Na mě moc drahé, dal bych maximálně 9 milionů. Stejně je Hyundai i30 N kvalitnější.
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/hyundai-...
Všiml jsem si, že se v diskuzi najdou i méně slušní jedinci. Chtěl bych je pozitivně motivovat k objevení svého lepšího já a ukázat jim co je slušnost.
1) Hyundai i30 je doporučeníhodné auto.2) Mír s vámi.
Nejen blb ale i gayhttps://www.facebook.com/tomas.jirka.52...
Já jsem nejchytřejší a na všechno přijdu, mně nic neunikne. Budu prezident.
Tak to je už síla,kde všude se ten šunt nenacpe.K smíchu
Vždyť jsem o Toyotě nic nenapsal!
Ale jo je pravda, Hyundai je dobré auto, moc nechybělo a koupil jsem si ho.
tohle je kabriolet - targa ma castecne zachovanou strechu coz je pro konstruktera uplne jine zadani
Targa není jen trochu jinak vypadající kabrio. ... Na rozdíl od klasického kabrioletu ale není třeba zavírat střechu ani při jízdě ve vyšších rychlostech. Turbulence v interiéru jsou výrazně menší zásluhou aerodynamického tvaru střechy.
Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.
Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.