Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

HAFTAN  |  27. 06. 2018 18:44

Docela hnusné a zbytečné auto. Raději Rio nebo i20.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 19:24

A nevadí ti, že přirovnáváš k autům, které jsou o třídu větší? U automobilky KIA musíš porovnávat k Picantu a u Hyundaie k i10. Při tvé logice bys měl napsat, že než Ford Ka, to raději Fiestu a u Fiesty můžeš přemýšlet, jestli raději Rio, nebo i20.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 21:14

Ka+ se rozměrově od předchozí Fiesty skoro neliší, tak není problém porovnávat s malými auty, oproti i10 je o skoro 27 cm delší. Oproti i20 je menší, ale to je tím, že i Fiesta je oproti konkurenci menší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 22:58

Ka+ délka 3941-3955 mm, rozvor 2489 mm, kufr 270 l
i10 délka 3665 mm, rozvor 2385, kufr 252 l
Picanto délka 3595 mm, rozvor 2400 mm, kufr 255 l

Fiesta délka 4040 - 4068 mm, rozvor 2493mm, kufr 270 l
i20 délka 4035 mm, rozvor 2570 mm, kufr 326 l
Rio délka 4065, rozvor 2580 mm, kufr 300 l

A kam chceš tedy zařadit Fiestu? Pokud vezmeš jen délku, tak tady zrovna Fiesta menší není, je srovnatelná, ale Ka+ je ještě menší.
Ano Ka+ je větší, ale nebudu ho kvůli tomu cpát k autům, které jsou ještě větší. Ka+ je délkou někde mezi těmi prcky a malými auty.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:15

3950 je úplně normální délka subkompaku, jsou i menší. I z tvých čísel je třídní zařazení do segmentu B evidentní.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 00:00

Ty rozměry jen potvrzují co jsem napsal. Ka+ zaplňuje díru po staré Fiestě, když nová už nemá lákavou základní cenu "od" na plakáty. Ford prostě radši přifouknul Káčko, než aby vytvářel sociální verzi Fiesty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 06. 2018 06:10

A Fiesta tedy kam? Máme tedy dvě "Fiesty"?
Jinak mi to připomíná stejné hrátky se cpaním nejmenovaného auta, nejmenované automobilky, do vyšší třídy.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 11:28

Fiesta je pochopitelně taky malé auto. Hodně automobilek má v jedné třídě víc zástupců. Vyplňují se mezery na trhu. Někdo kdo si jde pro Fiestu za 400k o Ka+ nebude vůbec přemýšlet a naopak.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:10

Nesmysl, Ka+ už není žádné mini.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 20:02

Já v tom zase vidím zaplnění díry na trhu. Ideální kabina do města. Vysoká s nízkým podvozkem. A u nejlevnějších vozů je pro zákazníky atmo R4 úplný ideál. Na druhou stranu, je to fakt jen do města. Dálnice to vzhledem ke kabině a motoru asi moc nedá.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 20:56

1.2 v Ka+ po faceliftu je tříválec

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 21:30

Tří? Já myslel, že tam je letitá 1.2. V tom případě to je paskvil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Česku hrozí i vysoké pokuty!

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Čes…

V případě nejnovější legislativy GDPR o ochraně osobních údajů v EU by mohl kdekdo znejistit, zda má natáčení záběrů ostatních účastníků provozu nějaká pravidla. Na použití kamer u nás a v zahraničí se nyní podíval i český BESIP, který přichází s několika radami.

20.  8.  2018 | | 91 N/A
Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 74 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A