Ford Kuga Vignale stojí skoro 1,1 milionu. Co všechno za to nabídne?

Luxusní Kuga stojí s manuální převodovkou 1.033.990 Kč, za 50.000 Kč však můžete mít i šestistupňový automat. Vyšší ceně odpovídá bohatější výbava.

Myšlenka luxusních Fordů přešla do praxe už v roce 2013 se současnou generací Mondea. Vedle tohoto modelu aktuálně na českém trhu pořídíte také S-Max Vignale a Edge Vignale, přičemž prozatím posledním do party je nová Kuga Vignale. Vůz jste si mohli prohlédnout už na letošním autosalonu v Ženevě, na český trh ale dorazil až nyní.

Testy | Ford | Ford Mondeo

Test Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost: Punc lepšího zboží

Luxusnímu pojetí Kugy odpovídá také základní cena - v nabídce je pouze nejvýkonnější verze dvoulitrového turbodieselu TDCi (132 kW) s pohonem všech kol za nejméně 1.033.990 Kč. Tato částka se vztahuje k verzi s manuální šestistupňovou převodovkou, v nabídce je však ještě šestistupňový PowerShift za dalších 50.000 Kč. Ano, luxusní Kuga nakonec může atakovat částku 1,1 milionu korun.

Ford si u modelů Vignale potrpí na prémiový vzhled, luxusní zpracování interiéru a osobní přístup k zákazníkům. Sekce Vignale jsou v showroomech jasně oddělené, majitelé mohou využívat bezplatnou asistenci po telefonu 24 hodin denně, bezplatné umývání karoserie a čištění interiéru po dobu životnosti auta, což se zejména u koženého čalounění opravdu hodí.

Autosalony | Ford | Premiéry | Ženeva 2016 | Ford Mondeo | Ford S-Max

Ženeva 2016 živě: Verze Vignale také pro S-Max, Edge a model Kuga

A jak novou Kugu Vignale bezpečně poznáte? Stojí na devatenáctipalcových kolech buď s vysokým leskem, nebo třpytivým lakováním, v masce chladiče se opakuje šestiúhelníkový vzor, a veškeré ochranné plasty karoserie jsou lakované. Uvnitř pak najdete kožené čalounění přístrojové desky, sedadel a loketní opěrky, sedadla jsou už ve standardu elektricky nastavitelná a vpředu vyhřívaná. Nechybí ani vestavěná navigace v češtině, adaptivní bixenony, bezdotykové ovládání pátých dveří nebo hlasové ovládání infotainmentu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální potahy Windsor jsou v nabídce ve dvou odstínech - krémovém Cashmere a černém Charcoal.

Vedle Kugy Vignale uvádí Ford na český trh také verzi ST-Line, která se přidává ke stejně koncipovanému Mondeu a Fiestě. Motor je pouze jeden (nejsilnější 2.0 TDCi/132 kW), převodovky dvě (standardně šestistupňový manuál, za 50.000 Kč je v nabídce PowerShift), hnaná jsou vždy všechna čtyři kola. Cenová politika je tady trochu umírněnější – Kuga ST-Line začíná na částce 905.990 Kč, za automat se připlácí 50.000 Kč.

Zajímavosti | Ford | Kombi | Hatchbacky | Ford Focus

Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Kuga ST-Line vychází z výbavy Titanium, navíc ale dostanete například 18“ litá kola, sportovní podvozek, aktivní parkovací asistent, čalounění sedadel kombinující kůži a velur, lakované sportovní díly karoserie nebo černě lakované koncovky výfuku. Nechybí ani dvouzónová klimatizace nebo infotainmentu Ford SYNC 3 s hlasovým ovládáním v češtině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků