Ford Kuga pro rok 2011: nové diesely a paket Individual

Nejvýznamnější novikou evropského Fordu posledních týdnů je bezpochyby modernizované Mondeo (představili jsme vám jej na tomto místě), ale život jde dál.

Nyní přijíždí vylepšené SUV Kuga (testovali jsme jej na tomto místě), jež dostane dvojici nových vznětových motorů a rozšířený příplatkový paket Individual. Vylepšená jednotka Duratorq TDCi s výkonem 140 koní (103 kW) nahradí stávající verzi 136 koní (100 kW), navíc se bude dodávat i v silnějším provedení 163 koní (119 kW). Varianty s trvalým pohonem všech kol mohou být osazeny novou šestistupňovou převodovkou PowerShift s dvojicí spojek. Podle Fordu modernizovaný motor vykazuje zhruba o 6 % nižší spotřebu a emise CO2 (156 g/km). Jeho výkonnější provedení se má dodávat pouze s pohonem všech kol, z klidu na 100 km/h zrychlí za 9,6 s, dosáhne rychlosti 195 km/h a spotřebuje v průměru 6,0 l/100 km.

Příplatkový paket Individual byl oproti stávajícímu stavu doplněn novým nárazníkem a lakovanými okraji blatníků, jimiž je opatřen černě lakovaný vůz na přiloženém snímku. Jako dosud zákazník v sadě Individual dostane také devatenáctipalcové lité ráfky, zatmavená okna, specifické celokožené čalounění či hliníkové pedály. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Kuga 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků