Ford Fusion Calero, další malý (ne)teréňák

Také automobilka Ford propadla módní vlně „cross” aut. Ty se vyznačují mírně zvětšenou světlou výškou, plastovým body kitem navozujícím vzezření terénního vozu, předním náhonem a vyšší cenou. Ford představil na autoshow v Essenu novou verzi malého modelu Fusion, který nedostane přídomek cross, jako jsme zvyklí u německé a italské konkurence, ale Calero.

Mimo optický paket dostane Calero i větší základní výbavu. 15" kola s pneumatikami 195/60, manuální klimatizaci, rádio s CD a podporou mp3, všechna okna el. ovládáná, dekorace z imitace hliníku a další nezbytné drobnosti. Za příplatek budou 16" kola z lehké slitiny, podpora Bluetooth, automatická klimatizace a další.

Fusion Calero bude dostupný se třemi motory. Základním agregátem bude benzínový čtyřválec 1,4 o výkonu 58 kW (80 k), se kterým zrychlí na stovku za 14,1 s a dosáhne maximální rychlosti 163 km/h. Druhou jednotkou je opět čtyřválec ovšem o objemu 1,6 l s výkonem 74 kW (100 k). Zde se zrychlení na stovku odehraje za 11,1 s a Fusion s ním dokáže jet rychlostí až 178 km/h.

Třetím motorem je naftový čtyřválec 1,6 TDCI o výkonu 66 kW (90 k). S ním zrychlí na stovku za 12,9 s a dosáhne maximální rychlosti 176 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Fusion Calero
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků