Ford GT, výroba klasického sporťáku je ukončena

Přes původní záměr vyrobit a prodat 4 500 kusů modelu GT, ukončil Ford jeho výrobu dříve. Poslední model, který sjel z linky dostal pořadové číslo 4 039.

Přes relativní neúspěch jsou prodejní čísla velmi dobrá. Málokdy se podaří vyprodat tak velké možství tak drahého vozu se značkou, která je vlastní spíše masově prodávaným automobilům. Přesto jde ze strany Fordu o přehmat podobný příběhu Porsche Carrera GT. V tomto segmentu panuje snaha o originalitu, exkluzivitu a 4 500 kusů je prostě mnoho, to je "limitovaná série" pouze na papíře.

Skončil tak prodej vozu, který odkazoval na úspěchy Fordu GT40 ze šedesátých let a který v podobném karosářském duchu přinesl na silnice opět nádech klasických sporťáků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků