Ford Kuga Vignale stojí skoro 1,1 milionu. Co všechno za to nabídne?

Luxusní Kuga stojí s manuální převodovkou 1.033.990 Kč, za 50.000 Kč však můžete mít i šestistupňový automat. Vyšší ceně odpovídá bohatější výbava.

Myšlenka luxusních Fordů přešla do praxe už v roce 2013 se současnou generací Mondea. Vedle tohoto modelu aktuálně na českém trhu pořídíte také S-Max Vignale a Edge Vignale, přičemž prozatím posledním do party je nová Kuga Vignale. Vůz jste si mohli prohlédnout už na letošním autosalonu v Ženevě, na český trh ale dorazil až nyní.

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Luxusnímu pojetí Kugy odpovídá také základní cena - v nabídce je pouze nejvýkonnější verze dvoulitrového turbodieselu TDCi (132 kW) s pohonem všech kol za nejméně 1.033.990 Kč. Tato částka se vztahuje k verzi s manuální šestistupňovou převodovkou, v nabídce je však ještě šestistupňový PowerShift za dalších 50.000 Kč. Ano, luxusní Kuga nakonec může atakovat částku 1,1 milionu korun.

Ford si u modelů Vignale potrpí na prémiový vzhled, luxusní zpracování interiéru a osobní přístup k zákazníkům. Sekce Vignale jsou v showroomech jasně oddělené, majitelé mohou využívat bezplatnou asistenci po telefonu 24 hodin denně, bezplatné umývání karoserie a čištění interiéru po dobu životnosti auta, což se zejména u koženého čalounění opravdu hodí.

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

A jak novou Kugu Vignale bezpečně poznáte? Stojí na devatenáctipalcových kolech buď s vysokým leskem, nebo třpytivým lakováním, v masce chladiče se opakuje šestiúhelníkový vzor, a veškeré ochranné plasty karoserie jsou lakované. Uvnitř pak najdete kožené čalounění přístrojové desky, sedadel a loketní opěrky, sedadla jsou už ve standardu elektricky nastavitelná a vpředu vyhřívaná. Nechybí ani vestavěná navigace v češtině, adaptivní bixenony, bezdotykové ovládání pátých dveří nebo hlasové ovládání infotainmentu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální potahy Windsor jsou v nabídce ve dvou odstínech - krémovém Cashmere a černém Charcoal.

Vedle Kugy Vignale uvádí Ford na český trh také verzi ST-Line, která se přidává ke stejně koncipovanému Mondeu a Fiestě. Motor je pouze jeden (nejsilnější 2.0 TDCi/132 kW), převodovky dvě (standardně šestistupňový manuál, za 50.000 Kč je v nabídce PowerShift), hnaná jsou vždy všechna čtyři kola. Cenová politika je tady trochu umírněnější – Kuga ST-Line začíná na částce 905.990 Kč, za automat se připlácí 50.000 Kč.

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Kuga ST-Line vychází z výbavy Titanium, navíc ale dostanete například 18“ litá kola, sportovní podvozek, aktivní parkovací asistent, čalounění sedadel kombinující kůži a velur, lakované sportovní díly karoserie nebo černě lakované koncovky výfuku. Nechybí ani dvouzónová klimatizace nebo infotainmentu Ford SYNC 3 s hlasovým ovládáním v češtině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků