Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

HAFTAN  |  27. 06. 2018 18:44

Docela hnusné a zbytečné auto. Raději Rio nebo i20.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 19:24

A nevadí ti, že přirovnáváš k autům, které jsou o třídu větší? U automobilky KIA musíš porovnávat k Picantu a u Hyundaie k i10. Při tvé logice bys měl napsat, že než Ford Ka, to raději Fiestu a u Fiesty můžeš přemýšlet, jestli raději Rio, nebo i20.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 21:14

Ka+ se rozměrově od předchozí Fiesty skoro neliší, tak není problém porovnávat s malými auty, oproti i10 je o skoro 27 cm delší. Oproti i20 je menší, ale to je tím, že i Fiesta je oproti konkurenci menší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 22:58

Ka+ délka 3941-3955 mm, rozvor 2489 mm, kufr 270 l
i10 délka 3665 mm, rozvor 2385, kufr 252 l
Picanto délka 3595 mm, rozvor 2400 mm, kufr 255 l

Fiesta délka 4040 - 4068 mm, rozvor 2493mm, kufr 270 l
i20 délka 4035 mm, rozvor 2570 mm, kufr 326 l
Rio délka 4065, rozvor 2580 mm, kufr 300 l

A kam chceš tedy zařadit Fiestu? Pokud vezmeš jen délku, tak tady zrovna Fiesta menší není, je srovnatelná, ale Ka+ je ještě menší.
Ano Ka+ je větší, ale nebudu ho kvůli tomu cpát k autům, které jsou ještě větší. Ka+ je délkou někde mezi těmi prcky a malými auty.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:15

3950 je úplně normální délka subkompaku, jsou i menší. I z tvých čísel je třídní zařazení do segmentu B evidentní.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 00:00

Ty rozměry jen potvrzují co jsem napsal. Ka+ zaplňuje díru po staré Fiestě, když nová už nemá lákavou základní cenu "od" na plakáty. Ford prostě radši přifouknul Káčko, než aby vytvářel sociální verzi Fiesty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 06. 2018 06:10

A Fiesta tedy kam? Máme tedy dvě "Fiesty"?
Jinak mi to připomíná stejné hrátky se cpaním nejmenovaného auta, nejmenované automobilky, do vyšší třídy.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 11:28

Fiesta je pochopitelně taky malé auto. Hodně automobilek má v jedné třídě víc zástupců. Vyplňují se mezery na trhu. Někdo kdo si jde pro Fiestu za 400k o Ka+ nebude vůbec přemýšlet a naopak.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:10

Nesmysl, Ka+ už není žádné mini.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 20:02

Já v tom zase vidím zaplnění díry na trhu. Ideální kabina do města. Vysoká s nízkým podvozkem. A u nejlevnějších vozů je pro zákazníky atmo R4 úplný ideál. Na druhou stranu, je to fakt jen do města. Dálnice to vzhledem ke kabině a motoru asi moc nedá.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 20:56

1.2 v Ka+ po faceliftu je tříválec

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 21:30

Tří? Já myslel, že tam je letitá 1.2. V tom případě to je paskvil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 143 N/A
Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A