Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

Do českých showroomů modrého oválu se přijíždí nejlevnější model po modernizaci.

Ford Ka+ coby nejlevnější Ford nedávno prošel poměrně výraznou modernizací. Na český trh dnes vstupuje ve dvou verzích. Standardní Ultimate a "terénní" Active.

Ford Focus dostane chytrý podvozek. Díry pozná dříve, než jimi projedete

Ford Focus dostane chytrý podvozek. Díry pozná dříve, než jimi projedete

Základní cena Ultimate startuje na částce 272.990 korun. Za tuto cenovku základní výbava zahrnuje šest airbagů, úchyty ISOFIX, asistent pro rozjezd do kopce, manuální klimatizaci, nastavitelný omezovač rychlosti, držák mobilu či navigaci MyFord Dock a další prvky.

Crossover v provedení Active je od 310.990 korun dostupný s nadstandartní výbavou jako je tempomat, kůží obšitý volant či kola z lehkých slitin. KA+ Active se od výchozího modelu liší i střešními ližinami, plastovými doplňky karoserie, oranžovou barvou Canyon a zejména o 2,6 cm zvýšenou světlou výškou, větším rozchodem kol, silnějším předním stabilizátorem a jiným nastavením posilovače řízení.

Ford a VW zvažují úzkou spolupráci. Spojí se při vývoji užitkových aut?

Ford a VW zvažují úzkou spolupráci. Spojí se při vývoji užitkových aut?

Za příplatek jsou pak k dispozici prvky jako bezklíčové startování, infotainment SYNC 3 s 6,5“ dotykovou obrazovkou, automatické světlomety, dešťový senzor a další. Obě verze se dodávají s pětidveřovou karoserií a benzinovým motorem  1.2 Ti-VCT o výkonu 85 koní s pětistupňovou převodovkou. Ford tak pro český trh vypustil z nabídky slabší verzi tohoto motoru i turbodiesel o objemu 1,5 litru.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků