Ford GT: 550 koní a 688 Nm míří do Evropy

13 komentářů

Misha
28. dubna • 13:45

Není nic uzasnyho, ze prekonali hranici 100hp/l ale uplne super je, ze auto za 4,5 milionu zrychli na 100 za 3,3s a ma maximalku 330km/h. Tim trhne i SLR, upravenou 911 a to za ne chcou 15 milionu  Je to proste uplne super auto.

M-10 Wolverine
18. března • 22:18

Krásnější variace na 60. léta -hezčí než klasická GT-40,elegantnější,dravější a prý dokonce bez technologických serepetiček. Podle mě nejkrásnější sporťák současnosti-kam se hrabou ty divné ošklivé šílenosti typu Sallen či Pagani Zonda :) A s mustangem je to škoda- ten nový je krásně retro (podobně jako GT-40) a v základní verzi stojí asi jako líp vybavený Golf či Octavia. No nekupte ho za ty prachy (už proto že by to byl krásnej kočkolap).

ruska vlastovka
16. března • 21:11

No super kara! Dal bych to policajtum misto Mondei jako dalnicni stihace . OtaZka je, esliva by s tim vubec umeli jeZdit . Ale v Emerice se jako neoZnacene policejni voZy obcas obevuji pekne exoticke kary, vcetne sportaku. No... ale radsi tem nasim nechame ty Mondea . UZ takhle na to musej mit skoleni .

ruska vlastovka
16. března • 21:12

Sri: objevuji.

Touareg
16. března • 18:02

Pěkné fotky pěkného auta.

BTW: Proč redakce nepřidala další fotky z vlastního testování?

asimov
16. března • 17:30

Bájná hranice 100 koní na litr je zajímavá u atmosférickýho motoru.  

XP
16. března • 20:36

Ale uplně běžná. Např. Yamaha YZF R-1 MR2004. 998ccm. a 180koní a 106Nm. Při otáčkách nad deset tisíc

Jan
16. března • 23:51

no právě, jenže výkon = krouťák * otáčky (zjednodušeně), takže v 10.000 to to není extra umění, koukněte na tu spotřebu

Petr
17. března • 6:58

Jenže motorka musí vytáhnou výkon otáčkami, protože motor musí být kompaktní a s malým objemem. Nedávno jsem jezdil s okruhovým speciálem 125 ccm a když jsem nevytočil otáčky nad pět tisíc, tak se to skoro ani nerozjelo a při jízdě bylo nutné držet se nad 7000 ot.; maximum bylo někde u 11-12 tis., už si to přesně nepamatuju.

Miroslav Blazevic
17. března • 16:24

Auto je krasne, ale jedine auto od Forda co by som na isto kupil je Mustang (aj ked je v tomto clanku rec o inej triede auta). Hneva ma to, ze tu v Evrope se take auta(dobre) strasne malo dovazaju - tym padom aj menej predaju, ked by ich prieniesly viac - tym padom by mohly viac zarobyt ale tu je rec o niecom inom. "Zoznam je v tajnosti" - tato veta vzbudzuje dojem ze ten dotycny bude pravdepodobne dostane akysi uplatok-kto da viac tomu predam. Som rad, ak sa nemylim, ze sa planuju predavat Corvetti v Evrope(taktiez fantasticke auto).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Misha
28. dubna • 13:49

Corvettu moc neobdivuju. Ma sice obrovskej motor a jiste nadhernej zvuk, ale vykon/motor nic moc...
Mustang, to je jina. Nadhernyho Mustanga v plny vybave mas za 800 000 Kc a to je za takovy auto super cena.

Pipka
16. března • 18:18

Tak nějak ... i přesto, kam se hrabe na S2000, který má 120PS/1L z nepřeplňovaného dvoulitru že ?

XP
16. března • 20:07

Dobrá fotka je, jak to auto hrabe při rozjezdu, pálí gumy a nachává za sebou černou čáru. Je to pěkný, ale ta černá čára je i před autem.

Doporučujeme

Články odjinud