Ford má vyrábět konkurenta Defenderu. V bývalé motorárně Land Roveru

Ford je žhavým kandidátem na výrobu nového off-roadu chemické společnosti Ineos. Mluví se o britské motorárně a automobilce.

Je tomu jen několik let, co Ford coby vlastník Jaguaru a Land Roveru tlačil ultimativní off-road Defender jeho posledními roky dlouhého života. Nyní, když je automobilka v rukou indického Tata Motors, se již Defender nevyrábí. Čeká však na nástupce, který má otevřít celou novou modelovou řadu.

Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford se ale možná bude podílet na jeho konkurenci. A to ve spolupráci s chemickou společností Ineos. Ta se chystá do velmi úzkého segmentu opravdových off-roadů vkročit se svým vozem. Podle Automotive News je pravděpodobným „spolupachatelem" právě Ford.

Ineos má v hledáčku britskou motorárnu a automobilku modrého oválu. Přitom ještě před rokem sám nováček počítal s výstavbou úplně nového vlastního komplexu. Pikantní je, že v halách Fordu v Bridgendu se ještě do konce roku 2020 vyrábí jednotky právě pro Land Rover.

Ford Focus Active přijíždí na český trh. Na kolik terénní verze vyjde?

Ford Focus Active přijíždí na český trh. Na kolik terénní verze vyjde?

Svému prvnímu vozu zatím říkají Project Grenadier. Následovat mají další modely se zážehovým, vznětovým a hybridním pohonným ústrojím. Spolupracovat na vývoji chtějí s bývalou divizí Mercedesu MB Tech či s rakouským Magna International. „Cílem je postavit nejlepší a nejvíc nekompromisní off-road na světě. A posouváme se dál. Najali jsme špičkový management a pokračujeme v komunikaci ohledně výroby," říká šéf automobilové divize Ineosu, Dirk Heilmann.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků