Ford Ka+ dostal facelift. I z něj už je nyní crossover...

Vylepšený Ford Ka+ míří do Ženevy!

Ford zmodernizoval svůj nejlevnější evropský model. Znát je snaha udělat z Ka+ stylovější auto, dočkal se totiž "crossoverizace". Nové linie výbavy jako ST-Line, Vignale či Active s sebou přinesla nová generace Fordu Fiesta. Poslední jmenovanou variantu, která se snaží navodit terénní atmosféru, nyní přináší i levnější Ka+. V jejím případě to znamená o 23 milimetrů vyšší světlou výšku, větší rozchod kol, silnější přední stabilizátor a jiné nastavení posilovače řízení.

Designové změny se týkají především přední části. Uvnitř je nyní k dispozici poslední verze palubního systému Sync3 s obrazovkou o úhlopříčce 6,5 palců a službou Apple CarPlay. Přepracována byla i skladba materiálů v interiéru. Změny se odehrály i pod kapotou.

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Ford časy na Nürburgringu nezajímají. Má důležitější věci na práci

Nový je 1,5litrový turbodiesel s výkonem 94 koňských sil, točivým momentem 215 Nm a "chytrým regenerativním brzděním". Zážehová 1,2 Ti-VCT bude v nabídce ve dvou variantách s výkony 70 a 85 koňských sil. Všechny motorizace jsou spárovány výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou.

Kompletní představení zmodernizovaného Fordu Ka+ proběhne na březnovém autosalonu v Ženevě

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků