Ford Ka+ dostal facelift. I z něj už je nyní crossover...

Vylepšený Ford Ka+ míří do Ženevy!

Ford zmodernizoval svůj nejlevnější evropský model. Znát je snaha udělat z Ka+ stylovější auto, dočkal se totiž "crossoverizace". Nové linie výbavy jako ST-Line, Vignale či Active s sebou přinesla nová generace Fordu Fiesta. Poslední jmenovanou variantu, která se snaží navodit terénní atmosféru, nyní přináší i levnější Ka+. V jejím případě to znamená o 23 milimetrů vyšší světlou výšku, větší rozchod kol, silnější přední stabilizátor a jiné nastavení posilovače řízení.

Designové změny se týkají především přední části. Uvnitř je nyní k dispozici poslední verze palubního systému Sync3 s obrazovkou o úhlopříčce 6,5 palců a službou Apple CarPlay. Přepracována byla i skladba materiálů v interiéru. Změny se odehrály i pod kapotou.

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Nový je 1,5litrový turbodiesel s výkonem 94 koňských sil, točivým momentem 215 Nm a "chytrým regenerativním brzděním". Zážehová 1,2 Ti-VCT bude v nabídce ve dvou variantách s výkony 70 a 85 koňských sil. Všechny motorizace jsou spárovány výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou.

Kompletní představení zmodernizovaného Fordu Ka+ proběhne na březnovém autosalonu v Ženevě

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 73 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků