Ford Ka: co je malé, to je milé (zkušenosti)

18 komentářů

KačenKa
1. června • 19:16

Dobrý den,
máte někdo nějaké zkušenosti s výměnou předních (zadních) tlumičů u Fordu Ka (r.98)? Od automechanika z mého okolí mám nabídku na kompletní výměnu PŘEDNÍCH tlumičů, ale i s prací chce cca 15 000,- a mně to přijde POUZE za přední dost - nevíte někdo o SPOLEHLIVÉM a levnějším automechanikovi v okolí Prahy? DĚKUJI!

Pavel
1. července • 21:14

Koupil jsem ho dceři,aby se naučila jezdit.Kupoval jse ho s tím,že jsou shnilé prahy.Když jsem to dal dílny,nestačil jsem se divit.Pravej nosník v zadní části-totál,levý nosník děravý v délce asi 10 cm.Pod nárazníkem vše shnilé-podběhy i zadní čelo.Chtěl bych upozornit potenciální zájemce o Kačko,prolezte důkladně spodek,a hlavně pod plastama.Pravděbodobně špatná antikorozní úprava.

RS
8. září • 21:04

Jestli si trochu nevymyslite! Ja jsem jeste takto rezate Ka nevidel, a to jich pres bazar par za rok projde.

Karel
28. září • 17:13

Musím potvrdit. Koupil jsem taky jedno přítelkyni, aby se naučila jezdit. R.v. 1996 - kupoval jsem jej s tím, že už trochu "kvete" a v servise, když ho zvedli, zjistlili, že pravý zadní nosník je skoro úplně vyhnilý a levý k tomu nemá daleko...Takže také doporučuji: Před koupí nejdříve na zvedák. (ostatně toto pravidlo se uplatní u všech ojetých vozů...)

Germi123
3. října • 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Petr Broža
3. října • 15:56

Leda že bych to vzal vizírem

Germi123
3. října • 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Mafty
3. října • 10:41

Nabizim jedno zanovni Kacko - rok vyroby 2003, 55000km, stribrna metaliza, jeste rok zaruky - za rozumnou cenu. Kontakt: mafter@mail.com

Lída Mládková
5. května • 19:41

Dobrý den chtěla jsem se optat kolik by jste za něj chtěl a od kud jste??děkuji za rychlou odpověď.Mládková

Pepa Riha
3. října • 10:04

me zase prekvapilo kolik penez stal provoz za ujeti 20 tisic. Nacpat do toho 20 tisic jenom za bezne opravy je docela kruty ...

Dusan
3. října • 10:07

Myslim, ze je to primarne dane pouzivanim zbytecne draheho servisu. Ty zavady nejsou takove, aby oprava musela stat az tolik. Specialne u Forda, ktery ma dily spise levnejsi nez konkurence.

Petr Broža
3. října • 10:34

Ford má levné náhradní díly, ale ne pro Ka. Speciálně pro Ka jsou ukrutně drahé, dražší než třeba na Focus. Je to zvláštní, ale je to tak. Stačí se podívat do ceníků, kolik stojí třeba zadní nelakovaný nárazník nebo zástěrky. Docela hrůza.

tr
3. října • 11:45

to je blbost!jetli Vas netaha v Brne(Rasino) za nos

dochtor
3. října • 9:59

...len pre upresnenie, ten 44kW motor čo sa tam dáva teraz je SOHC, pôvodný motor bol OHV síce s rovnakým výkonom ale 105.0 Nm pri 2500 t/min, takže
starší motor 1.3 44 kW v nabídce NEzůstal ...
problém spojky je podľa mňa skôr vlastnosť ako chyba a súvisí (aj) s razantným záťahom motora v nízkych otáčkach

Petr Broža
3. října • 10:35

Díky za doplnění. Motor skutečně zatahuje odspodu až neskutečně dobře, nahoře ale rychle ochabne. Bohužel nemám otáčkoměr, abych mohl lépe specifikovat chování motoru.

Milan K
3. října • 8:17

Prima článek - myslím že vše podstatné bylo řečeno. Snad jen zkušenost. Kamrádova manželka s ním jezdila téměř tři roky - zarazilo mne že i když není nějaká "dračice" hodně rychle se "ojížděly" brzdové destičky - cca každých 7.000 km na výměnu (originál Ford)

Petr Broža
3. října • 8:59

Zajímavé, já brzdovky jsem měnil po cca 25 000 km...

Martin
3. října • 1:08

Diky p.Brozo, vazne velmi pekne, vecne, inteligentne napsany podrobny clanek, ktery prinasi vse podstatne a neni zbytecne "ukecany". Takze pro me jakozto pro amaterskeho motoristickeho nadsence ma maximalni uzitek. Zaroven je videt, ze se autor (vzdy) snazi odvest poctivou praci a to se taky ceni. Jeste jednou diky, moc hezky jsem si pocetl.

Doporučujeme

Články odjinud