Ford Focus Zetec S: zase jen pro fajnšmekry?

Ford má zřejmě svůj model Focus velice rád a svědčí o tom i množství různých více, nebo méně sportovnějších verzí. Po malé pauze si pro nadšence tohoto modelu přichystal kompletní nabídku Focusů s přívlastkem Zetec S, které se vyznačují především dravějším a agresivnějším vzhledem.

Focus Zetec S bude dostupný jak ve tři, tak i ve pětidveřové verzi s tím, že od svých ostatních soukmenovců se odlišují především mírně upraveným bodykitem, 17-ti palcovými disky a výraznějším zadním difuzorem. Uvnitř najdeme taky pár drobností, které v nás mají evokovat pocit, že sedíme v sportovním voze, z nich bychom mohli jmenovat třeba hliníkové pedaly a další dekorační prvky z tohoto materiálu, přičemž zaujme i chromový práh s logem WRC. Pro ještě větší individualisti si automobilka přichystala ještě prémiový balík úprav, který zahrnuje 18-ti palcová litá kola, šachovnicový motiv na bocích karoserie a další hliníkové lišty.

Co se týče nabídky motorů, nezměnilo se v podstatě nic zásadního, modely verze Zetec S jsou dostupný s trojicí zážehových agregátů o objemech 1,6 l, 1,8 l, s tím, že korunu nabídce „benzínových“ motorů nasazuje dvoulitrový Duratec disponující výkonem 107 kW. Na své si však jistě přijdou i příznivci vznětových jednotek, pro které jsou přichystané čtyřválce 1,8 TDCi a 2,0 TDCi. Ford Focus Zetec S je určen pouze pro Britanii, kde mají tyto „rádoby specialitky“ poměrně velký potenciál.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus Zetec S
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 2 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky