Ford jde s dobou: ostrá verze ST také s naftou

GTI DSG  |  14. 11. 2005 00:06

at si do tech aut klidne davaji rychle naftaky, ale proc tomu rikaji sportovni verze...ma to o 65 koni min nez normalni ST a ma to byt ostra verze?...ze by "sportaky" zacali soutezit o nejmensi spotrebu? a vsechno to zacala fabka RS

Odpovědět  |   | 
Kruťák  |  14. 11. 2005 00:17

Ano a to vse rika krupan co jezdi mdlym GTI s automatem  Chlape, uz to auto alespon mas?

Odpovědět  |   | 
GTI DSG  |  14. 11. 2005 10:58

uz pres tri mesice si vyvazim prdel v automatu Ale taky to nemam na zavodeni, ale na zabavu a pokoud je nekdo mdly, tak to budes ty a ne GTI

Odpovědět  |   | 
stealth  |  15. 11. 2005 21:43

Souhlas, po tom co jsem zkusil GTI, tak mě napadá spousta slov, ale "mdlý" rozhodně ne :)
Trochu mdlý je snad, když se rozjíždíš na křižovatce na šestku, ale jinak ne...

Odpovědět  |   | 
Karlyk  |  14. 11. 2005 07:45

Moje rec.Sportovni verze ma mit i odpovidajici zvuk a ten u tech chrochtalu nikdy nebude. Nebo mi snad nekdo rekne jak ten model zni pri vytocenych 7000 ???

Odpovědět  |   | 
ItchY  |  14. 11. 2005 09:01

No nevim, ale myslim ze by to stalo za pokus, ne?

Odpovědět  |   | 
Miro  |  14. 11. 2005 10:19

myslim ze ani tak nevadi, ze to bude ST s TDCi, ale skor ten vykon na 2.2l obsah je na verziu ST kapanek chaby. Keby to aspn malo 130kW ani by ste sa zase moc nestazovali, ale takto je to celkom smiesne oznacenie "ST".  Ale zase ta spotreba

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 11. 2005 11:49

Neni prvniho aprila? To je mi novinka, že v Mondeu je turbodiesel o vykonu 114 kW. Kdyby tam dali alespon tu novou biturbo verzi, co ma 124 kW. I tak bych rekl, ze pokud benzinove ST ma 166 kW, od dieselove verze bych cekal take o neco vice.
Avensis ma 130 kW a nerika tomu T-SPORT ...

Odpovědět  |   | 
Karlyk  |  15. 11. 2005 06:46

A jeeeee.Uz je to tu zase.
Spotreba.

Odpovědět  |   | 
sayza  |  15. 11. 2005 00:11

Jasne, fabka RS rulez a vsichni zjistuji, ze to byl krok spravnym smerem

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  14. 11. 2005 11:45

Dvojnasobna trapnost!
Nazvat vuz s 114kW ostrou verzi a nalepovat na to ST. To je fakt trapnost. Zvlast jeste vzhledem k velikosti vozu.
A druha trapnost je samozrejme ten motor sam. Jeho litrovej vykon je presne na urovni dnes beznych zakladnich naftovych dvoulitru se 103kW, kam se hrabe na 2.0TDI 125kW (golf), 2.0d 120kW od BMW ci 1.9TDI 118kW z Ibizy.

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  14. 11. 2005 11:45

A jeste k tomu za to chtej vic jak milion?!
Kolik ma stat Passat 2.0TDI 125kW?

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  14. 11. 2005 13:21

Zacina na 27 600 € ve vybave Trendline, v Highline (+/- Titanium X) stoji 31 150 €. Passat se nastesti v zadne sportovni edici nedela, jinak by se tam 125 kW diesel take urcite vetrel...

Jinak ST, nevim, 114 kW si tato pismena urcite nezaslouzi. Na druhou stranu, je to vec pohledu, berte to jako "ST paket" a uz to mate fuk, u Audi si S-line paket muzete objednat take k A4 s 1,6 MPI a nikdo se nad tim nepozastavuje. Divny je pak jen ten, kdo si to koupi, auto co vypada jako S4 a jede jak Fabia HTP je opravdu zvlastni...

Osobne si myslim, ze pro 2,2 TDCi staci verze Titanium X, v te pusobil jako rozumny celek. Ovsem Ford jiste nedela nic jineho nez reaguje na poptavku a pochybuji, ze by se mu vyroba teto verze nevyplatila. Auto se vzhledem ST220, rozumnym vykonem a dobrou spotrebou bude jiste zadane. Bohuzel trochu pokazi povest "pravym" esteckum...

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  14. 11. 2005 15:03

Passat si proste na sportovni auto (na rozdil od Mondea) nikdy nehral. A to ani s motory, o kterych se Mondeu ani nezdalo, treba 4.0 W8. Do Passatu se historicky davaly relativne slusne motory (1.8T, 2.3 V5, 2.8V6, 4.0W8, 2.5TDI). Sestivalcove diesely tam byly v dobe, kdy se o nich Fordu ani nezdalo. Presto na nic nelepili zurive nalepky "ST"
Podle me je mezi oznacenim ST a S-line docela rozdil. M-paket jde take u BMW poridit i ke slabsim motorizacim. Je to proste ciste jen opticka/designova zalezitost. Kdezto ST (az doposud) vzdy znamenalo realne sportovnejsi vykony a chovani. Takhle se dockame i Focusu ST 1.4
Co se tyce A4 S-line 1.6, tak to opravdu nechapu, kdo si koupi. Ale chudak S-line paket s tim nema nic spolecneho, protoze ja nechapu ani to, ze si nekdo koupi A4 s 1.6 i bez S-line paketu

Odpovědět  |   | 
jiros  |  14. 11. 2005 21:41

Ještě si zapoměl na 2.2 D-CAT se 130 kw.. P.S. To je mi novinka. Od kdy se prosím Tě do Golfu montuje 2.O TDI 125 kw?

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  14. 11. 2005 22:02

Volkswagen Golf GT v prodeji
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=6868
Nicmene brzy bude treba i v Octavii.
A samozrejme - i oproti Toyote je to Mondeo uplne smesne.
A to pripominam, ze furt jde o ctyrvalce, ale ve stredni tride preci mame (a jiz hodne dlouho) i naftove vicevalce a furt na to nikdo nepise "ST"

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 11. 2005 12:28

Takovej trapas jako supersportovni RopnySlimak od Skodivky to sice neni, ale docela by me zajimalo, jak nazve Toyota ten svuj 130 kW vytvor - to bude Carlos Sainz Edition? Boze boze, to nestaci prodavat tohle auto jako Titanium X?

Odpovědět  |   | 
passenger47  |  14. 11. 2005 20:02

Jasné, škodovka = shit, že áno? Ford, Dacia, Tata sú úplne super, že áno? Skajlajno, ako hlboko si klesol 

Odpovědět  |   | 
freak  |  14. 11. 2005 21:17

Další "sportovní traktor" mezi námi. Doufám, že má "tažný" na pluh v základu(za ty prachy).

Odpovědět  |   | 
JP  |  14. 11. 2005 22:45

Ked ST a naftak,tak preco tam nedaju V6 2,7 TDCi ( 150KW,440Nm ) a mohol by mat aj lepsi zvuk,co sa tyka diesla ako 2.2 TDCi.V6 predsa len lepsie znie,ale aj tak by tomu chybali tie benzinove otacky a sportovy zvuk,no aspon by mal dobru silu s celkom schopnou spotrebou.Za nejakych 7-7,5l v kombinovanom pri slusnych dynamickych vlastnostiach.

Odpovědět  |   | 
ja  |  15. 11. 2005 10:39

Ja osobne si myslim, ze u tohohle a predchozich "novych" jde predevsim o zatraktivneni a maximalni prodej mondea jako auta, ktere je na konci vyvojoveho cyklu a proti kteremu ma navic konkurence aktualni nove modely.

Odpovědět  |   | 
mayklmaykl  |  15. 11. 2005 16:54

víte když ono je to poslední dobou o tom že to táhne odspoda.....- ne vážně teď mi chlapík v pneuservisu povídal "OII tdi 77kw mi jede jako prase vždyt to má 300krouták"....
néé vážně mi přijde blbý nalepit na těžký mondeo s pitomejma 155 klokanama nálepku ST.....
copak bmw.alfa nebo toyota nebo i VW lepěj na svý auta ceduli "supersport" přestože jejich menší nafťáky maj větší výkon????
spíš jde zase o marketingový lákadlo pro lidi kteří maj rádi 2 vteřinový kopance....no proste milion bych za to nedal,stejně nechápu co z toho mondea všichni dělaj mě osobně nepřišlo vůbec tak zázračný....
jooo kdyby tam nacpali 2stupnový přeplnování a alespon 200koníků a 3 vydry k tomu tak neřeknu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A