Ford GT, výroba klasického sporťáku je ukončena

Přes původní záměr vyrobit a prodat 4 500 kusů modelu GT, ukončil Ford jeho výrobu dříve. Poslední model, který sjel z linky dostal pořadové číslo 4 039.

Přes relativní neúspěch jsou prodejní čísla velmi dobrá. Málokdy se podaří vyprodat tak velké možství tak drahého vozu se značkou, která je vlastní spíše masově prodávaným automobilům. Přesto jde ze strany Fordu o přehmat podobný příběhu Porsche Carrera GT. V tomto segmentu panuje snaha o originalitu, exkluzivitu a 4 500 kusů je prostě mnoho, to je "limitovaná série" pouze na papíře.

Skončil tak prodej vozu, který odkazoval na úspěchy Fordu GT40 ze šedesátých let a který v podobném karosářském duchu přinesl na silnice opět nádech klasických sporťáků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků