Vývoj úchvatného Fordu GT začal k blížícímu se stému výročí automobilky. Zároveň měl do modelové nabídky vrátit další slavné jméno, jako je třeba  Mustang  nebo Thunderbird.  Zdroj:  Piston Heads

Vývoj úchvatného Fordu GT začal k blížícímu se stému výročí automobilky. Zároveň měl do modelové nabídky vrátit další slavné jméno, jako je třeba Mustang nebo Thunderbird.  | Zdroj: Piston Heads

No a v neposlední řadě šlo o silnou připomínku původního závodního vozu GT40 a jeho úžasného úspěchu v Le Mans. Zdroj:  Piston Heads

No a v neposlední řadě šlo o silnou připomínku původního závodního vozu GT40 a jeho úžasného úspěchu v Le Mans. | Zdroj: Piston Heads

První generace se v letech 2005 až 2006 vyrobilo 4038 kusů. Jeden z nich si moc přál i slavný britský moderátor Jeremy Clarkson, který mimochodem udělal z motoristického pořadu Top Gear to,  čím dnes je . Zdroj:  Piston Heads

První generace se v letech 2005 až 2006 vyrobilo 4038 kusů. Jeden z nich si moc přál i slavný britský moderátor Jeremy Clarkson, který mimochodem udělal z motoristického pořadu Top Gear to, čím dnes je. | Zdroj: Piston Heads

Právě v tomto pořadu se o modelu GT často zmiňoval a doufal, že mu to k jednomu z nich pomůže. Zdroj:  Piston Heads

Právě v tomto pořadu se o modelu GT často zmiňoval a doufal, že mu to k jednomu z nich pomůže. | Zdroj: Piston Heads

Nakonec jeden ze 27 kusů pro Anglii získal (pro Evropu jich bylo 101). Je to kousek s lakem Midnight Blue a koly od BBS. Jeremy si auto užil jen krátce, prodal ho hned v roce 2006. Zdroj:  Piston Heads

Nakonec jeden ze 27 kusů pro Anglii získal (pro Evropu jich bylo 101). Je to kousek s lakem Midnight Blue a koly od BBS. Jeremy si auto užil jen krátce, prodal ho hned v roce 2006. | Zdroj: Piston Heads

Jeho současný majitel s ním najel necelých 40 tisíc kilometrů. Auto není v původním stavu, má podvozek KW a výfuky Accufab. Originální díly ale dostane nový majitel k autu. Zdroj:  Piston Heads

Jeho současný majitel s ním najel necelých 40 tisíc kilometrů. Auto není v původním stavu, má podvozek KW a výfuky Accufab. Originální díly ale dostane nový majitel k autu. | Zdroj: Piston Heads

Auto bylo pravidelně servisováno a nyní stojí na nových pneumatikách a dostalo novou baterii. Ford GT po Jeremym stojí 269.000 liber, tedy v přepočtu 8.092.000 Kč.  Zdroj:  Piston Heads

Auto bylo pravidelně servisováno a nyní stojí na nových pneumatikách a dostalo novou baterii. Ford GT po Jeremym stojí 269.000 liber, tedy v přepočtu 8.092.000 Kč.  | Zdroj: Piston Heads

Za Ford GT z této série je to naprosto normální cena, majitel tedy nevyužívá faktu, že ho vlastnila celebrita takového formátu. Zdroj:  Piston Heads

Za Ford GT z této série je to naprosto normální cena, majitel tedy nevyužívá faktu, že ho vlastnila celebrita takového formátu. | Zdroj: Piston Heads

 Zdroj:  Piston Heads

| Zdroj: Piston Heads

 Zdroj:  Piston Heads

| Zdroj: Piston Heads

 Zdroj:  Piston Heads

| Zdroj: Piston Heads

 Zdroj:  Piston Heads

| Zdroj: Piston Heads

No a v neposlední řadě šlo o silnou připomínku původního závodního vozu GT40 a jeho úžasného úspěchu v Le Mans. Zdroj:  Piston Heads
První generace se v letech 2005 až 2006 vyrobilo 4038 kusů. Jeden z nich si moc přál i slavný britský moderátor Jeremy Clarkson, který mimochodem udělal z motoristického pořadu Top Gear to,  čím dnes je . Zdroj:  Piston Heads
Právě v tomto pořadu se o modelu GT často zmiňoval a doufal, že mu to k jednomu z nich pomůže. Zdroj:  Piston Heads
Nakonec jeden ze 27 kusů pro Anglii získal (pro Evropu jich bylo 101). Je to kousek s lakem Midnight Blue a koly od BBS. Jeremy si auto užil jen krátce, prodal ho hned v roce 2006. Zdroj:  Piston Heads
12
Fotogalerie

Ford GT Jeremyho Clarksona může být váš! Původ v ceně majitel nezohledňuje

Jeden z nejúžasnějších automobilů 21. století vlastnil i slavný britský moderátor. Jeho auto je teď na prodej. Není sice v původním stavu, ale originální díly jsou součástí prodeje.

Vývoj úchvatného Fordu GT začal k blížícímu se stému výročí automobilky. Zároveň měl do modelové nabídky vrátit další slavné jméno, jako je třeba Mustang nebo Thunderbird. No a v neposlední řadě šlo o silnou připomínku původního závodního vozu GT40 a jeho úžasného úspěchu v Le Mans.

První generace se v letech 2005 až 2006 vyrobilo 4038 kusů. Jeden z nich si moc přál i slavný britský moderátor Jeremy Clarkson, který mimochodem udělal z motoristického pořadu Top Gear to, čím dnes je. Právě v tomto pořadu se o modelu GT často zmiňoval a doufal, že mu to k jednomu z nich pomůže.

Nakonec jeden ze 27 kusů pro Anglii získal (pro Evropu jich bylo 101). Je to kousek s lakem Midnight Blue a koly od BBS. Jeremy si auto užil jen krátce, prodal ho hned v roce 2006. Jeho současný majitel s ním najel necelých 40 tisíc kilometrů a nyní ho prodává. Auto není v původním stavu, má podvozek KW a výfuky Accufab. Originální díly ale dostane nový majitel k autu.

Auto bylo pravidelně servisováno a nyní stojí na nových pneumatikách a dostalo novou baterii. Ford GT po Jeremym stojí 269.000 liber, tedy v přepočtu 8.092.000 Kč. Za Ford GT z této série je to naprosto normální cena, majitel tedy nevyužívá faktu, že ho vlastnila celebrita takového formátu.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud