Ford Ka: co je malé, to je milé (zkušenosti)

Martin  |  03. 10. 2005 01:08

Diky p.Brozo, vazne velmi pekne, vecne, inteligentne napsany podrobny clanek, ktery prinasi vse podstatne a neni zbytecne "ukecany". Takze pro me jakozto pro amaterskeho motoristickeho nadsence ma maximalni uzitek. Zaroven je videt, ze se autor (vzdy) snazi odvest poctivou praci a to se taky ceni. Jeste jednou diky, moc hezky jsem si pocetl.

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  03. 10. 2005 08:17

Prima článek - myslím že vše podstatné bylo řečeno. Snad jen zkušenost. Kamrádova manželka s ním jezdila téměř tři roky - zarazilo mne že i když není nějaká "dračice" hodně rychle se "ojížděly" brzdové destičky - cca každých 7.000 km na výměnu (originál Ford)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 08:59

Zajímavé, já brzdovky jsem měnil po cca 25 000 km...

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  03. 10. 2005 09:59

...len pre upresnenie, ten 44kW motor čo sa tam dáva teraz je SOHC, pôvodný motor bol OHV síce s rovnakým výkonom ale 105.0 Nm pri 2500 t/min, takže
starší motor 1.3 44 kW v nabídce NEzůstal ...
problém spojky je podľa mňa skôr vlastnosť ako chyba a súvisí (aj) s razantným záťahom motora v nízkych otáčkach

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 10:35

Díky za doplnění. Motor skutečně zatahuje odspodu až neskutečně dobře, nahoře ale rychle ochabne. Bohužel nemám otáčkoměr, abych mohl lépe specifikovat chování motoru.

Odpovědět  |   | 
Pepa Riha  |  03. 10. 2005 10:04

me zase prekvapilo kolik penez stal provoz za ujeti 20 tisic. Nacpat do toho 20 tisic jenom za bezne opravy je docela kruty ...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  03. 10. 2005 10:07

Myslim, ze je to primarne dane pouzivanim zbytecne draheho servisu. Ty zavady nejsou takove, aby oprava musela stat az tolik. Specialne u Forda, ktery ma dily spise levnejsi nez konkurence.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 10:34

Ford má levné náhradní díly, ale ne pro Ka. Speciálně pro Ka jsou ukrutně drahé, dražší než třeba na Focus. Je to zvláštní, ale je to tak. Stačí se podívat do ceníků, kolik stojí třeba zadní nelakovaný nárazník nebo zástěrky. Docela hrůza.

Odpovědět  |   | 
tr  |  03. 10. 2005 11:45

to je blbost!jetli Vas netaha v Brne(Rasino) za nos

Odpovědět  |   | 
Mafty  |  03. 10. 2005 10:41

Nabizim jedno zanovni Kacko - rok vyroby 2003, 55000km, stribrna metaliza, jeste rok zaruky - za rozumnou cenu. Kontakt: mafter@mail.com

Odpovědět  |   | 
Lída Mládková  |  05. 05. 2007 19:41

Dobrý den chtěla jsem se optat kolik by jste za něj chtěl a od kud jste??děkuji za rychlou odpověď.Mládková

Odpovědět  |   | 
Germi123  |  03. 10. 2005 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Odpovědět  |   | 
Germi123  |  03. 10. 2005 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 15:56

Leda že bych to vzal vizírem

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 07. 2008 21:14

Koupil jsem ho dceři,aby se naučila jezdit.Kupoval jse ho s tím,že jsou shnilé prahy.Když jsem to dal dílny,nestačil jsem se divit.Pravej nosník v zadní části-totál,levý nosník děravý v délce asi 10 cm.Pod nárazníkem vše shnilé-podběhy i zadní čelo.Chtěl bych upozornit potenciální zájemce o Kačko,prolezte důkladně spodek,a hlavně pod plastama.Pravděbodobně špatná antikorozní úprava.

Odpovědět  |   | 
RS  |  08. 09. 2009 21:04

Jestli si trochu nevymyslite! Ja jsem jeste takto rezate Ka nevidel, a to jich pres bazar par za rok projde.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  28. 09. 2010 17:13

Musím potvrdit. Koupil jsem taky jedno přítelkyni, aby se naučila jezdit. R.v. 1996 - kupoval jsem jej s tím, že už trochu "kvete" a v servise, když ho zvedli, zjistlili, že pravý zadní nosník je skoro úplně vyhnilý a levý k tomu nemá daleko...

Takže také doporučuji: Před koupí nejdříve na zvedák. (ostatně toto pravidlo se uplatní u všech ojetých vozů...)

Odpovědět  |   | 
KačenKa  |  01. 06. 2012 19:16

Dobrý den,
máte někdo nějaké zkušenosti s výměnou předních (zadních) tlumičů u Fordu Ka (r.98)? Od automechanika z mého okolí mám nabídku na kompletní výměnu PŘEDNÍCH tlumičů, ale i s prací chce cca 15 000,- a mně to přijde POUZE za přední dost - nevíte někdo o SPOLEHLIVÉM a levnějším automechanikovi v okolí Prahy? DĚKUJI!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan