Ford Fusion Calero, další malý (ne)teréňák

Také automobilka Ford propadla módní vlně „cross” aut. Ty se vyznačují mírně zvětšenou světlou výškou, plastovým body kitem navozujícím vzezření terénního vozu, předním náhonem a vyšší cenou. Ford představil na autoshow v Essenu novou verzi malého modelu Fusion, který nedostane přídomek cross, jako jsme zvyklí u německé a italské konkurence, ale Calero.

Mimo optický paket dostane Calero i větší základní výbavu. 15" kola s pneumatikami 195/60, manuální klimatizaci, rádio s CD a podporou mp3, všechna okna el. ovládáná, dekorace z imitace hliníku a další nezbytné drobnosti. Za příplatek budou 16" kola z lehké slitiny, podpora Bluetooth, automatická klimatizace a další.

Fusion Calero bude dostupný se třemi motory. Základním agregátem bude benzínový čtyřválec 1,4 o výkonu 58 kW (80 k), se kterým zrychlí na stovku za 14,1 s a dosáhne maximální rychlosti 163 km/h. Druhou jednotkou je opět čtyřválec ovšem o objemu 1,6 l s výkonem 74 kW (100 k). Zde se zrychlení na stovku odehraje za 11,1 s a Fusion s ním dokáže jet rychlostí až 178 km/h.

Třetím motorem je naftový čtyřválec 1,6 TDCI o výkonu 66 kW (90 k). S ním zrychlí na stovku za 12,9 s a dosáhne maximální rychlosti 176 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Fusion Calero
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků