Ford Ka: co je malé, to je milé (zkušenosti)

Martin  |  03. 10. 2005 01:08

Diky p.Brozo, vazne velmi pekne, vecne, inteligentne napsany podrobny clanek, ktery prinasi vse podstatne a neni zbytecne "ukecany". Takze pro me jakozto pro amaterskeho motoristickeho nadsence ma maximalni uzitek. Zaroven je videt, ze se autor (vzdy) snazi odvest poctivou praci a to se taky ceni. Jeste jednou diky, moc hezky jsem si pocetl.

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  03. 10. 2005 08:17

Prima článek - myslím že vše podstatné bylo řečeno. Snad jen zkušenost. Kamrádova manželka s ním jezdila téměř tři roky - zarazilo mne že i když není nějaká "dračice" hodně rychle se "ojížděly" brzdové destičky - cca každých 7.000 km na výměnu (originál Ford)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 08:59

Zajímavé, já brzdovky jsem měnil po cca 25 000 km...

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  03. 10. 2005 09:59

...len pre upresnenie, ten 44kW motor čo sa tam dáva teraz je SOHC, pôvodný motor bol OHV síce s rovnakým výkonom ale 105.0 Nm pri 2500 t/min, takže
starší motor 1.3 44 kW v nabídce NEzůstal ...
problém spojky je podľa mňa skôr vlastnosť ako chyba a súvisí (aj) s razantným záťahom motora v nízkych otáčkach

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 10:35

Díky za doplnění. Motor skutečně zatahuje odspodu až neskutečně dobře, nahoře ale rychle ochabne. Bohužel nemám otáčkoměr, abych mohl lépe specifikovat chování motoru.

Odpovědět  |   | 
Pepa Riha  |  03. 10. 2005 10:04

me zase prekvapilo kolik penez stal provoz za ujeti 20 tisic. Nacpat do toho 20 tisic jenom za bezne opravy je docela kruty ...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  03. 10. 2005 10:07

Myslim, ze je to primarne dane pouzivanim zbytecne draheho servisu. Ty zavady nejsou takove, aby oprava musela stat az tolik. Specialne u Forda, ktery ma dily spise levnejsi nez konkurence.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 10:34

Ford má levné náhradní díly, ale ne pro Ka. Speciálně pro Ka jsou ukrutně drahé, dražší než třeba na Focus. Je to zvláštní, ale je to tak. Stačí se podívat do ceníků, kolik stojí třeba zadní nelakovaný nárazník nebo zástěrky. Docela hrůza.

Odpovědět  |   | 
tr  |  03. 10. 2005 11:45

to je blbost!jetli Vas netaha v Brne(Rasino) za nos

Odpovědět  |   | 
Mafty  |  03. 10. 2005 10:41

Nabizim jedno zanovni Kacko - rok vyroby 2003, 55000km, stribrna metaliza, jeste rok zaruky - za rozumnou cenu. Kontakt: mafter@mail.com

Odpovědět  |   | 
Lída Mládková  |  05. 05. 2007 19:41

Dobrý den chtěla jsem se optat kolik by jste za něj chtěl a od kud jste??děkuji za rychlou odpověď.Mládková

Odpovědět  |   | 
Germi123  |  03. 10. 2005 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Odpovědět  |   | 
Germi123  |  03. 10. 2005 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 15:56

Leda že bych to vzal vizírem

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 07. 2008 21:14

Koupil jsem ho dceři,aby se naučila jezdit.Kupoval jse ho s tím,že jsou shnilé prahy.Když jsem to dal dílny,nestačil jsem se divit.Pravej nosník v zadní části-totál,levý nosník děravý v délce asi 10 cm.Pod nárazníkem vše shnilé-podběhy i zadní čelo.Chtěl bych upozornit potenciální zájemce o Kačko,prolezte důkladně spodek,a hlavně pod plastama.Pravděbodobně špatná antikorozní úprava.

Odpovědět  |   | 
RS  |  08. 09. 2009 21:04

Jestli si trochu nevymyslite! Ja jsem jeste takto rezate Ka nevidel, a to jich pres bazar par za rok projde.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  28. 09. 2010 17:13

Musím potvrdit. Koupil jsem taky jedno přítelkyni, aby se naučila jezdit. R.v. 1996 - kupoval jsem jej s tím, že už trochu "kvete" a v servise, když ho zvedli, zjistlili, že pravý zadní nosník je skoro úplně vyhnilý a levý k tomu nemá daleko...

Takže také doporučuji: Před koupí nejdříve na zvedák. (ostatně toto pravidlo se uplatní u všech ojetých vozů...)

Odpovědět  |   | 
KačenKa  |  01. 06. 2012 19:16

Dobrý den,
máte někdo nějaké zkušenosti s výměnou předních (zadních) tlumičů u Fordu Ka (r.98)? Od automechanika z mého okolí mám nabídku na kompletní výměnu PŘEDNÍCH tlumičů, ale i s prací chce cca 15 000,- a mně to přijde POUZE za přední dost - nevíte někdo o SPOLEHLIVÉM a levnějším automechanikovi v okolí Prahy? DĚKUJI!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A