle dialnicne jazdenie t.j. cca 170-180 km/h. Dlhodoba priemerna spotreba 8,5 l/100km.

Odpovědět  |   | 
vb  |  18. 04. 2006 21:57

Mam takovou malou hnidopisskou poznamku - nepise se lyziny, ale liziny. Cesky pravopis si totiz mysli, ze liziny nemaji s lyzemi nic spolecneho. Jinak ale prima test, diky za nej. 

Odpovědět  |   | 
MiBi  |  18. 04. 2006 22:32

ad ližiny : čeština je totiž natolik perverzní , že v ní hagusy maji blíž k lízání než k lyžím ) Prostě pěkná polízanice.

Odpovědět  |   | 
BigBrother  |  20. 04. 2006 09:45

Čeština v tomto případě umoňuje obojí - ližiny i lyžiny.

Odpovědět  |   | 
mistr kambaly  |  20. 04. 2006 13:52

ližina - podklad pod břemeno (odvozeno od slova líha)...

www.pravopis.cz, snadno dohledatelné.

Odpovědět  |   | 
hatik  |  04. 07. 2006 18:41

Sháním manuál v češtině k FORD MONDEO TURNIER DIESEL II 2.0 TD TREND ( 2002 ).Může být i kopie. Děkuji. Email: peethaa@cbox.cz

Odpovědět  |   | 
pavel lom  |  16. 08. 2006 11:39

děkuji za tuto prezentaci. Velice mě pomohla při konečné fázi rozhodování o koupi tohoto auta. Mám sice 66kw s přihlédnutím na pc 170.000,- atd.: r.v.01 130.000 kmto není zastak špatný. ještě jednou dík..

Odpovědět  |   | 
Miroslav Kalamar  |  31. 03. 2007 19:37

Zhanam manual(navod) na Mondeo Combi 2.TDDi 2002.Dakujem

Odpovědět  |   | 
Pinozo  |  18. 04. 2007 17:16

Nazdar fordaci, chcem sa opytat na vase skusenosti v oblasti otacok 1600-2000 u Ford Mondeo combi TDDI 66 kW. Mne to na 2 prevodovom stupni trochu trhne, da sa to obist nacipovanim motora? Vie mi niekto poradit? Vdaka za odpoved

Odpovědět  |   | 
racer8  |  20. 02. 2008 19:58

vie mi niekto povedat kolko otacok toci motor Tddi 85kw pri rychlosti 130km/h?

Odpovědět  |   | 
bidi  |  03. 09. 2008 21:17

cca 2800

Odpovědět  |   | 
Hohonzik  |  24. 12. 2008 15:16

zdravim vas.. Nemate nekdo nahodou manual k Mondeu TDDi v elektronicke podobe?? nebo i odkaz kde by se to dalo najit.. Předem moc dekuji, celkem by se hodil. Nedavno jsem si auto koupil a prozatim jsem spokojen..

Odpovědět  |   | 
Hohonzik  |  24. 12. 2008 15:18

Při kolika tis.km se mění rozvodový řemen u 2.0 TDDi? Děkuji za odpověd..

Odpovědět  |   | 
P800  |  18. 04. 2009 09:39

To bude nějaká mýlka, TDDi 2.0 nemá rozvodový řemen, nýbrž řetěz..

Odpovědět  |   | 
FordmanTDDI  |  24. 05. 2014 17:10

Mondeo RV:2000-06
mají už po několikáté řetěz!!!!

Odpovědět  |   | 
Antonín Š.  |  31. 12. 2008 13:42

Přeji hezký den všem a fordákům obvzlášť,
...mám již v pořadí 6-tého FORDA a z toho 3-MONDEO. Můj začátek byl Ford Sierra 2.0i. Potvrzuji zde uvedené recenze,že Ford je auto OK.,vybava,jízdní vlastnosti,servis. Nikdy a nikde mi nenechalo. SPOLEHLIVOST SAMA. DOPORUČUJI.

Odpovědět  |   | 
maca  |  14. 10. 2009 20:53

Zdravím mám jen pár dotazů, mám Mondeo 2,0 TDDI 85kw. V zímní sezóně mám trochu větší problémy se startováním má někdo zkušenost jaké varianty to mohou být mimo(žhav. svíček a nové baterky) co takhle vstřiky nebo čerpadlo? V létě problém není a starty jsou Ok díky za odpověď.

Odpovědět  |   | 
pepe  |  14. 01. 2010 12:56

zdravím vás všechny,
já sem si nechal vyměnit čerpadlo taky za bosh,a v zimě pokud fakt není kosa tak to zabere vždycky ale taky se mu někdy nechce.zkus koupit aditiva nebo do plný natankuj tak 3 litry benzínu.vlastním mondeo 2.0tddi 85kw a jsem spokojen taky,komfort super,audi v ty výbavě je za kotel a kvalita tam odpovídá ceně,každej kdo má audi ví co stojí náhradní díly.
ale chci se tak yzeptat na tu spotřebu.po výměně čerpadla mi to začalo jezdit za 11 litrů tak jestli nevíte někdo co by s tím mohlo být.nekouří mi to a tah to taky má ale ta spotřeba je fakt naprd.díky za rady

Odpovědět  |   | 
Miro  |  27. 06. 2010 22:13

Jako si startoval ked ja mam funkcny len jeden žhavič a naštartoval som v pohode pri -5C...praveze mondeo startuje najlepsie zo vsetkych aut

Odpovědět  |   | 
attila  |  04. 10. 2014 12:05

ahojte, vie mi niekto poradiť ? vlastním mondeo 2002 combi a neviem sklopiť spätné vonkajšie zrkadlá. Je to od výrobi alebo ako to sklopím ? Ďakujem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A