Ford Kuga Vignale stojí skoro 1,1 milionu. Co všechno za to nabídne?

Luxusní Kuga stojí s manuální převodovkou 1.033.990 Kč, za 50.000 Kč však můžete mít i šestistupňový automat. Vyšší ceně odpovídá bohatější výbava.

Myšlenka luxusních Fordů přešla do praxe už v roce 2013 se současnou generací Mondea. Vedle tohoto modelu aktuálně na českém trhu pořídíte také S-Max Vignale a Edge Vignale, přičemž prozatím posledním do party je nová Kuga Vignale. Vůz jste si mohli prohlédnout už na letošním autosalonu v Ženevě, na český trh ale dorazil až nyní.

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Luxusnímu pojetí Kugy odpovídá také základní cena - v nabídce je pouze nejvýkonnější verze dvoulitrového turbodieselu TDCi (132 kW) s pohonem všech kol za nejméně 1.033.990 Kč. Tato částka se vztahuje k verzi s manuální šestistupňovou převodovkou, v nabídce je však ještě šestistupňový PowerShift za dalších 50.000 Kč. Ano, luxusní Kuga nakonec může atakovat částku 1,1 milionu korun.

Ford si u modelů Vignale potrpí na prémiový vzhled, luxusní zpracování interiéru a osobní přístup k zákazníkům. Sekce Vignale jsou v showroomech jasně oddělené, majitelé mohou využívat bezplatnou asistenci po telefonu 24 hodin denně, bezplatné umývání karoserie a čištění interiéru po dobu životnosti auta, což se zejména u koženého čalounění opravdu hodí.

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

A jak novou Kugu Vignale bezpečně poznáte? Stojí na devatenáctipalcových kolech buď s vysokým leskem, nebo třpytivým lakováním, v masce chladiče se opakuje šestiúhelníkový vzor, a veškeré ochranné plasty karoserie jsou lakované. Uvnitř pak najdete kožené čalounění přístrojové desky, sedadel a loketní opěrky, sedadla jsou už ve standardu elektricky nastavitelná a vpředu vyhřívaná. Nechybí ani vestavěná navigace v češtině, adaptivní bixenony, bezdotykové ovládání pátých dveří nebo hlasové ovládání infotainmentu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální potahy Windsor jsou v nabídce ve dvou odstínech - krémovém Cashmere a černém Charcoal.

Vedle Kugy Vignale uvádí Ford na český trh také verzi ST-Line, která se přidává ke stejně koncipovanému Mondeu a Fiestě. Motor je pouze jeden (nejsilnější 2.0 TDCi/132 kW), převodovky dvě (standardně šestistupňový manuál, za 50.000 Kč je v nabídce PowerShift), hnaná jsou vždy všechna čtyři kola. Cenová politika je tady trochu umírněnější – Kuga ST-Line začíná na částce 905.990 Kč, za automat se připlácí 50.000 Kč.

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Kuga ST-Line vychází z výbavy Titanium, navíc ale dostanete například 18“ litá kola, sportovní podvozek, aktivní parkovací asistent, čalounění sedadel kombinující kůži a velur, lakované sportovní díly karoserie nebo černě lakované koncovky výfuku. Nechybí ani dvouzónová klimatizace nebo infotainmentu Ford SYNC 3 s hlasovým ovládáním v češtině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků