Ford Mondeo 2.0 TDCi vs Volkswagen Passat 2.0 TDI: Vnitřní prostor

Xenob  |  12. 06. 2015 08:31

Většina rozměrů srovnatelná, chleba se láme v podélném směru, tady je rozdíl v prostoru pro nohy za řidičem 1,78 m podle tabulky 5 cm ve prospěch passatu, to mi přijde jako docela podstatný rozdíl například při rozhodování, které z těch aut je vhodnější jako rodinné. Podobně s prostorem nad hlavou, vzadu 6 cm, plus podstatně delší sedák řidiče, nějak mi z toho leze víc ten passat.

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 06. 2015 09:38

I výška otevření pátých dveří 179 vs 190. Při 179 bude při nepozornosti nejedna boule.

Odpovědět  |   | 
martin  |  12. 06. 2015 13:01

privelmi to riesite. bol som obzriet obe auta a obe su velke. Cloevk si vybera uz len podla sympatii. Ze by zrovna mondeo alebo passat niekde mali medzery vo velkosti je totalna kravina. To potom fabia kombi je pre trpaslikov?

Odpovědět  |   | 
Xenob  |  12. 06. 2015 13:43

Tady jde o kapitolu testu srovnávající prostornost dvou aut z jedné třídy, navíc rozměrově prakticky shodných, takže všechny rozdíly v prostornosti jsou logicky na diskusi. Jestli ti rozdíl pěti centimetrů na nohy vzadu přijde jako marginální, mně teda ne. A proč do toho taháš fabii, tomu nerozumím.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 06. 2015 17:31

Podélný rozměr je pro pohodlí sezení vzadu naprosto zásadní. Passat má tento parametr lepší než superb (což bylo ve vnitrokoncernové soutěž asi důležité), ale je významně větší než éčkový i eskový mercedes (o bavorských vdolečkách se nebudu ani zmiňovat). A těch pět centimetrů to je o parník a je to daleko důležitější než šířka interiéru. Myslím, že to byl u passatu záměr = zaútočit na konkurenci v ředitelském komfortu vzadu. Vcelku se jim to povedlo a nemají v tom kromě superbu, žádného konkurenta.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2015 23:25

Milé Zelí, opět jsi zcela mimo (jako obvykle). To, že jak píšeš, cituji tě: "Podélný rozměr je pro pohodlí sezení vzadu naprosto zásadní.", je ve skutečnosti úplně jinak, to se stačí podávat na fotky třeba na adrese:
http://www.slashgear.com/2014-mercedes-s-class-rev... ...
Potom se stačí podívat na fotky, jak to vypadá vzadu v Passatu a v Mondeu a musí to být jasné každému, kdo má IQ větší jak žížala. A to už vůbec už neuvádím osobní zkušenost, kterou by každý zažil při srovnávací jízdě v MB esku.
Při pohledu na fotky na výše uvedené adrese se tvoje poslední věty - cituji tě: "Myslím, že to byl u passatu záměr = zaútočit na konkurenci v ředitelském komfortu vzadu. Vcelku se jim to povedlo a nemají v tom kromě superbu, žádného konkurenta.", se ukazuje, že jsi opravdu "odborník" a "znalec". Pořád tě baví ztrapňovat se? Copak nejsi schopen pochopit, jak vypadá ředitelský komfort představovaný MB eskem, že ho srovnáváš s Passatem a Mondeem, které jsou o 1 až 2 třídy níže? (A to už vůbec nezmiňuji prodlouženou eskovou verzi MB)
Milé Zelí, jak jsem už uvedl v jiných diskusích k tvým diskusním "příspěvkům", ve kterých jsi předvedl ještě hlubší neznalosti, omezenost chápání a puberťácké způsoby myšlení a vnímání reality, měl by ses nad sebou skutečně zamyslet (pokud máš ještě čím), než něco ze sebe zase vypustíš.
Opravdu to vypadá, že pokud bys byl tak velký jak jsi omezený a hloupý, tak ti Eifelova věž nesahá ani po kolena.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 06. 2015 08:56

Nebudu se ztrapňovat a hodnotit tvé iq. V tomto tématu jsi zcela mimo. To kolik máš místa vzadu vůbec nesouvisí s tím o jakou třídu auta jde. Abych tě ještě potěšil a dal ti nějaký impuls pro další exhibici ..... prostor pro sezení vzadu měl naprosto bezkonkurenční wartburg 911. ... lepší než passat. Jaká to byla třída nevím a zcela upřímně je mi to zcela jedno.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 06. 2015 09:38

Milé Zelí, v příspěvku, na který jsem reagoval, jsi napsal: "Podélný rozměr je pro pohodlí sezení vzadu naprosto zásadní." Teď jsi ve svém příspěvku uvedl: "To kolik máš místa vzadu vůbec nesouvisí s tím o jakou třídu auta jde."
Termíny "pohodlí" a "místo"(prostor) jsou naprosto odlišné. Je jasné, že pro pohodlí sezení musí být dost "místa" (prostoru) a toho je v MB esku naprostý dostatek. Z hlediska "pohodlí sezení" je podélný rozměr důležitý, nikoliv "zásadní" parametr v případě, že je k dispozici dostatek místa.
Pro příklad uvedu, že v 5 pokojovém luxusně zařízeném bytě je více pohodlí (a "pohodlného sezení") něž v tělocvičně, ve které nikdy nebude pohodlí, i když jakéhokoliv rozměru (i "podélného") poskytne ve srovnání s tím 5 pokojovým bytem ohromné množství.
Uvědom si milé Zelí, že k tomu, abys mohl něco rozumného sdělit, potřebuješ myšlení a znalosti (včetně terminologie), které ti naprosto chybí, což dokazuješ v závěru tvého příspěvku, cituji tě: ".... prostor pro sezení vzadu měl naprosto bezkonkurenční wartburg 911. ... lepší než passat. Jaká to byla třída nevím a zcela upřímně je mi to zcela jedno."

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 06. 2015 23:43

Jo, ještě milé Zelí doplním ukázku projevu tvé "odbornosti" , "znalostí" a "myšlení" , které jsi prokázal v tvém příspěvku ve vedlejší diskusi k novému BMW 7 (a opět jsi nezklamal...):
Zelí | 11. 06. 2015 07:02 | [78.80.205.xxx]
"Po dvacetipěti letech kulhavého vývoje se technicky přiblížilo bavorské 7 k A8 z roku 1990.
Myslím, že tady není co slavit. Pořád je tady ten rozdíl 25 let."

Dodám jen, že jsi milé Zelí ve svém příspěvku předvedl to, že "kulhavý vývoj" se týká především tvé šedé kůry mozkové a že tento "kulhavý vývoj" ustrnul v úrovni jejího raného stádia vývoje.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 06. 2015 09:47

Pepíčku, co se týká té bavorské sedmičky a A8, tak s tím se prostě nedá nic dělat. To je fakt.
Podobně, z hlediska konstrukčního uspořádání můžeš porovnat trabant z roku 1952 a bmw řady 2 z roku 2015. A zjistíš, že tím svým předohrabem bmw srovnalo krok s trabantem z roku 1952. Z konstrukčního hlediska byl trabant neskutečně pokrokové konstrukce. Motor vpředu napříč, ocelový skelet s plastovými povrchovými díly. Oni se k tomu u bmw nakonec taky dopracovali, ale trvalo jim to šedesát let.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 06. 2015 12:19

To nelze nijak komentovat, poskytl jsi další důkaz tvého "myšlení", milé Zelí. Tebou poukazovaný "předohrab BMW" ti asi způsobuje "mozkohrab".... Uvědom si, o čem je téma této diskuse, a také to, proč jsem uvedl tvoji argumentaci na téma ve vedlejší diskusi o uvedení nového modelu BMW.
Každý dnes dobře ví, že nic revolučního v projektování nových modelů osobních aut se neočekává a že zákazníkům jde jen o to, aby dostali moderní hezké, kvalitní, bezpečné a užitečné auto, které dobře poslouží. A také to, že každé konstrukční řešení a uspořádání auta má své výhody a nevýhody a že je hezké sledovat, jak se s tím vypořádají jednotliví výrobci.
Pokud jsi chtěl zmínit skutečnost, že se konstrukční řešení (uspořádání,...) současných modelů objevilo už dříve, tak jsi to měl tak srozumitelně uvést. Jenže v takovém případě jsi měl uvést příklady z hlubší historie a v návaznosti třeba i příklad konstrukčního řešení Trabanta.
O to ale v tématu diskuse vůbec nešlo a tebou předvedená argumentace byla k tématu diskuse zcela absurdní a způsob/forma je zcela zavádějící a bohužel velmi často nepravdivá a dokonce urážející. Sdělit, že současný nový model BMW 7 "dohnal" Audi z doby 1990 (jak jsi uvedl "25 let zpět"), to nemá s objektivitou vůbec nic společné.
Nebudu připomínat raději tvoji dřívější argumentaci k zaostalosti amerického automobilového průmyslu a trhu, ve které jsi prokázal naprosté neznalosti. Když se v této věci vrátím k tvému příkladu Trabanta, tak se zde předveď, kdo předvedl novinky a původní konstrukční řešení v automobilovém průmyslu a která země je kolébkou moderních aut a automobilismu obecně. Ukázal jsi opakovaně, že toho víš málo a nejsi způsobilý se poučit a posunout svoji úroveň znalostí na vyšší "level". Jsi (s)prostý demagog a omezený element. Nemohu pochopit tvoje aktivity, proč tak činíš. Nic podnětného, z čeho by se měl možnost člověk ve tvých příspěvcích poučit a získat nové poznatky, jsi nepředvedl a stejně tak stále prokazuješ i skutečnost, že nejsi schopen přijmout nové informace a poučit se. Neposunul ses ani o píď stejně, jako se neposunula obsahová a formální úroveň tvých příspěvků.
Drobná poznámka na závěr - k tématu této diskuse jsem se věcně vyjádřil ve vedlejších větvích.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 06. 2015 01:30

Žádný Wartburg 911 neexistoval, ale 311. Byl to předchůdce 353. Já ho, na rozdíl od tebe, zažil, i jsem v něm jel. Místo vzadu tam bylo minimální, asi jako v Trabantu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 06. 2015 09:35

Omlouvám se 311 je správně. Nicméně s tím místem vzadu jsi zcela mimo. V podélném směru byl neuvěřitelně prostorný. S 353 se to nedalo vůbec srovnávat, ten měl v podélném směru kabinu o cca 20cm kratší. 353 měl zase podstatně větší kufr.
Nechtěl bych se trumfovat, kdo v čem najel více kilometrů, ale v 311 i v 353 jsem toho najezdil opravdu hodně, jako pasažér i jako řidič.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 06. 2015 12:37

Jen stručně, Zelí, nic nelze vyjádřit jen pouhým rozměrem. Naštěstí to moc dobře ví projekční kanceláře / výrobci automobilů a nezáleží to ne nějakém "Zelí". Podobným způsobem jako Zelí argumentovali i komunisté, kteří nám argumentovali jak jsme rozvinutým státem tím, kolik jsme vytěžili uhlí a vyrobili oceli na hlavu obyvatele. A jak to bylo s tou rozvinutostí, to víme...
O "neuvěřitelné" prostornosti v podélném směru na zadních sedadlech ve varťasu 353 vím své... V tom starším jsem jel jen jako dítě a pro dítě je všechno ohromně velké...
Jenže co se týče prostoru na zadních sedadlech, to bych mohl třeba připomenout Opel Admirál... atd. Jenže u moderních aut, kde se ergonomie sleduje v celém rozsahu všech možných (a nemožných) parametrů je to jinak a není určujícím parametrem jediný rozměr a "pomáhá" se někdy různě. Jak je možno pomoci si s podélným rozměrem pro nohy na zadním sedadle, je možné vidět u Octavie II, kde člověka tlačí na zadních sedadlech do boku umně čalouněný "blatník". To ale pozná jen ten, kdo si vyzkoušel i jiná auta.
Jen tak mimochodem Zelí, nebyl jsi náhodou za bývalého režimu politrukem nebo nějakým agitačním pracovníkem? Tvůj demagogický způsob projevu argumentace to nasvědčuje.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 06. 2015 18:11

Zeli, radsi nez tyhle blaboly, radeji nepis nic. K passatu nikdo ridice nema, aby se vozil vzadu, tohle je auto pro obchodniky apod, a kazdy si ho ridi sam. Kdo ma na ridice, ma i na A6, A8 apod

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 06. 2015 19:24

Jenže Zelí ve svém příspěvku zpochybňuje MB esko, a tím i srovnatelnou A8, a už ani ve svém tvrzení ani neuvažuje, že MB esko se nabízí i v prodlouženém provedení. Navíc se snaží namluvit, že Passat je větší a pohodlnější než zmíněné limuzíny, u kterých je prostor a komfort na zadních sedadlech zásadní. Neustále Zelí manipuluje jen s jedním parametrem bez ohledu na další parametry, které ovlivňují pohodlí a komfort na zadních sedadlech a nepomohou mu ani fotografie, když už nemá vlastní zkušenost. Zelí si myslí, že lidi jsou omezenější než on a že mu ty jeho "názory" spolknou. Přitom stačí svezení a kdo to poznal, tak ví, jak to ve skutečnosti je. Proto se také veliké limuzíny kupují a nezůstává se jen u Passatů a Superbů. To ale Zelí nikdy nepochopí. Asi jezdil a jezdí jen v tom Varťasu a je zakomplexovaný, protože se v ničem jiném nesvezl.
Rád bych viděl člověka, který dá přednost Passatu, či Superbu, před MB eskem, prodlouženou verzí už ani nemluvě. A to nejenom ve vození se na zadních sedadlech...

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  17. 06. 2015 15:33

no vsak "Zelí" nie?

Odpovědět  |   | 
Tester  |  18. 06. 2015 10:25

Passat ani Mondeo není třída, ve kterém by se nechal vozit ředitel vzadu a měl řidiče. To bych řešil v případě A8, BMW 7, S classe atd. Pokud ho řídí nějaký manažer, tak sedí za volantem. A pokud jsou tyto auta brána jako rodinná, tak většinou vzadu vozíme děti. Když jsou malé, tak jim místo bohatě stačí a když vyrostou, tak už s rodiči jezdit nechtějí, proto se mi tato diskuze zdá úplně zbytečná. Neznám nikoho, kdo by vybíral takové auto podle těchto parametrů. Dejme si ruku na srdce, většinou volíme podle jiných parametrů nebo sympatií k dané značce.

Odpovědět  |   | 
martin  |  15. 06. 2015 09:29

ano ide o zrovnanie ale ja by som si urcite nevybral auto kvoli +5cm na zadnych sedadlach. Mondeo aj passat su dostatocne velke a toto naozaj nehra rolu. Mimochodom, ked sa ako vodic budes snazit nico zobrat zo zadneho sedadla alebo dat nieco dietatu na zadnej sedacke, tak tie cm naviac budu kontraproduktivne. Uznavam, ze miesto tam musi byt, to co je napr v bmw3er, to nie je miesto, ale v konkurencii passat, mondeo , insignia, 508 su tie rozdiely male. A vo vsetkych sa pohodlne odvezies, pokial nemas 210cm.

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  13. 06. 2015 15:12

Dneska jsem seděl v autosalonu v Mondeu... vpředu mé koleno poněkud omezoval středový panel, ale hlavně vzadu jsem měl se svými 175 cm problém-zakloněná hlava se dotýkala svažující střechy. Otočil jsem se, za mnou spousta místa, ale co z toho, když je délka vozu tak špatně využitá, že utiskuje hlavu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 06. 2015 19:33

Ten samý problém má i Opel Insignia. Asi se některé automobilky rozhodly, že ve střední třídě 4-5dv nesedí vzadu dospělí. A bude lepší, když to auto bude spíš vypadat hezky. Jinak to nechápu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 06. 2015 21:18

Když jsem to napsal minulý rok, při představení nového Mondea, tak se to dosti místním chytrolínům nelíbilo. A představ si, že jsem ještě o nějaký cm vyšší. Tak vidím, že potíže s tímto mají i menší postavy.
Osobně si nedovedu představit Mondeo s motorem 1,5 EB. Mám vyzkoušeny Focus 110 kW 1,5 EB a popravdě řečeno, zdá se mi, že předchozí 1,6 EB jede lépe. Moc by mne zajímala navíc deklarovaná spotřeba, která měla u Focusu klesnout o 0,5 l /100 km. Nevěřím, že se tak stalo, když jsem se díval za kolik jedu.....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 06. 2015 00:07

Ve verzi Combi budeš mít v Mondeu pro hlavu dost místa. Vyzkoušej i ostatní značky a co ti padne nejlépe, to si vyber. Neuděláš chybu, když se rozhodneš pro cokoliv, ať je to Superb, Mondeo, Passat,....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 06. 2015 10:47

Třeba nechce kombi a to je potom problém. Ostatně zrovna Mondeo není vzorem prostornosti nad hlavou, pro vyšší postavy, a to ani ve verzi kombi (čas ve videu 8:10).

http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/wide... ...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 06. 2015 12:47

Máš pravdu. Chce to proto auta si osobně vyzkoušet, nejlépe osazením všemi dospělými, kteří budou autem cestovat (děti neřeším, protože od puberty už jezdí sami, mají vlastní "program" - vlastní zkušenost... a když sedím jen ve předu, tak mne zadní sedadla nezajímají). Výška postavy neznamená současně i výšku sedu, každý z nás má jinou postavu Problémy s místem nad hlavou nastávají pro "krátkonožky" a naopak "dlouhonožky" spíše ocení místo pro nohy než místo nad hlavou. Jen doplním skutečnost, že ti, co hodně cestují ve více lidech, řeší problém místa (a pohodlí obecně) volbou velkoprostorových vozů MPV nebo přímo minibusů. V takovém případě je přece zbytečné zabývat se jednotlivými centimetry, když je možné pomoci si decimetry...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  13. 06. 2015 09:11

Ty auta jsou tak srovnatelna, ze bude zalezet na konkretnim ridici/rdine v cem se bude citit lepe a kde bude lepsi cenova hranice. Ja bych dal prednost Mondeu, ale kazdemu co jeho jest.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 06. 2015 08:58

Přijde mi že na prvních fotkách interiéru méte u mondea sedadla posunutá dozazdu a u passatu hoodně dopředu, takže to vypadá že je v mondeu o dost mín místa. Náhoda?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  12. 06. 2015 10:17

Mi přijde, že v Mondeu má figurant vzadu lépe podepřené stehna, což je mnohem důležitější, než místo nad hlavou. já se svými 186 cm v koncernových autech vzadu nízkymi sedáky trpím, nohy jsou furt v luftě... nejlepší v tomto bylá předchozí C5..

Odpovědět  |   | 
Rapšot  |  12. 06. 2015 12:49

U mě vyhrálo Mondeo a také si ho koupím, ať se nikdo nezlobí ale VW prostě už není co bývalo, ono to vypadá hrozně hezky všechno, ale realita je pak jiná. Mondeo je pracant a vytrvalec, bez parádiček a mašliček.

Odpovědět  |   | 
Ash  |  12. 06. 2015 15:57

Souhlasím s Vámi, že Mondeo bývalo pracant a vytrvalec ...
Ale jak se říká, po válce v pět U Kalicha, povíme si za 5 let a 200tkm k tomu.
Já u Focusu říkám - fordem tam, vlakem zpět. Asi smůla na "páteční/pondělní" auto

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  12. 06. 2015 17:03

Byl jsem vyzkoušet nové Mondeo a za mě docela dobré. Sedačky látkové jsou pohodlné, příjemné obklopení tím středovým tunelem s opěrkou a dobře dostupnou řadící pákou.
Vzadu v kombíku místa dostatek a díky absenci tunelu k zadní nápravě bylo i prostřední místo použitelné pro člověka (spíš pubertální dítě nezprasené fastfoody a ležením u televize) docela v klidu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 06. 2015 23:38

Ano, podstatné je osobní vyzkoušení a "ohmatání" a ověření "správného pocitu". Každý z nás je jiný - máme různý vkus, různé priority a různé tělesné proporce. Proto je důležité, aby si každý auto vyzkoušel a nakonec vybral auto, které se mu líbí a které mu padne a ve kterém se bude dobře cítit. Někdo si koupí Mondeo, jiný Passata a další zase Superba. Nakonec budou spokojeni všichni. A o tom to je.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  13. 06. 2015 20:52

Přesně tak. Zjistit si, co se v dané cenové kategorii nabízí a pak si udělat čas na to, aby člověk obešel dealery, pohodlně a v klidu si všechno vyzkoušel. Není nad osobní zkušenost. JPP a testy můžou něco napovědět, ale často to je 100 lidí 100 chutí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 06. 2015 23:55

Snad získá v Česku odvahu více zákazníků jít touto cestou a nebudou setrvávat v jediném algoritmu výběru nového vozu - pouze "české" auto Škoda. Na silnicích potom bude větší pestrost a více potěšení, když kromě škodovek člověk uvidí i něco jiného...

Odpovědět  |   | 
235-/-/3^^624))_*3  |  12. 06. 2015 17:18

Muj tip na viteze testu Ford Mondeo 2.0 TDCi vs Volkswagen Passat 2.0 TDI: Skoda Superb 2.0 TSI 4x4

V Cechach to proste tak chodi.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 06. 2015 00:01

Najdou se i názory, že vítězem je nová Škoda Fabia Combi 1,2 TSI - nejlepší český rodinný vůz...

Odpovědět  |   | 
vanos  |  12. 06. 2015 18:32

U Passatu se zadni sedadla sklapeji v pomeru 40:20:40, ostatne je to videt i z vasi fotogalerie.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  13. 06. 2015 12:54

Musím přiznat, že fandím spíš Mondeu. Byl jsem s ním v Chorvatsku ve 4 lidech, samozřejmě plný kufr. Výtečné auto. Pokud tady někdo hodnotí čísla, že 5.dv jsou o 10cm níž, nebo výška nad hlavou je o 5 cm znát, tak není. V reálu je to obrovské auto a rozhodně není směrodatné se podle čísel rozhodovat. Jde o realitu a v té je Mondeo velké, pohodlné a hlavně tiché auto - ticho je argument, na který neexistuje výmluva - buď máš nebo nemáš.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 06. 2015 09:00

no vidis a ja mam zase rad, ked to nie je uplne zabite. Jasne ze nemyslim tym rozvrzganu palubku pripadne tupe rany z kufra na kazdej nerovnosti za nalezitej pomoci runflatov, alebo az take zhovadilosti ako infantilne bzuciaky za kastlikom coby nepostradatelny a nevyhnutny prvok na ten pravy vodicky zazitok (v ktorom marketingovom mozgu sa takato kktina zrodila, to mi je zahadou).

Ja mam na mysli zdravy mechanicky zvuk od strojovne, ked to ma tie spravne tony a vibracie, potom sa takym autom (aspon mne) lepsie jazdi - podvedomie to vnima, reaguje na to (hlavne ked to auto mate uz nejaky ten rok), skratka su to dalsie informacie, ktore nemusite lovit z otackomera a tachaca a v kazdom momente o nich viete Kazdopadne s mierou, ale mam za to ze uplna sterilita je skor skodliva.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 06. 2015 21:21

Passat je najškaredšie auto.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 06. 2015 23:58

Nebuď Peter tak zaujatý, najdeš na trhu (a na silnicích) ošklivější auta...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 06. 2015 08:48

Ono tie auta su tak podobne (objektivne, neuvazujem dizajn), ze rozdiely budu skor inde: a to naprikald v nakladoch na prevadzku a hlavne by ma zaujimal dlhodoby test na 1oo.ooo (na ktory si asi pockame). S odkazom na to, ako je koncern nechvalne znamy svojimi prusermi v prvych rokoch vyroby (jedine vysvetlenie je ze nahanaju naklady tym, ze do testovania zapajaju aj zakaznikov, coby nedobrovolnych beta-testerov z prvych rokov), vysledok kto je lepsi, sa ukaze az v reale denneho a dlhodobeho pouzivania.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  15. 06. 2015 17:49

Ještě k tomu tichu v autě. Pokud bys tím autem jel daleko, tak tě přejde ten zájem o mechanický zvuk a vše co chceš slyšet. Když 11 hodin máš něco poslouchat, jsi rád, že je toho co nejmíň.

Odpovědět  |   | 

S mondeem 2.0 TDCI 132 kW Titanium 2015 jezdím 14 dní.
Dojmy:
- velký, robustní, těžký, bezpečný
- uvnitř místa hodně
- 500 km jsem vzadu vezl 3 menší lidi - nikdo si nijak výrazně nestěžoval
- měřím 185, vpředu místa dost, sedadlo mám úplně dole, nad hlavou akorát
- dozadu si sednu bez problémů, před nohama místa víc než dost. nad hlavou akorát. v kombi problém vzadu nebude
- kufr není až tak velký, jak by se mohlo zdát. podlaha je v rovině s nakládací hranou. pod ní je rezervní kolo. na šířku super, ale od plata/rolo k podlaze mi přijde mělký.
- u řidiče mám problém s hranou středového panelu - trochu tlačí, ale asi si zvyknu. ten je jinak docela v pohodě. nic se neleskne.
- motor - tichý, výkon velmi dobrý, převodovka více do rychla, šestku řadím až hodně na 100 kmh, spotřeba zatím kolem 7 l, najeto mám 2000 km
- zvuková aparatura je docela slabší. např. proti O2FL 2010

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A