Ford Fusion Calero, další malý (ne)teréňák

Také automobilka Ford propadla módní vlně „cross” aut. Ty se vyznačují mírně zvětšenou světlou výškou, plastovým body kitem navozujícím vzezření terénního vozu, předním náhonem a vyšší cenou. Ford představil na autoshow v Essenu novou verzi malého modelu Fusion, který nedostane přídomek cross, jako jsme zvyklí u německé a italské konkurence, ale Calero.

Mimo optický paket dostane Calero i větší základní výbavu. 15" kola s pneumatikami 195/60, manuální klimatizaci, rádio s CD a podporou mp3, všechna okna el. ovládáná, dekorace z imitace hliníku a další nezbytné drobnosti. Za příplatek budou 16" kola z lehké slitiny, podpora Bluetooth, automatická klimatizace a další.

Fusion Calero bude dostupný se třemi motory. Základním agregátem bude benzínový čtyřválec 1,4 o výkonu 58 kW (80 k), se kterým zrychlí na stovku za 14,1 s a dosáhne maximální rychlosti 163 km/h. Druhou jednotkou je opět čtyřválec ovšem o objemu 1,6 l s výkonem 74 kW (100 k). Zde se zrychlení na stovku odehraje za 11,1 s a Fusion s ním dokáže jet rychlostí až 178 km/h.

Třetím motorem je naftový čtyřválec 1,6 TDCI o výkonu 66 kW (90 k). S ním zrychlí na stovku za 12,9 s a dosáhne maximální rychlosti 176 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Fusion Calero
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků