Ford Kuga pro rok 2011: nové diesely a paket Individual

Nejvýznamnější novikou evropského Fordu posledních týdnů je bezpochyby modernizované Mondeo (představili jsme vám jej na tomto místě), ale život jde dál.

Nyní přijíždí vylepšené SUV Kuga (testovali jsme jej na tomto místě), jež dostane dvojici nových vznětových motorů a rozšířený příplatkový paket Individual. Vylepšená jednotka Duratorq TDCi s výkonem 140 koní (103 kW) nahradí stávající verzi 136 koní (100 kW), navíc se bude dodávat i v silnějším provedení 163 koní (119 kW). Varianty s trvalým pohonem všech kol mohou být osazeny novou šestistupňovou převodovkou PowerShift s dvojicí spojek. Podle Fordu modernizovaný motor vykazuje zhruba o 6 % nižší spotřebu a emise CO2 (156 g/km). Jeho výkonnější provedení se má dodávat pouze s pohonem všech kol, z klidu na 100 km/h zrychlí za 9,6 s, dosáhne rychlosti 195 km/h a spotřebuje v průměru 6,0 l/100 km.

Příplatkový paket Individual byl oproti stávajícímu stavu doplněn novým nárazníkem a lakovanými okraji blatníků, jimiž je opatřen černě lakovaný vůz na přiloženém snímku. Jako dosud zákazník v sadě Individual dostane také devatenáctipalcové lité ráfky, zatmavená okna, specifické celokožené čalounění či hliníkové pedály. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Kuga 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků