Ford GT je také k vidění v Ženevě. Utahuje si z Ferrari

Nový supersport Ford GT není žádné plácnutí do vody. Automobilka chce auto nasadit při závodě 24 h v Le Mans a neváhá připomenout svá drtivá vítězství s modelem GT40, který je ostatně duchovním předchůdcem nového modelu. Dokonce si Ford i rýpnul do Ferrari upoutávkou na svůj stánek v Ženevě, kde k velké fotografii Fordu GT napsal pouze LaFord.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dělat si srandu z Ferrari? A proč ne, Ford si to může vzhledem k úspěchům modelu GT40 v Le Mans dovolit. Nezbývá než se těšit na přímý duel na závodní dráze

Jen připomeneme, že Ford GT se spoléhá na poměrně revoluční přeplňovaný šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 l a výkonu přes 600 koní. Zmizel tak tradiční osmiválec, ale podle Fordu je důležitá efektivita a nízká hmotnost.

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Celé auto je vyrobeno z exotických materiálů, takže se tu nekonají takové ty středověké technologické postupy obvyklé při stavbě amerických sportovních aut. Zajímavostí je i použití automatické převodovky, nikoli jednoduchého manuálu. Ford GT dostal i aktivní aerodynamiku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků