Ford Ka+ dostal facelift. I z něj už je nyní crossover...

Vylepšený Ford Ka+ míří do Ženevy!

Ford zmodernizoval svůj nejlevnější evropský model. Znát je snaha udělat z Ka+ stylovější auto, dočkal se totiž "crossoverizace". Nové linie výbavy jako ST-Line, Vignale či Active s sebou přinesla nová generace Fordu Fiesta. Poslední jmenovanou variantu, která se snaží navodit terénní atmosféru, nyní přináší i levnější Ka+. V jejím případě to znamená o 23 milimetrů vyšší světlou výšku, větší rozchod kol, silnější přední stabilizátor a jiné nastavení posilovače řízení.

Designové změny se týkají především přední části. Uvnitř je nyní k dispozici poslední verze palubního systému Sync3 s obrazovkou o úhlopříčce 6,5 palců a službou Apple CarPlay. Přepracována byla i skladba materiálů v interiéru. Změny se odehrály i pod kapotou.

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Nový je 1,5litrový turbodiesel s výkonem 94 koňských sil, točivým momentem 215 Nm a "chytrým regenerativním brzděním". Zážehová 1,2 Ti-VCT bude v nabídce ve dvou variantách s výkony 70 a 85 koňských sil. Všechny motorizace jsou spárovány výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou.

Kompletní představení zmodernizovaného Fordu Ka+ proběhne na březnovém autosalonu v Ženevě

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků