Dobrý den,chtěl bych se zeptat, kdy můžeme čekat pokračování tohoto testu. Předpokládal jsem, že budete uvolňovat jednotlivé díly po týdnu, jako tomu bylo dřív. Rozhoduji se mezi těmito vozy a váš test by mi asi pomohl ve výběru.Díky
Prosíme o strpení, vzhledem k velikosti naší redakce to občas máme organizačně složité. Koncem tohoto týdne vyjde porovnání vnitřního prostoru, na celkový test si patrně budete muset ještě nějakou dobu počkat.
300 kobyl je dobrý nakopávač. Ostatně v provozu stačí i 200. octavia- nikomu nenutím-se dá v áčkách sehnat za 250tisíc. Kolik stojí tako dvojice? O půl mega víc. To je pro mnohé výplata za 2a půl roku..
Tak v tomhle máte pravdu. Nová auto se nevyplatí. Lepší opravdu točit v áčkách 2-3 roky staré a dokud to má nějakou cenu, poslat to dál, to je moje osvědčená metoda.
Mě přijd že to tak dělá stále víc lidí. Co třeba mondeo ST 220. v tom zmiňovanym bazaru jsem před nedávnem jednoho viděl. Je to střela 220 koní co chtěj klusat.
Souhlasim... Sice ne Octavii ale dat za takovy dve plecky 800tis+ je opravdu drsny. Jsem priznivcem Mondea a libi se mi i Passat neco vydelam, ale furt si rikam proc??? Abych v okoli vypadal dobre? Uf....At si eu lid zivi ty ostatni.
Pro některý rádoby manažéry bych doporučil botky od vjetnamců a pro ty trochu lepší Tráboše nebo Wartburga, aby to odpovídalo kvalitě
Přijde mi, že z dvoulitrového motoru, který podporuje turbo, by měl výrobce dostat víc, než jen 150koní.
Samozřejmě, že by to šlo. Avšak např. na úkor životnosti. Holt nelze mít všechno a je potřeba hledat kompromis.
Mé auto G165 má dvoulitr benzín a 165 koní bez Turba.... hoši z VW se mají co učit B-]
Jasne, vezmeme hrusky, jablka, kiwi a cele to zamichame.
hm to vyskusam, nemusi byt zle, nakrajat to na kocky, este banan a mas vitaminovu bombu.
Pravděpodobnější je varianta, že je motor uměle přiškrcen. Dělá se to běžně, že jsou motory stejného objemu ve více výkonových verzí. VW má v této objemové kategorii také podstatně výkonnější verze. Tohle se přece dá tak dobře zpeněžit a zejména u koncernu jako příplatková výbava.
Je to kvoli prevodovke.
Vidím, že si zase někdo myslí, že ne. Takže Passat v dieselu a 2.0l je ve výkonech 110 kW, 140 kW a 176 kW a nechci se hádat o biturba a podobně, řešil jsem jen objem.
Dodal by som ze v prvom rade ide o zlacnenie vyroby, ostatne ako vzdy (v katalogu sa to potom zmeni na 'lahsie, ekologickejsie' apod). Ak by stale nebolo jasne, ide o rovnake rozmery a velke moznost zdielania komponentov. Skratka uspora od prvovyroby az po logistiku a lager. Samozrejme rozdiely potom budu v niektorych komponentoch, chladeni, plneni apod. Nejedna sa len o motory, podobne sa to deje aj pri ostatnych komponentoch, ako priklad, spomenme DSG s vystuzenou skrinou pre 380Nm, verziu motora 2.0TDi 132kW. Lacnejsie je existujucu vec prisposobit ako vyrabat osobitne inu, ze. Naklady na vyrobu a hlavne vyvoj klesnu, zisk stupa.Na druhej strane, v pripade volby 'umiernenejsich' vykonovych verzii moze ist paradoxne o vyhodu. Takyto motor ma uzivatelsky prijemnejsi prejav (hlavne pri manualoch), nizsiu spotrebu a (spravidla) je spolahlivejsi. Mensie namahanie skratka vykona svoje a nejedna sa len o motor, ale napriklad aj olej, ktory je menej zatazeny a tym padom sa jeho ochranne zlozky nevycerpaju tak rychle. Ak by som (zo zatial mne neznameho, alebo aspon nie rozumne vysvetlitelnych dovodov) isiel do diesela, potom by to bola prave tato verzia, okrem teda toho dsg, ale to uz je na inu temu.
Po dlouhé době příspěvek co má hlavu a patu... Přesně tak to totiž je.
A jsi si jistej, že to jsou naprosto totožné motory jen s jiným výkonem?
A první, který neumí číst.
A mínusákovi, který také neumí číst, doporučuji, ať si přečte ještě jednou konec příspěvku "...řešil jsem jen objem."
Já si prostě nemůžu pomoct, ale jak můžete srovnávat automat s manuálem?A dělat "seriózní" test. Navíc u auta, který stojí v každým VW dealerství (Passat Kombi 110kW). To se pak nejde divit prosťáčkům a jejich radosti, jak Passat předjíždí Mondeo. Celý test to degraduje a hned na začátku čtení mě to naštvalo.
Hezky test. Takovy mereni byste mohli davat i do individualnich testu. Casem byste nasbirali slusnou zasobu mereni a dalo by se dobre porovnavat.
Přesně to máme v úmyslu:-)
Díky, pěkný test včetně měření.
Super. AR se posledni dobou hodne zvedla.
Dle mého ukázkový případ remízy. Osobně však nechápu, proč DSG samovolně podřazuje v manuálním režimu - to pak ten manuální režim postrádá smysl a nelze ho vlastně ani tak nazývat.
Nejenom podřazuje, ale když ho vytočíš do max. otáček, zak přeřadí. když budeš dojíždět ke křižovatce a budeš zpomalovat, podřadí. Dělá to i stary tiptronic.
Díky za srovnání! Z mého pohledu jde o vyvážené konkurenty, Passat má náskok v dynamice a spotřebě, Mondeo naopak kontruje komfortem a cenou. Ve vrcholných specifikacích bych šel do Passatu, ale v ceně cca 600 - 700 tis. bych už váhal.V Německu už je na silnicích vidět obou aut poměrně dost a Passatu v základních výbavách něco chybí - auto působí občas až neskutečně obyčejně a hranatě. Zcela jiné auto než je vidět v testu na fotografiích...
Snad na tom 2,0TDI už nepraská kliková hřídel. Známého to stálo přes 120 tisíc Kč a to měl najeto jen 155 tisíc km. Holt nafta je výhodná pro lidi, co neumějí počítat - jak napsal D-Fens.
Passat ma na rozdiel od Mondea napriek svojmu konzervatívnemu designu chytil za srdce :)
Me osobne nazivo vadi ta ,,linka" nad svetly. V realu je takova divna.
Ano aj podla mna ta linka nie je moc idealna,troska to zavana gycom.Na druhej strane v striebornej sa to strati....
bral by som Ford
"Byly by výsledky jiné, kdyby měla obě auta manuální řazení a shodnou velikost kol se stejným typem pneumatik? Bezesporu. O kolik? To vážně říct nedovedeme."Tímto jste si sami odpověděli, jakou vypovídající hodnotu má toto srovnaní. Nejde o srovnávačku dvou vozů, ale test každého z nich. V dalších článcích nezapomeňte při srovnávání prostoru vzít jedno v kombíku a jedno v sedanu...
pro vw maniaky stačí, ostatní si přečtou seriozní članky jinde ...
Jinde? A to je kde? Není portál o autech, kde by v diskusi pod článkem o VW nebyli podobní žumpaři, kteří si neodpustí rýpavý a naprosto mimo mísu příspěvek jako ty
Přesně tak, úplně stejné specifikace ani pneu asi netřeba, ale srovnávat auto s manuálem a jiný s automatem je zcela k ničemu. Pokud nejsou schopni sehnat na test ani srovnatelnou motorizaci pak to srovnání nemá cenu dělat vůbec.
Nebuď tak horlivý, motorizaci trefili. Ten zbytek je je v pořádku (převodovky).
Souhlas, tento test se muže udělat jen v autoblesku...-(
Koukám dynamický debakl Mondea, auto se 150 koníky se nedostane na kilo pod 10 sec. a ta drhnoucí trojka je také pěkný lapsus. Asi by to chtělo ještě obě auta hodit na váhu, zahraniční weby zjistili docela šílenou nadváhu Mondea, což by vysvětlovalo zoufalé výsledky ve zrychlení.
Ono s tou nadváhou je na tom špatně i Passat - při vážení v jednom českém testu navážili 140 kg nad katalogovou..
S nadváhou jsou na tom špatně všechna dnešní auta a do katalogové se žádné nevejde. Mondeo má ovšem nadváhu katalogovou ke které ve skutečnosti přidává ještě dva metráky navrch. Nejméně lže Opel, sice se do katalogové hmotnosti také nevejde, ale rozdíl je pod metrák. Výsledkem je, že Insignia a Mondeo jsou v reálu bumbrlíci o hmotnosti přes 17 metráků (kombi v dieselu), zatímco Mazda 6 nebo Passat jsou skoro o 2 metráky lehčí (ve skutečné naměřené hmotnosti) byť katalogovou hmotnost také překračují víc než o metrák.http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/ford-... ...
Však, měl jsem passata a v zatáčkách se kroutil jak píďalka...Někde ta váha chybí, tak velké auto a jen o něco víc jak 1,5t?
Ty si nějaký moc chytrý. Nejspíš "fanatický koncernovec", nemýlím se? Dynamický debakl, bože můj... :-O ...kde to žiješ a s čím jezdíš? Oktáfka :-)) ? Já nejsem ani tam ani tady. Mám už druhou audinu po mercedesu. Nyní Q5 3.0 nafta..takže mě tento souboj nijak nebere. Ale měl jsem možnost se projet v obou...a v Mondeu mi bylo líp. Nazdar, ty zoufalý výsledku B-]
Tak hlavně, že ses pochlubil svou garáží, to vždy přidá "na váze" slov nejspíše fanatického fordisty.
Tak co mám napsat, že lítám v Trabošovi? Jen proto, aby jsem byl lidový... A nejsem fanatický "fordovec", to naprosto ne! ...měl jsem sice kdysi Mondeo, r.v.99 1.8 85 kw Turnier. Velký a spolehlivý! Ale strašná ergonomie, strašný motor, ...nepružný a uchlastaný, kolísavé otáčky a taky špatný posaz v předních sedadlech. Nebylo divu, že v té době evropský Ford málem krachnul, protože proti tomu Mondeu, VW postavil už Passata s motorem 1.9.tdi a s úplně jinou vnitřní stavbou...Ovšem dnes je Ford "zcela na jiné úrovni". Nemám rád takové způsoby hodnocení, jaké jsi provedl...v normálním životě ta vteřina na akceleraci... 3-[ ... nebo odjíždíš od semaforu takovým způsobem? Myslíš, že by u Forda s jejich sportovní tradicí neuměli přitlačit..??
Jak jezdím a jak často využívám celý potenciál auta je celkem jedno, ale vždy mám raději rychlejší/dynamičtější auto. A pravděpodobně to tak má většina lidí, protože jinak by se neprodávala vysokovýkonná auta a sportovní modely, protože kdyby všichni řekli stačí nám motor 60kW, stejně se nikde víc jak 130 nesmí, tak co nějaká vteřina na zrychlení, tak rázem zkrachuje většina automobilek a zůstanou nám zde jezdit Dacie a Lady.
Rozdil je natolik maly, ze pro ridice je zanedbatelny. Ten rozdil zpusobila hlavne automaticka prevodovka, takze si dovoluji tvrdit, ze s manualnim razenim by byli vysledky o malinkaty chlup lepsi pro Mondeo - coz naznacuje graf do prvniho razeni.Jak uz se pise nize, vykon neni vse a ja vice ocenim jistejsi podvozek nez o zrychleni o vterinu lepsi.
Automatická převodovka způsobila prdlajs, passat má s manuálem ještě o něco lepší zrychlení než s dsg. Tady to máš odměřené s manuálem.http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/ford-monde... ... Mondeo má velkou nadváhu (dohnalo Insignii) a na stejnou dynamiku prostě potřebuje vyšší výkon.
Nějak jsem to moc nestudoval, ale vidím dobře? Mondeo vs. Passat: 0-80 km/h 6,1 s 6,4 s0-100 km/h 8,8 s 9 s0-120 km/h 12,7 s 13,1 s0-130 km/h 15,2 s 15,4 s0-160 km/h 24,6 s 25,2 sPominu, že jsou to rozdílné motory, ne jako v tomto testu, ale dal jsi to tady ty. Jinak, pro porovnání musíš za volant posadit také stejné řidiče. Moje manželka by to se mnou projela, ve zrychlení, i kdyby měla auto s dvjnásobně větším výkonem.
Ano, Mondeo potřebuje na zrychlení o málo lepší než Passat 132kW motor, zatímco Passatu stačí základní dvoulitr 110 kW.
Tím jsem jen chtěl říci, že takových časů, jako v tabulce u Passatu, nemusíš vůbec dosáhnout s řidičem, který dělal zdejší test. Pochopil? Tedy nemůžeš srovnávat různé testy. Je to jako se ohánět spotřebou u stejných aut, ale s jinými řidiči s různým stylem jízdy.
Testy v automagazínech sice nedělají žádní lumeni, ale nikoliv tvoje manželka co neumí řadit. Takže nacvičit slušný rozjezd a rychlé řazení umí i průměrný autožurnalista, který se zabývá neustále testováním aut. Rozdíly spíš mohou vyplývat z daného kusu, kdy jedno auto může být lépe zajeté atp.
ty si fakt magor... sa nedaju citat tie dristypassat 110kw je o hovno rychlejsi ako mondeo 110kw, zanedbatelne, ak toto povazujes krcovite za vyhru passatu na plnej ciare tak to si potom riadny zufalec, keby ho passat da z 0-100 o 2s tak to je uz nieco... fakt pruser tu citat niektore osobky :-O
Jo a ty jsi letadlo. Ale to nic nemění na skutečnosti, že Mondeo dynamicky nestačí na Passat. B-]
Lumeni nejsou, ale rozdíly jsou. Představ si, že někteří jezdí i soutěžní závody.
Co namerili jinde je bezpredmetne, nevime cim merili, jakou metodou merili atd. tady se bavime o konkretnim clanku, kde je z grafu to razeni jasne videt. A uprimne receno, ze by manualni razeni bylo rychlejsi nez DSG ? To uz je na tom DSG tak spatne ?
Z grafu je jasně vidět jenom to, že Mondeo má méně omezený výkon na 1 čku, ale jakmile protiprokluz pustí plný výkon na kola tak pašík vytrvale ujíždí v každé rychlosti. DSG má podle výrobce stejné zrychlení jako manuál v některých specifikacích o 1 desetinku horší. DSG není závodní automat jako třeba PDK a rychlost řazení je mírně omezená ve prospěch komfortu a zároveň přidává nějakou hmotnost navíc.
Z namerenych hodnot jasne vyplyva, ze udaje vyrobce jsou jako predpoved pocasi na mesic dopredu.
No jo, jenže výkon a akcelerace nejsou jediný parametry. Taky jde o ovladatelnost a pohodlí. Něco co bude jezdit jak motokára, je sice zajímavý na chvíli, ale aby člověk musel po každý delší jízdě k chiropraktikovi a k zubaři na opravu vypadlých plomb, taky není úplně to pravý. Jinak Mondeo jsem měl v předchozí generaci, ale ta nová se mi moc nelíbí. Ale abych to srovnal, tak nový Passat se mi taky moc nelíbí, a to hlavně vevnitř. Ten interiér jako by říkal Ich bin ein Rentner, du bist ein Renter. V této třídě nyní podle mě kraluje Mazda 6.
Samozřejmě, že výkon a akcelerace nejsou jediné parametry, to také nikde nepíši, ale jsou velmi zásadní faktor při rozhodování o koupi auta.
Kdyby byly "velmi zasadni faktor", tak sou obe testovany auta neprodejny...
To je samozřejmě blbost, většina lidí nemá přes 2 mega na auto s 500 hp, takže většina prodaných aut je někde kolem 100-140hp. Ale to nic nemění na skutečnosti, že když si lidé mohou vybrat mezi auty stejné třídy, zhruba stejné ceny a výbavy, že raději nesáhnou po dynamičtější variantě i kdyby to byl výběr ve třídě 70-80 kW a rozdíl ve zrychlení 11 nebo 12 sec.
V zivote jsem doposud koupil pet novych aut a nikdy jsem neresil zrychleni. Skutecne me nezajima, jestli auto zrychli na 100 za 6 nebo za 8 sekund.
Tak jsi holt výjimka potvrzující pravidlo. :-))
Nesmysl. Drtiva vetsina zakazniku vybira podle vzhledu, barvy, jak se jim v tom sedi a jak se uvnitr citi a podle vybavy. To jestli zrychleni je 9 nebo 10 s zajima velmi malo zakazniku.Napr. moje zena vybirala ze dvou aut od ruznych automobilek s prakticky stejnou vybavou. Prvni bylo papirove silnejsi, ale necitila se v nem dobre, zatimco ve druhem slabsim dokonce tvrdila, ze motor jede lepe. Hadej jake si vybrala ?
Do toho mě netahej, jak sis to doma zařídil, tak to máš. U nás doma je svět ještě v pořádku a žena muže vybírat záclony, potahy na gauč, koberce, svoje šaty, boty a tak, auta vybírám já. :-D
To bylo auto pro ni, takze proto ho vybirala a do toho ja ji kecat nebudu
A možná s tím zamíchá taky ten novej Superb, ale to se ještě uvidí.
:-D myslíte že bude mít 300 koní? Já myslím že nikoliv.
Suhlas Bubu,Skoda ma v superbe naozaj silny argument.Podla mna prva Skodovka ktora moze smelo konkurovat Fordu.Uz dizajn,aspon pre mna u supa krajsi.(A nie preto,ze sa tam"motal"okolo Kaban)
V nespocet rozhovoru s lidma z automobilek se zminuje ze pneumatika je veledulezita soucast auta a kdyz se auto ladi ladi se chte nechte i pro tu kterou konkretni gumu, aby fungovalo jako celek tak jak vyrobce chce tak se spis nedoporucuje s gumama laborovat. Ano, vim, jde obycejne o performance verze ruznych aut, ale stejne jaky presne smysl ma davat do testu auta na stejnych gumach nebo na stejnych rozmerech, tedy "vnutit" jednomu z aut obuti pro ktere nebylo ladene? Naopak mi prijde uplne v poradku porovnani jak jej mate v testu neb jde o konfiguraci VW proti konfiguraci Fordu. Jestli se nektery z nich odhodlal nasadit gumu lepe brzdici muze za to zaplatit zase jinde, v nektere budouci kapitole (vetsi hluk od kol? lepsi/horsi prujezd zatackama? atd.).
Ten zásah ABS u Passatu je podivný. Normálně bych čekal, že před zastavením ABS svou aktivitu naopak silně omezí.
to brzdenie pasatu je tak zvlastne, zeby mal redaktor poziadat o vyjadrenie automobilku. fakt by ma zaujimalo, ci je to umyselne a co tym sledovali.
Cekal bych prave opak, aby v nizkych rychlostech = tesne pred prekazkou bylo auto co nejvic ovladatelne. Chce to najit kompromis no.Co na tom, ze naprosta vetsina lidi brzdi a netoci volantem :-(
Já to vidím opačně než ty. V nízké rychlosti už nehrozí smyk a vychýlení auta ze směru při zablokování některého kola, takže brzdy by měly v té chvíli už pracovat naplno.
Ber to tak, ze ten system musi byt deany pro prumerneho i pdprumerneho ridice, to znamena co nevice mu v tom brzdeni pomoci s moznosti vyhnuti se prekazce v posledni chvili. Jestli by se mel v nizsi rychlosti kola zablokovat postrada hlavni smysl ABS
Ale ono to tak ma byt,v nizke rychlosti se ABS ma vypnout, protoze jinak by jsi na ledu nikdy nezastavil. Evidentne kazda automobilka ma tu rychlost nastavenou jinde. Dovoluji si tvrdit, ze tady je Passat az prilis opatrny a zbytecne prodluzuje brzdnou drahu.
To nemáš pravdu, nechápeš funkci ABS. Pokud ABS v nízké rychlosti bude vypnuto, tak se ti kola na ledu zablokují a budeš se s autem klouzat. ABS musí fungovat po celou dobu brzdné dráhy a musí zabránit zablokování kol v jakékoliv rychlosti. I v rychlosti 10 km/hod. projedeš na ledu křižovatkou rovně, pokud se ti při přibrzdění zablokují kola a na grafu je vidět, že propad začíná někde kolem 15 km/hod.. Zde je spíše pravděpodobné, že v nízké rychlosti je ABS moc horlivé a i když kola nejsou zablokována, tak nedovolí prudčeji dobrzdit. Popis v textu článku je naprosto správně.
Pokud se při 10 kmh na ledu kola zablokují tak auto zastaví naopak dříve, protože zablokovaná kola si před sebe nahrnou klín sněhu a pevných částic adheze se tím zlepší. Proto se chytřejší ABS v takovém případě samy úplně vypínají
Nemáš pravdu. Pohledej na netu jistě najdeš jak ABS funguje a kdy se vypíná. Pokud mne paměť neklame, tak ABS vypíná někde kolem rychlosti lidské chůze, do té doby je neustále v činnost. S chytrostí to nemá nic společného. To s tím hrnutím sněhu je velice srandovní, zvláště pro člověka, který v oboru auto průmysl pracuje. Když budeš mít pod koly led, tak při zablokování kol a rychlostí 10 km/ hod.pojedeš jako namydlený blesk až do první příkopy. Kola nebrzdí na sněhu žádným klínem sněhu před nimi. To bys v podstatě dle tebe nepotřeboval vzorek na pneumatikách a nepotřeboval zimní směsi na pneu. Nemusíš na tuto věty reagovat, vím, že se se vzorkem a směsí spojuje také ovladatelnost.
Ještě dodám, že zatím vidím navíc 3 neznalé jak funguje docela podstatný "asistent" v autě. To je docela na pováženou u lidí, kteří chtějí kafrat do aut.
Mirek: pro tvou informaci cituji například z materiálů Škoda Auto:"....Off-road režim pro 4×4Pro zlepšení brzdného účinku je změněno nastavení systému ABS tak, aby využíval tzv. klínového efektu. Brzděné kolo je déle blokováno, takže si před sebe nahrne materiál, a tím vytvoří klín....."http://cs.skoda-auto.com/models/hotspotdetail...
Co budeš hrnout na silnici, na které je jen led, nebo nic co se dá hrnout? Tím hrnutím není myšlen sníh ani led a ani asfaltový povrch cesty. Už sis našel jak ABS funguje a kdy se vypíná místo citací nesmyslných materiálů? Hlavně ve spojení Off-road je to úsměvné. Opravdu ti nedochází, jak je to v tomto spojení myšleno?
A hlavně si uvědom za jakých rychlostí se jezdí v terénu, tedy mimo cestu, možná ti to potom dojde.
Nedalo mi to a udělal jsem to za vás, za všechny, kteří mají základní a naprostou neznalost o fungování ABS. Stačil mi na to hned první odkaz a prosím neargumentovat, že si tam může napsat každý co chce. Je to tam správně.http://cs.wikipedia.org/wiki/ABS... ABS je zkratka pro Antiblockiersystem nebo také Anti-lock Brake System což znamená protiblokovací systém. Je to systém aktivní bezpečnosti vozidla, který zabraňuje zablokování kola při brzdění a tím ztráty adheze mezi kolem a vozovkou, čímž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla v mezních situacích (například při prudkém brzdění). ABS bylo vynalezeno v roce 1929, původně pro letadla, francouzským vynálezcem Gabrielem Voisinem.Pokud dojde ke snížení rychlosti některého z kol pod stanovenou hodnotu oproti referenční rychlosti (počátek blokování kola a ztráty adheze), řídicí jednotka odpustí bez ohledu na polohu brzdového pedálu tlak z brzdy pomalejšího kola a ihned po jeho roztočení opět tlak napustí zpět.Tuto akci jsou systémy ABS schopné opakovat několikrát za sekundu a to po celou dobu brzdění až do minimální rychlosti, zpravidla 4 km/h, kdy se systém ABS sám odpojuje.
Takze my jsme neznali a ty jsi si odpoved musel nalezt na wikipedii.Mimochodem to co jsi se zkopiroval je obecne fungovani ABS, ktere od te doby dosti pokrocilo a prave to vypinani muze byt v ruzne rychlosti nez tech zminenych 4 Km/h.
Tak jsi přečti, co jsem napsal trochu výše, 29.5, mudrlante. To kopírování jsem udělal právě kvůli takovým, jako jsi ty, kteří o tom kecají a nic o tom neví a nejsou schopni si to sami ani najít a alespoň přečíst. A proč teda v VW evidentně funguje i u minimální rychlosti?
Ano to je z grafu videt jak funguje - nesmyslne prodlouzi brzdnou drahu. Podivej se v jake rychlostu drahu prodlouzi. Nikdo se tu nehada o tom jak funguje ABS, ale jak je naladene a v tomto konkretnim pripade je u Passatu naladene spatne v hodne nizke rychlosti. Kdyz ztajdeme do krajnosti jako redaktori, tak Mondeo zastavi pred prechodem, zatimco Passat chodce nabere.
OK, ale to jsem tady přece psal hned ve svém prvním příspěvku, že se kolem 15 km/hod. najednou začne Passat špatně chovat, moc horlivé ABS. Místo aby pomalu přitvrdil a držel lajnu, tak přestává brzdit. Mondeo jede stále stejně až do úplného zastavení.
Tak to čumím, hrnutí materiálu před pneu na asfaltu. To je materiál.:-D
A když se člověk podívá, že ti co chtějí "hrnout" mají ještě hodně plusů, tak se udělá jednomu divně od žaludku, co to jezdí za odborníci po cestách. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.