Ford Ka u nás: od 219 990 Kč

Dlouho očekávaná novinka, jež je namířena na úplně spodní část modelové nabídky evropského Fordu, se dostává do České republiky.

Jeho ceníková cena začíná na 255 790 Kč, ale v rámci zaváděcí nabídky ji můžete nyní mít v provedení Ambiente za 219 990 Kč, vyšší výbava Titanium bude dočasně zvýhodněna na 259 990 Kč. Ford Ka druhé generace navazuje na svého kultovního předchůdce, který byl po dvanáct let výraznou ikonou evropského trhu s malými auty, jež behem svého dlouhého života v podstatě neprocházela žádnými modernizacemi.

Nové „káčko“, které se bude vyrábět výhradně ve třídveřovém provedení (aby nelezlo do zelí nové Fiestě), si díky svému novému exteriéru vycházejícímu ze stylu tzv. kinetického designu nespletete s žádným jiným malým vozem. Prodej na českém trhu začal 1. prosince, a to hned s oběma čtyřválcovými motory, tedy 1,2 Duratec (69 k) a 1,3 Duratorq TDCi (75 k). Motory jsou vždy spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou.

Ford Ka je v nabídce ve dvou úrovních výbavy: Ambiente (zahrnuje třeba ABS, EBD, dva airbagy, palubní počítač, tónovaná skla, světla denního svícení atd.) a Titanium (navíc klimatizace, centrální zamykání, elektricky ovládaná okna a zrcátka, mlhovky atd.). Ford Ka je marketingově určen především mladším zákazníkům, kteří se od svého okolí často chtějí odlišovat třeba i vzhledem svého auta. Těm vychází nové „káčko“ maximálně vstříc: na našem trhu jim nabízí hned od začátku tři individuální sady s názvy Digital, Grand Prix a Tatoo. V ceníku figuruje základní cena pro Ford Ka 1,2 Ambiente na částce 255 790 Kč, ve výbavě Titanium pak 301 790 Kč. „Káčko“ s motorem 1,3 TDCi bude dispozici pouze ve výbavě Titanium, a to za cenu 361 790 Kč.

Pro zajímavost uvádíme také seznam doplňků, nabízených v rámci individuální sady Grand Prix. Interiér zahrnuje unikátní design sedadel v červenobílém provedení, přední a zadní velurové rohože s obšitím v červené barvě, volant v červenočerném provedení, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v červené barvě, čalounění dveří v červené barvě, perleťově bílé dekorace madel dveří, výdechů klimatizace a středové konzoly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přihrádku pod sedadlem spolujezdce, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, kapsy na zadní straně předních sedadel a ISOFIX úchyty pro upevnění dětských sedaček. K ní si zákazník může doobjednat ještě analogickou sadu pro úpravu exteriéru, do níž patří vnější zpětná zrcátka v kontrastní barvě, sportovní mřížka předního nárazníku s rámem v kontrastní barvě, „rychlé pruhy“ na kapotě, střeše a dveřích zavazadlového prostoru, pruhy na bocích karoserie nebo chromovaná koncovka výfuku. Sada je dostupná s vybranými barvami karoserie a pouze v kombinaci s koly z lehkých slitin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Ka

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky