Kde jsou ted vsichni, co se s velkou hubou smali koncernu VW za sroubek v cerpadle?!
Každej, kdo hledá nějakou chybu jí vždycky najde, ať už je to Audi, VW, Ferrari nebo Ford. Hlavní na tom je, že se automobilka snaží svojí chybu napravit a ne jí zahrát do autu, jako to bývalo dřív a potom se tvářit, že všechno je OK.
Co byste od nich čekali...
pobavils :o) ale asi jinak, nez jsi mel v umyslu :oP
Do servisu ho dat nemuzu, tam mam zrovna Gallardo.
to ARI: neprodavej ho ale dej ho do servisu
No kdyz toto slysim, tak svuj Ford GT prodam. To nema cenu s tim jezdit.......
To není zrovna dobrá vizitka!
Presne tak, je to skoda, ze to neklape, tak jak ma... tahle zprava jiste obleti svet a muze to velmi poskodit marketingovou kampan. Kazdy pak sahne radeji po F430 nebo Gallardu...
Me osobne se Ford GT moc libi....
jakápak závada, to je normálka hlášení od NHTSA, na www.NHTSA.gov si najděte svou značku a uvidíte kolik tam budete mít hlášení o nařízení kontroly aut v servisech (recalls) a to i kvůli kravinám, což tohle bezesporu bude taky něco v tom smyslu. Jen tak namátkou jsem projel AUDI A6 a Toyotu Corollu 2004 a každý tam má záznam o stahování zpět do servisů. AUDI pro zamezení elektrického zkratu a Toyotě zase můžou upadnout kola bla bla bla... na každé auto má nějaký záznam o nutnosti odstranit závadu na náklady výrobce. Jenom v EU se o problémech mlčí až když je skutečný průser a hrozí, že by to někdo mediálně pustil do světa tak jakože automobila svolá auta zpět do servisů. Takže žádný problém, jenom jak znám hlášení NHTSA tak to bude ve smyslu, že pokud s tím budete jezdit po lesní cestě, tak si můžete škrtnou nápravnící a za nepřizně okolností se může uvolnit šroub, který pozměně geometrii kol... Vsadím se, že to nebude nic vážnějšího než co jsem ted v nadsázce napsal.
Naprostý souhlas,problémy mají všichni, někdo větší, někdo menší,někdo to přizná, někdo tutlá, dokonalá auta nedělá nikdo a asi je to normálka.Proč to lidi dráždí,nechápu.Určitě je lepší chybu přiznat a odstranit, než se tvářit, že je vše OK, zákazníky pálkovat řečma,že vše je v normě atd.Však to známe.
Ford GT je trosinku jina liga nez bezna vozidla, at uz je to zminovana A6, Corolla nebo treba Ecko Mercedes. Pokud je auto stavene na rychlosti pres 300km/hod, tak se tyhle malickosti stavaji docela dulezitymi. Ovsem obcas se to prihodi i takovymto vozum viz Maranello v roce 2001.
Tak to ses mel divat tuhle na Race of Champions - tam si takovou "vizitku" udelalo Ferrari s 360 Modenama. Dojel na to v jednom zavode Kovalainen, a udajne si stezovalo vic jezdcu nezavisle na sobe. 360 by melo bejt stejna trida jako GTcko. (Teda GTcko "tristasedesatce" s prehledem napraska, stoji min a image Ferrari by taky mela byt precijenom o dost silnejsi nez image Fordu, ale budiz ...)
kdyz na ti prisli po 448 kusech tak to jeste ok.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.