Ford Ka+ po modernizaci přijíždí na český trh. Cena je stále zajímavá

Do českých showroomů modrého oválu se přijíždí nejlevnější model po modernizaci.

Ford Ka+ coby nejlevnější Ford nedávno prošel poměrně výraznou modernizací. Na český trh dnes vstupuje ve dvou verzích. Standardní Ultimate a "terénní" Active.

Ford Focus dostane chytrý podvozek. Díry pozná dříve, než jimi projedete

Ford Focus dostane chytrý podvozek. Díry pozná dříve, než jimi projedete

Základní cena Ultimate startuje na částce 272.990 korun. Za tuto cenovku základní výbava zahrnuje šest airbagů, úchyty ISOFIX, asistent pro rozjezd do kopce, manuální klimatizaci, nastavitelný omezovač rychlosti, držák mobilu či navigaci MyFord Dock a další prvky.

Crossover v provedení Active je od 310.990 korun dostupný s nadstandartní výbavou jako je tempomat, kůží obšitý volant či kola z lehkých slitin. KA+ Active se od výchozího modelu liší i střešními ližinami, plastovými doplňky karoserie, oranžovou barvou Canyon a zejména o 2,6 cm zvýšenou světlou výškou, větším rozchodem kol, silnějším předním stabilizátorem a jiným nastavením posilovače řízení.

Ford a VW zvažují úzkou spolupráci. Spojí se při vývoji užitkových aut?

Ford a VW zvažují úzkou spolupráci. Spojí se při vývoji užitkových aut?

Za příplatek jsou pak k dispozici prvky jako bezklíčové startování, infotainment SYNC 3 s 6,5“ dotykovou obrazovkou, automatické světlomety, dešťový senzor a další. Obě verze se dodávají s pětidveřovou karoserií a benzinovým motorem  1.2 Ti-VCT o výkonu 85 koní s pětistupňovou převodovkou. Ford tak pro český trh vypustil z nabídky slabší verzi tohoto motoru i turbodiesel o objemu 1,5 litru.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků