Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

HAFTAN  |  27. 06. 2018 18:44

Docela hnusné a zbytečné auto. Raději Rio nebo i20.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 19:24

A nevadí ti, že přirovnáváš k autům, které jsou o třídu větší? U automobilky KIA musíš porovnávat k Picantu a u Hyundaie k i10. Při tvé logice bys měl napsat, že než Ford Ka, to raději Fiestu a u Fiesty můžeš přemýšlet, jestli raději Rio, nebo i20.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 21:14

Ka+ se rozměrově od předchozí Fiesty skoro neliší, tak není problém porovnávat s malými auty, oproti i10 je o skoro 27 cm delší. Oproti i20 je menší, ale to je tím, že i Fiesta je oproti konkurenci menší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 22:58

Ka+ délka 3941-3955 mm, rozvor 2489 mm, kufr 270 l
i10 délka 3665 mm, rozvor 2385, kufr 252 l
Picanto délka 3595 mm, rozvor 2400 mm, kufr 255 l

Fiesta délka 4040 - 4068 mm, rozvor 2493mm, kufr 270 l
i20 délka 4035 mm, rozvor 2570 mm, kufr 326 l
Rio délka 4065, rozvor 2580 mm, kufr 300 l

A kam chceš tedy zařadit Fiestu? Pokud vezmeš jen délku, tak tady zrovna Fiesta menší není, je srovnatelná, ale Ka+ je ještě menší.
Ano Ka+ je větší, ale nebudu ho kvůli tomu cpát k autům, které jsou ještě větší. Ka+ je délkou někde mezi těmi prcky a malými auty.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:15

3950 je úplně normální délka subkompaku, jsou i menší. I z tvých čísel je třídní zařazení do segmentu B evidentní.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 00:00

Ty rozměry jen potvrzují co jsem napsal. Ka+ zaplňuje díru po staré Fiestě, když nová už nemá lákavou základní cenu "od" na plakáty. Ford prostě radši přifouknul Káčko, než aby vytvářel sociální verzi Fiesty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 06. 2018 06:10

A Fiesta tedy kam? Máme tedy dvě "Fiesty"?
Jinak mi to připomíná stejné hrátky se cpaním nejmenovaného auta, nejmenované automobilky, do vyšší třídy.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 11:28

Fiesta je pochopitelně taky malé auto. Hodně automobilek má v jedné třídě víc zástupců. Vyplňují se mezery na trhu. Někdo kdo si jde pro Fiestu za 400k o Ka+ nebude vůbec přemýšlet a naopak.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:10

Nesmysl, Ka+ už není žádné mini.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 20:02

Já v tom zase vidím zaplnění díry na trhu. Ideální kabina do města. Vysoká s nízkým podvozkem. A u nejlevnějších vozů je pro zákazníky atmo R4 úplný ideál. Na druhou stranu, je to fakt jen do města. Dálnice to vzhledem ke kabině a motoru asi moc nedá.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 20:56

1.2 v Ka+ po faceliftu je tříválec

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 21:30

Tří? Já myslel, že tam je letitá 1.2. V tom případě to je paskvil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

včera | Vladimír Kadera | 38 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 137 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 60 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A