Pokud v interiéru nahradí ty nesmyslné kulaté výduchy klimatizace hranatými, S-max bude opět hezké auto.
Mne do toho interiéru pasujú a páčia sa mi... + majú výhodu, že si ich môžem nasmerovať kam len chcemB-]
presne tak, mam s-max a dalsie auto bude opat s-max tento po facelifte B-]
vyduchy su fajn, tiez mam S-Maxa (2.0TDCI+AT) a zatial maximalna spokojnost (kupovany novy pred 2 mesiacmi), len tie pamatove tlacitka na Sony radiu su strasne malinke
motor 2,0 dizl nahradi 2,2 dizl 165 koni. Pribude 1,6Trubo a 2,0Turbo.
Ha, a parametry těch turbín by náhodou nebyly?
1,6 ecoboost - 118kW2,0 ecoboost - 149 kW2,2 TDCI - 120 kW- to same pujde do mondea a u nove generace i do Focusu, ten bude mit i haldex 4.gen.
Ty motory mas spatne...Priblizne / cca:1,6 EcoBoost - 112 kW - 130 kW2,0 EcoBoost - ne 149 kW ale 170 kW1.6 TDCi 95 kW2,0 TDCi 125 kW - 147 Kw2,2 TDCi - 120 kW asi nebude........ale bude Ford PowerShift - dvouspojkova automaticka prevodovka.
do toho michas uz motory vice verzi. jak 1,6 tak 2,0 se bude vyrabet ve 3 vykonostnich verzich. dizl 1,6 bude ve 2 verzich.powerschift uz je i nyni, rozdil bude v tom, ze bude dostupny temer ke vsem motorum.jinak vrcholem bude 2,0T s vykonem 225 kW pro RS ;)
"jak 1,6 tak 2,0 se bude vyrabet ve 3 vykonostnich verzich".... no právě. PowerSchift je jen ve Focusu a C-Maxu a ještě jen s naftou.
Ford PowerShift samozřejmě! :-D
to R.O.: Super, díky za info.
jenom musim opravit objem nafty, motor 2,2 je nahrazen motorem 2,0.
Ten 2.0 nafta, není to náhodou stejný motor, tak jak má teď Peugeot 5008 atd.?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.