Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

HAFTAN  |  27. 06. 2018 18:44

Docela hnusné a zbytečné auto. Raději Rio nebo i20.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 19:24

A nevadí ti, že přirovnáváš k autům, které jsou o třídu větší? U automobilky KIA musíš porovnávat k Picantu a u Hyundaie k i10. Při tvé logice bys měl napsat, že než Ford Ka, to raději Fiestu a u Fiesty můžeš přemýšlet, jestli raději Rio, nebo i20.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 21:14

Ka+ se rozměrově od předchozí Fiesty skoro neliší, tak není problém porovnávat s malými auty, oproti i10 je o skoro 27 cm delší. Oproti i20 je menší, ale to je tím, že i Fiesta je oproti konkurenci menší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2018 22:58

Ka+ délka 3941-3955 mm, rozvor 2489 mm, kufr 270 l
i10 délka 3665 mm, rozvor 2385, kufr 252 l
Picanto délka 3595 mm, rozvor 2400 mm, kufr 255 l

Fiesta délka 4040 - 4068 mm, rozvor 2493mm, kufr 270 l
i20 délka 4035 mm, rozvor 2570 mm, kufr 326 l
Rio délka 4065, rozvor 2580 mm, kufr 300 l

A kam chceš tedy zařadit Fiestu? Pokud vezmeš jen délku, tak tady zrovna Fiesta menší není, je srovnatelná, ale Ka+ je ještě menší.
Ano Ka+ je větší, ale nebudu ho kvůli tomu cpát k autům, které jsou ještě větší. Ka+ je délkou někde mezi těmi prcky a malými auty.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:15

3950 je úplně normální délka subkompaku, jsou i menší. I z tvých čísel je třídní zařazení do segmentu B evidentní.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 00:00

Ty rozměry jen potvrzují co jsem napsal. Ka+ zaplňuje díru po staré Fiestě, když nová už nemá lákavou základní cenu "od" na plakáty. Ford prostě radši přifouknul Káčko, než aby vytvářel sociální verzi Fiesty.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 06. 2018 06:10

A Fiesta tedy kam? Máme tedy dvě "Fiesty"?
Jinak mi to připomíná stejné hrátky se cpaním nejmenovaného auta, nejmenované automobilky, do vyšší třídy.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  28. 06. 2018 11:28

Fiesta je pochopitelně taky malé auto. Hodně automobilek má v jedné třídě víc zástupců. Vyplňují se mezery na trhu. Někdo kdo si jde pro Fiestu za 400k o Ka+ nebude vůbec přemýšlet a naopak.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  27. 06. 2018 23:10

Nesmysl, Ka+ už není žádné mini.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 20:02

Já v tom zase vidím zaplnění díry na trhu. Ideální kabina do města. Vysoká s nízkým podvozkem. A u nejlevnějších vozů je pro zákazníky atmo R4 úplný ideál. Na druhou stranu, je to fakt jen do města. Dálnice to vzhledem ke kabině a motoru asi moc nedá.

Odpovědět  |   | 
321910336  |  27. 06. 2018 20:56

1.2 v Ka+ po faceliftu je tříválec

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 06. 2018 21:30

Tří? Já myslel, že tam je letitá 1.2. V tom případě to je paskvil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 137 N/A
Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 124 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 33 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 89 N/A
Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent

Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje…

Korejský koncern pravděpodobně pracuje na dvojitém elektrickém přeplňování pro čtyřválcové nebo i menší motory. O právně chráněný vynález požádal už před rokem, teď byl zveřejněn.

18.  6.  2018 | | 36 N/A