Ford Ka+ dostal facelift. I z něj už je nyní crossover...

Vylepšený Ford Ka+ míří do Ženevy!

Ford zmodernizoval svůj nejlevnější evropský model. Znát je snaha udělat z Ka+ stylovější auto, dočkal se totiž "crossoverizace". Nové linie výbavy jako ST-Line, Vignale či Active s sebou přinesla nová generace Fordu Fiesta. Poslední jmenovanou variantu, která se snaží navodit terénní atmosféru, nyní přináší i levnější Ka+. V jejím případě to znamená o 23 milimetrů vyšší světlou výšku, větší rozchod kol, silnější přední stabilizátor a jiné nastavení posilovače řízení.

Designové změny se týkají především přední části. Uvnitř je nyní k dispozici poslední verze palubního systému Sync3 s obrazovkou o úhlopříčce 6,5 palců a službou Apple CarPlay. Přepracována byla i skladba materiálů v interiéru. Změny se odehrály i pod kapotou.

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Nový je 1,5litrový turbodiesel s výkonem 94 koňských sil, točivým momentem 215 Nm a "chytrým regenerativním brzděním". Zážehová 1,2 Ti-VCT bude v nabídce ve dvou variantách s výkony 70 a 85 koňských sil. Všechny motorizace jsou spárovány výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou.

Kompletní představení zmodernizovaného Fordu Ka+ proběhne na březnovém autosalonu v Ženevě

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků