Ford GT, výroba klasického sporťáku je ukončena

Přes původní záměr vyrobit a prodat 4 500 kusů modelu GT, ukončil Ford jeho výrobu dříve. Poslední model, který sjel z linky dostal pořadové číslo 4 039.

Přes relativní neúspěch jsou prodejní čísla velmi dobrá. Málokdy se podaří vyprodat tak velké možství tak drahého vozu se značkou, která je vlastní spíše masově prodávaným automobilům. Přesto jde ze strany Fordu o přehmat podobný příběhu Porsche Carrera GT. V tomto segmentu panuje snaha o originalitu, exkluzivitu a 4 500 kusů je prostě mnoho, to je "limitovaná série" pouze na papíře.

Skončil tak prodej vozu, který odkazoval na úspěchy Fordu GT40 ze šedesátých let a který v podobném karosářském duchu přinesl na silnice opět nádech klasických sporťáků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků