NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Pro ford je lepší skončit jako korunní princ letos, kdy jsou v soutěži jen dvě značky, než končit příští rok někde z chvostu závodního pole, když bude v poli 5-6 značek.Takhle mu zůstane aureola bojovníka o titul.Je to čistě marketihgové rozhodnutí. Víc se nedá z účasti fordu ve wrc vytěžit.
Zelí... ty jsi ve všech komentářích známej jako nej... blbeček dej si pauzu a di třeba píct rohlíky!?..:-D
Výsledky WRC jsou přímo úměrné rozpočtu týmu. Pokud Ford zjistil, že Hyundai nebo VW mají rozpočet dvojnásobný, tak radši odešel. To se dá pochopit.
Ford by neměl mít problém rozpočet navýšit i na dvojnásobek. V tom to není, navíc má na stavbu wrc výrobní malosériovou základnu a wrc prodává soukromníkům včetně dílů. Momentálně, kdy jsou tam v reálu jen dva týmy, tak nemá problém s prodejem wrc. Ale možná se bojí toho, že příští rok už je nebude nikdo chtít.A hlavně pro ford je wrc zásadní, protože masíruje zákazníkům mozky a vnucuje jim, že když si kupují bedýnku od tvarůžků s názvem fusion, tak si užívají sportovních zážitků, teď vyplodili ještě horší paskvil a nazvali to ecosport. Čili ford na tom staví prodej v evropě. Takže pro něj je lepší, když si zákazníci namlouvají, že kdyby to ford nezabalil, tak by jim to natřel než se plácat někde na chvostu.
Ford je dlouholetý účastník a to i v dobách, kdy bylo pole rozhodně početnější. Takže tvoje konstrukce je trošku násilná. Jestli to není spíš tím, že za současného tažení ekologů se toho z WRC zas tolik nedá uplatnit v sériové výrobě.
Velká škoda!!!!:-/
Kvalitné značky končia a dopredu sa hrnú kórejci ... ach :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.