Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

HAFTAN  |  27. 06. 2018 18:44

Docela hnusné a zbytečné auto. Raději Rio nebo i20.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 19:24

A nevadí ti, že přirovnáváš k autům, které jsou o třídu větší? U automobilky KIA musíš porovnávat k Picantu a u Hyundaie k i10. Při tvé logice bys měl napsat, že než Ford Ka, to raději Fiestu a u Fiesty můžeš přemýšlet, jestli raději Rio, nebo i20.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 21:14

Ka+ se rozměrově od předchozí Fiesty skoro neliší, tak není problém porovnávat s malými auty, oproti i10 je o skoro 27 cm delší. Oproti i20 je menší, ale to je tím, že i Fiesta je oproti konkurenci menší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 22:58

Ka+ délka 3941-3955 mm, rozvor 2489 mm, kufr 270 l
i10 délka 3665 mm, rozvor 2385, kufr 252 l
Picanto délka 3595 mm, rozvor 2400 mm, kufr 255 l

Fiesta délka 4040 - 4068 mm, rozvor 2493mm, kufr 270 l
i20 délka 4035 mm, rozvor 2570 mm, kufr 326 l
Rio délka 4065, rozvor 2580 mm, kufr 300 l

A kam chceš tedy zařadit Fiestu? Pokud vezmeš jen délku, tak tady zrovna Fiesta menší není, je srovnatelná, ale Ka+ je ještě menší.
Ano Ka+ je větší, ale nebudu ho kvůli tomu cpát k autům, které jsou ještě větší. Ka+ je délkou někde mezi těmi prcky a malými auty.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:15

3950 je úplně normální délka subkompaku, jsou i menší. I z tvých čísel je třídní zařazení do segmentu B evidentní.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 00:00

Ty rozměry jen potvrzují co jsem napsal. Ka+ zaplňuje díru po staré Fiestě, když nová už nemá lákavou základní cenu "od" na plakáty. Ford prostě radši přifouknul Káčko, než aby vytvářel sociální verzi Fiesty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 06. 2018 06:10

A Fiesta tedy kam? Máme tedy dvě "Fiesty"?
Jinak mi to připomíná stejné hrátky se cpaním nejmenovaného auta, nejmenované automobilky, do vyšší třídy.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 11:28

Fiesta je pochopitelně taky malé auto. Hodně automobilek má v jedné třídě víc zástupců. Vyplňují se mezery na trhu. Někdo kdo si jde pro Fiestu za 400k o Ka+ nebude vůbec přemýšlet a naopak.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:10

Nesmysl, Ka+ už není žádné mini.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 20:02

Já v tom zase vidím zaplnění díry na trhu. Ideální kabina do města. Vysoká s nízkým podvozkem. A u nejlevnějších vozů je pro zákazníky atmo R4 úplný ideál. Na druhou stranu, je to fakt jen do města. Dálnice to vzhledem ke kabině a motoru asi moc nedá.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 20:56

1.2 v Ka+ po faceliftu je tříválec

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 21:30

Tří? Já myslel, že tam je letitá 1.2. V tom případě to je paskvil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 61 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A