Ford Ka: co je malé, to je milé (zkušenosti)

Martin  |  03. 10. 2005 01:08

Diky p.Brozo, vazne velmi pekne, vecne, inteligentne napsany podrobny clanek, ktery prinasi vse podstatne a neni zbytecne "ukecany". Takze pro me jakozto pro amaterskeho motoristickeho nadsence ma maximalni uzitek. Zaroven je videt, ze se autor (vzdy) snazi odvest poctivou praci a to se taky ceni. Jeste jednou diky, moc hezky jsem si pocetl.

Odpovědět  |   | 
Milan K  |  03. 10. 2005 08:17

Prima článek - myslím že vše podstatné bylo řečeno. Snad jen zkušenost. Kamrádova manželka s ním jezdila téměř tři roky - zarazilo mne že i když není nějaká "dračice" hodně rychle se "ojížděly" brzdové destičky - cca každých 7.000 km na výměnu (originál Ford)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 08:59

Zajímavé, já brzdovky jsem měnil po cca 25 000 km...

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  03. 10. 2005 09:59

...len pre upresnenie, ten 44kW motor čo sa tam dáva teraz je SOHC, pôvodný motor bol OHV síce s rovnakým výkonom ale 105.0 Nm pri 2500 t/min, takže
starší motor 1.3 44 kW v nabídce NEzůstal ...
problém spojky je podľa mňa skôr vlastnosť ako chyba a súvisí (aj) s razantným záťahom motora v nízkych otáčkach

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 10:35

Díky za doplnění. Motor skutečně zatahuje odspodu až neskutečně dobře, nahoře ale rychle ochabne. Bohužel nemám otáčkoměr, abych mohl lépe specifikovat chování motoru.

Odpovědět  |   | 
Pepa Riha  |  03. 10. 2005 10:04

me zase prekvapilo kolik penez stal provoz za ujeti 20 tisic. Nacpat do toho 20 tisic jenom za bezne opravy je docela kruty ...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  03. 10. 2005 10:07

Myslim, ze je to primarne dane pouzivanim zbytecne draheho servisu. Ty zavady nejsou takove, aby oprava musela stat az tolik. Specialne u Forda, ktery ma dily spise levnejsi nez konkurence.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 10:34

Ford má levné náhradní díly, ale ne pro Ka. Speciálně pro Ka jsou ukrutně drahé, dražší než třeba na Focus. Je to zvláštní, ale je to tak. Stačí se podívat do ceníků, kolik stojí třeba zadní nelakovaný nárazník nebo zástěrky. Docela hrůza.

Odpovědět  |   | 
tr  |  03. 10. 2005 11:45

to je blbost!jetli Vas netaha v Brne(Rasino) za nos

Odpovědět  |   | 
Mafty  |  03. 10. 2005 10:41

Nabizim jedno zanovni Kacko - rok vyroby 2003, 55000km, stribrna metaliza, jeste rok zaruky - za rozumnou cenu. Kontakt: mafter@mail.com

Odpovědět  |   | 
Lída Mládková  |  05. 05. 2007 19:41

Dobrý den chtěla jsem se optat kolik by jste za něj chtěl a od kud jste??děkuji za rychlou odpověď.Mládková

Odpovědět  |   | 
Germi123  |  03. 10. 2005 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Odpovědět  |   | 
Germi123  |  03. 10. 2005 11:20

Co ten špinavý motor ? Nezasloužil by si trochu vyčistit? když už má čest být zde vyfocen.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 10. 2005 15:56

Leda že bych to vzal vizírem

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 07. 2008 21:14

Koupil jsem ho dceři,aby se naučila jezdit.Kupoval jse ho s tím,že jsou shnilé prahy.Když jsem to dal dílny,nestačil jsem se divit.Pravej nosník v zadní části-totál,levý nosník děravý v délce asi 10 cm.Pod nárazníkem vše shnilé-podběhy i zadní čelo.Chtěl bych upozornit potenciální zájemce o Kačko,prolezte důkladně spodek,a hlavně pod plastama.Pravděbodobně špatná antikorozní úprava.

Odpovědět  |   | 
RS  |  08. 09. 2009 21:04

Jestli si trochu nevymyslite! Ja jsem jeste takto rezate Ka nevidel, a to jich pres bazar par za rok projde.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  28. 09. 2010 17:13

Musím potvrdit. Koupil jsem taky jedno přítelkyni, aby se naučila jezdit. R.v. 1996 - kupoval jsem jej s tím, že už trochu "kvete" a v servise, když ho zvedli, zjistlili, že pravý zadní nosník je skoro úplně vyhnilý a levý k tomu nemá daleko...

Takže také doporučuji: Před koupí nejdříve na zvedák. (ostatně toto pravidlo se uplatní u všech ojetých vozů...)

Odpovědět  |   | 
KačenKa  |  01. 06. 2012 19:16

Dobrý den,
máte někdo nějaké zkušenosti s výměnou předních (zadních) tlumičů u Fordu Ka (r.98)? Od automechanika z mého okolí mám nabídku na kompletní výměnu PŘEDNÍCH tlumičů, ale i s prací chce cca 15 000,- a mně to přijde POUZE za přední dost - nevíte někdo o SPOLEHLIVÉM a levnějším automechanikovi v okolí Prahy? DĚKUJI!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A