Ford Kuga Vignale stojí skoro 1,1 milionu. Co všechno za to nabídne?

Luxusní Kuga stojí s manuální převodovkou 1.033.990 Kč, za 50.000 Kč však můžete mít i šestistupňový automat. Vyšší ceně odpovídá bohatější výbava.

Myšlenka luxusních Fordů přešla do praxe už v roce 2013 se současnou generací Mondea. Vedle tohoto modelu aktuálně na českém trhu pořídíte také S-Max Vignale a Edge Vignale, přičemž prozatím posledním do party je nová Kuga Vignale. Vůz jste si mohli prohlédnout už na letošním autosalonu v Ženevě, na český trh ale dorazil až nyní.

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Luxusnímu pojetí Kugy odpovídá také základní cena - v nabídce je pouze nejvýkonnější verze dvoulitrového turbodieselu TDCi (132 kW) s pohonem všech kol za nejméně 1.033.990 Kč. Tato částka se vztahuje k verzi s manuální šestistupňovou převodovkou, v nabídce je však ještě šestistupňový PowerShift za dalších 50.000 Kč. Ano, luxusní Kuga nakonec může atakovat částku 1,1 milionu korun.

Ford si u modelů Vignale potrpí na prémiový vzhled, luxusní zpracování interiéru a osobní přístup k zákazníkům. Sekce Vignale jsou v showroomech jasně oddělené, majitelé mohou využívat bezplatnou asistenci po telefonu 24 hodin denně, bezplatné umývání karoserie a čištění interiéru po dobu životnosti auta, což se zejména u koženého čalounění opravdu hodí.

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

A jak novou Kugu Vignale bezpečně poznáte? Stojí na devatenáctipalcových kolech buď s vysokým leskem, nebo třpytivým lakováním, v masce chladiče se opakuje šestiúhelníkový vzor, a veškeré ochranné plasty karoserie jsou lakované. Uvnitř pak najdete kožené čalounění přístrojové desky, sedadel a loketní opěrky, sedadla jsou už ve standardu elektricky nastavitelná a vpředu vyhřívaná. Nechybí ani vestavěná navigace v češtině, adaptivní bixenony, bezdotykové ovládání pátých dveří nebo hlasové ovládání infotainmentu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální potahy Windsor jsou v nabídce ve dvou odstínech - krémovém Cashmere a černém Charcoal.

Vedle Kugy Vignale uvádí Ford na český trh také verzi ST-Line, která se přidává ke stejně koncipovanému Mondeu a Fiestě. Motor je pouze jeden (nejsilnější 2.0 TDCi/132 kW), převodovky dvě (standardně šestistupňový manuál, za 50.000 Kč je v nabídce PowerShift), hnaná jsou vždy všechna čtyři kola. Cenová politika je tady trochu umírněnější – Kuga ST-Line začíná na částce 905.990 Kč, za automat se připlácí 50.000 Kč.

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Kuga ST-Line vychází z výbavy Titanium, navíc ale dostanete například 18“ litá kola, sportovní podvozek, aktivní parkovací asistent, čalounění sedadel kombinující kůži a velur, lakované sportovní díly karoserie nebo černě lakované koncovky výfuku. Nechybí ani dvouzónová klimatizace nebo infotainmentu Ford SYNC 3 s hlasovým ovládáním v češtině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2009
Stav: 105 492 km
Cena: 145 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2013
Stav: 129 970 km
Cena: 240 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 136 326 km
Cena: 90 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 57 732 km
Cena: 260 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků