Ford Kuga pro rok 2011: nové diesely a paket Individual

Nejvýznamnější novikou evropského Fordu posledních týdnů je bezpochyby modernizované Mondeo (představili jsme vám jej na tomto místě), ale život jde dál.

Nyní přijíždí vylepšené SUV Kuga (testovali jsme jej na tomto místě), jež dostane dvojici nových vznětových motorů a rozšířený příplatkový paket Individual. Vylepšená jednotka Duratorq TDCi s výkonem 140 koní (103 kW) nahradí stávající verzi 136 koní (100 kW), navíc se bude dodávat i v silnějším provedení 163 koní (119 kW). Varianty s trvalým pohonem všech kol mohou být osazeny novou šestistupňovou převodovkou PowerShift s dvojicí spojek. Podle Fordu modernizovaný motor vykazuje zhruba o 6 % nižší spotřebu a emise CO2 (156 g/km). Jeho výkonnější provedení se má dodávat pouze s pohonem všech kol, z klidu na 100 km/h zrychlí za 9,6 s, dosáhne rychlosti 195 km/h a spotřebuje v průměru 6,0 l/100 km.

Příplatkový paket Individual byl oproti stávajícímu stavu doplněn novým nárazníkem a lakovanými okraji blatníků, jimiž je opatřen černě lakovaný vůz na přiloženém snímku. Jako dosud zákazník v sadě Individual dostane také devatenáctipalcové lité ráfky, zatmavená okna, specifické celokožené čalounění či hliníkové pedály. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Kuga 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků