Ford jde s dobou: ostrá verze ST také s naftou

22 komentářů

mayklmaykl
15. listopadu • 16:54

víte když ono je to poslední dobou o tom že to táhne odspoda.....- ne vážně teď mi chlapík v pneuservisu povídal "OII tdi 77kw mi jede jako prase vždyt to má 300krouták"....
néé vážně mi přijde blbý nalepit na těžký mondeo s pitomejma 155 klokanama nálepku ST.....
copak bmw.alfa nebo toyota nebo i VW lepěj na svý auta ceduli "supersport" přestože jejich menší nafťáky maj větší výkon????
spíš jde zase o marketingový lákadlo pro lidi kteří maj rádi 2 vteřinový kopance....no proste milion bych za to nedal,stejně nechápu co z toho mondea všichni dělaj mě osobně nepřišlo vůbec tak zázračný....
jooo kdyby tam nacpali 2stupnový přeplnování a alespon 200koníků a 3 vydry k tomu tak neřeknu

ja
15. listopadu • 10:39

Ja osobne si myslim, ze u tohohle a predchozich "novych" jde predevsim o zatraktivneni a maximalni prodej mondea jako auta, ktere je na konci vyvojoveho cyklu a proti kteremu ma navic konkurence aktualni nove modely.

freak
14. listopadu • 21:17

Další "sportovní traktor" mezi námi. Doufám, že má "tažný" na pluh v základu(za ty prachy).

JP
14. listopadu • 22:45

Ked ST a naftak,tak preco tam nedaju V6 2,7 TDCi ( 150KW,440Nm ) a mohol by mat aj lepsi zvuk,co sa tyka diesla ako 2.2 TDCi.V6 predsa len lepsie znie,ale aj tak by tomu chybali tie benzinove otacky a sportovy zvuk,no aspon by mal dobru silu s celkom schopnou spotrebou.Za nejakych 7-7,5l v kombinovanom pri slusnych dynamickych vlastnostiach.

Skyline
14. listopadu • 12:28

Takovej trapas jako supersportovni RopnySlimak od Skodivky to sice neni, ale docela by me zajimalo, jak nazve Toyota ten svuj 130 kW vytvor - to bude Carlos Sainz Edition? Boze boze, to nestaci prodavat tohle auto jako Titanium X?

passenger47
14. listopadu • 20:02

Jasné, škodovka = shit, že áno? Ford, Dacia, Tata sú úplne super, že áno? Skajlajno, ako hlboko si klesol 

LeonardoCupranek
14. listopadu • 11:45

Dvojnasobna trapnost!
Nazvat vuz s 114kW ostrou verzi a nalepovat na to ST. To je fakt trapnost. Zvlast jeste vzhledem k velikosti vozu.
A druha trapnost je samozrejme ten motor sam. Jeho litrovej vykon je presne na urovni dnes beznych zakladnich naftovych dvoulitru se 103kW, kam se hrabe na 2.0TDI 125kW (golf), 2.0d 120kW od BMW ci 1.9TDI 118kW z Ibizy.

jiros
14. listopadu • 21:41

Ještě si zapoměl na 2.2 D-CAT se 130 kw.. P.S. To je mi novinka. Od kdy se prosím Tě do Golfu montuje 2.O TDI 125 kw?

LeonardoCupranek
14. listopadu • 22:02

Volkswagen Golf GT v prodeji
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=6868
Nicmene brzy bude treba i v Octavii.
A samozrejme - i oproti Toyote je to Mondeo uplne smesne.
A to pripominam, ze furt jde o ctyrvalce, ale ve stredni tride preci mame (a jiz hodne dlouho) i naftove vicevalce a furt na to nikdo nepise "ST"

LeonardoCupranek
14. listopadu • 11:45

A jeste k tomu za to chtej vic jak milion?!
Kolik ma stat Passat 2.0TDI 125kW?

pjanda
14. listopadu • 13:21

Zacina na 27 600 € ve vybave Trendline, v Highline (+/- Titanium X) stoji 31 150 €. Passat se nastesti v zadne sportovni edici nedela, jinak by se tam 125 kW diesel take urcite vetrel...

Jinak ST, nevim, 114 kW si tato pismena urcite nezaslouzi. Na druhou stranu, je to vec pohledu, berte to jako "ST paket" a uz to mate fuk, u Audi si S-line paket muzete objednat take k A4 s 1,6 MPI a nikdo se nad tim nepozastavuje. Divny je pak jen ten, kdo si to koupi, auto co vypada jako S4 a jede jak Fabia HTP je opravdu zvlastni...

Osobne si myslim, ze pro 2,2 TDCi staci verze Titanium X, v te pusobil jako rozumny celek. Ovsem Ford jiste nedela nic jineho nez reaguje na poptavku a pochybuji, ze by se mu vyroba teto verze nevyplatila. Auto se vzhledem ST220, rozumnym vykonem a dobrou spotrebou bude jiste zadane. Bohuzel trochu pokazi povest "pravym" esteckum...

LeonardoCupranek
14. listopadu • 15:03

Passat si proste na sportovni auto (na rozdil od Mondea) nikdy nehral. A to ani s motory, o kterych se Mondeu ani nezdalo, treba 4.0 W8. Do Passatu se historicky davaly relativne slusne motory (1.8T, 2.3 V5, 2.8V6, 4.0W8, 2.5TDI). Sestivalcove diesely tam byly v dobe, kdy se o nich Fordu ani nezdalo. Presto na nic nelepili zurive nalepky "ST"
Podle me je mezi oznacenim ST a S-line docela rozdil. M-paket jde take u BMW poridit i ke slabsim motorizacim. Je to proste ciste jen opticka/designova zalezitost. Kdezto ST (az doposud) vzdy znamenalo realne sportovnejsi vykony a chovani. Takhle se dockame i Focusu ST 1.4
Co se tyce A4 S-line 1.6, tak to opravdu nechapu, kdo si koupi. Ale chudak S-line paket s tim nema nic spolecneho, protoze ja nechapu ani to, ze si nekdo koupi A4 s 1.6 i bez S-line paketu

GTI DSG
14. listopadu • 0:06

at si do tech aut klidne davaji rychle naftaky, ale proc tomu rikaji sportovni verze...ma to o 65 koni min nez normalni ST a ma to byt ostra verze?...ze by "sportaky" zacali soutezit o nejmensi spotrebu? a vsechno to zacala fabka RS

sayza
15. listopadu • 0:11

Jasne, fabka RS rulez a vsichni zjistuji, ze to byl krok spravnym smerem

Karlyk
14. listopadu • 7:45

Moje rec.Sportovni verze ma mit i odpovidajici zvuk a ten u tech chrochtalu nikdy nebude. Nebo mi snad nekdo rekne jak ten model zni pri vytocenych 7000 ???

ItchY
14. listopadu • 9:01

No nevim, ale myslim ze by to stalo za pokus, ne?

Miro
14. listopadu • 10:19

myslim ze ani tak nevadi, ze to bude ST s TDCi, ale skor ten vykon na 2.2l obsah je na verziu ST kapanek chaby. Keby to aspn malo 130kW ani by ste sa zase moc nestazovali, ale takto je to celkom smiesne oznacenie "ST".  Ale zase ta spotreba

Karlyk
15. listopadu • 6:46

A jeeeee.Uz je to tu zase.
Spotreba.

Pavel
14. listopadu • 11:49

Neni prvniho aprila? To je mi novinka, že v Mondeu je turbodiesel o vykonu 114 kW. Kdyby tam dali alespon tu novou biturbo verzi, co ma 124 kW. I tak bych rekl, ze pokud benzinove ST ma 166 kW, od dieselove verze bych cekal take o neco vice.
Avensis ma 130 kW a nerika tomu T-SPORT ...

Kruťák
14. listopadu • 0:17

Ano a to vse rika krupan co jezdi mdlym GTI s automatem  Chlape, uz to auto alespon mas?

GTI DSG
14. listopadu • 10:58

uz pres tri mesice si vyvazim prdel v automatu Ale taky to nemam na zavodeni, ale na zabavu a pokoud je nekdo mdly, tak to budes ty a ne GTI

stealth
15. listopadu • 21:43

Souhlas, po tom co jsem zkusil GTI, tak mě napadá spousta slov, ale "mdlý" rozhodně ne :)
Trochu mdlý je snad, když se rozjíždíš na křižovatce na šestku, ale jinak ne...

Doporučujeme

Články odjinud