Ford Individual: nyní i pro novou Fiestu a Mondeo

Automobilka Ford odstartovala svůj program s názvem Individual začátkem loňského roku, kdy vybrané luxusní prvky nabízela pro modely Mondeo, S-Max a Focus. Program je určen pro všechny, kteří si chtějí svůj Ford přizpůsobit obrazu svému a přidat mu zároveň luxusní šmrnc, jemuž se nevyrovná ani nejvyšší výbavový stupeň u toho kterého modelu. Automobilka nyní nabízí tento program i ke svým novinkám a to modelu Mondeo a Fiesta. Zatímco nové Mondeo se na našem trhu prodává již nějaký ten měsíc, nová Fiesta se začne prodávat až na podzim.

Stejně jako pro ostatní modely, i pro tyto si automobilka přichystala řadu různých doplňků. V nabídce nechybí kůže nappa, alcantara, hliníkové pedály, nebo hliníkové prahy. Při takto upraveném vozidle nebude chybět ani tepané označení programu. Speciálně pro Fiestu vytvořil výrobce i dvě již vyhotovené verze a to „Red Style“ a „Blue Style“. Ty jsou kromě barevného ladění vybavené koženými sedadly, koženým volantem, hliníkovými ozdobnými prvky a velurovými koberečky. V rámci programu Individual je nabízena i řada optického vylepšení zevnějšku, jako třeba nárazníky, spoilery, nebo prahy.

Ford představí oba upravené modely na nastávajícím Pařížském autosalonu a pořídit si jej budou moci zatím pouze zákaznící v Německu a Švýcarsku.

Klepněte pro větší obrázek
Nový Ford Fiesta
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků