Ford Focus Zetec S: zase jen pro fajnšmekry?

Ford má zřejmě svůj model Focus velice rád a svědčí o tom i množství různých více, nebo méně sportovnějších verzí. Po malé pauze si pro nadšence tohoto modelu přichystal kompletní nabídku Focusů s přívlastkem Zetec S, které se vyznačují především dravějším a agresivnějším vzhledem.

Focus Zetec S bude dostupný jak ve tři, tak i ve pětidveřové verzi s tím, že od svých ostatních soukmenovců se odlišují především mírně upraveným bodykitem, 17-ti palcovými disky a výraznějším zadním difuzorem. Uvnitř najdeme taky pár drobností, které v nás mají evokovat pocit, že sedíme v sportovním voze, z nich bychom mohli jmenovat třeba hliníkové pedaly a další dekorační prvky z tohoto materiálu, přičemž zaujme i chromový práh s logem WRC. Pro ještě větší individualisti si automobilka přichystala ještě prémiový balík úprav, který zahrnuje 18-ti palcová litá kola, šachovnicový motiv na bocích karoserie a další hliníkové lišty.

Co se týče nabídky motorů, nezměnilo se v podstatě nic zásadního, modely verze Zetec S jsou dostupný s trojicí zážehových agregátů o objemech 1,6 l, 1,8 l, s tím, že korunu nabídce „benzínových“ motorů nasazuje dvoulitrový Duratec disponující výkonem 107 kW. Na své si však jistě přijdou i příznivci vznětových jednotek, pro které jsou přichystané čtyřválce 1,8 TDCi a 2,0 TDCi. Ford Focus Zetec S je určen pouze pro Britanii, kde mají tyto „rádoby specialitky“ poměrně velký potenciál.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus Zetec S
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků