Ford GT je také k vidění v Ženevě. Utahuje si z Ferrari

Nový supersport Ford GT není žádné plácnutí do vody. Automobilka chce auto nasadit při závodě 24 h v Le Mans a neváhá připomenout svá drtivá vítězství s modelem GT40, který je ostatně duchovním předchůdcem nového modelu. Dokonce si Ford i rýpnul do Ferrari upoutávkou na svůj stánek v Ženevě, kde k velké fotografii Fordu GT napsal pouze LaFord.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dělat si srandu z Ferrari? A proč ne, Ford si to může vzhledem k úspěchům modelu GT40 v Le Mans dovolit. Nezbývá než se těšit na přímý duel na závodní dráze

Jen připomeneme, že Ford GT se spoléhá na poměrně revoluční přeplňovaný šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 l a výkonu přes 600 koní. Zmizel tak tradiční osmiválec, ale podle Fordu je důležitá efektivita a nízká hmotnost.

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Celé auto je vyrobeno z exotických materiálů, takže se tu nekonají takové ty středověké technologické postupy obvyklé při stavbě amerických sportovních aut. Zajímavostí je i použití automatické převodovky, nikoli jednoduchého manuálu. Ford GT dostal i aktivní aerodynamiku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků