Nový Ford Focus už se vyrábí. Podívejte se do upravené německé továrny

9 komentářů

Palubka
23. května • 11:25

Roboti kompletne instaluji palubni desku? Docela koukam. Predesly model mel problemy s presnym usazenim palubky, hlavne prvni modely.

Zadni naprava
23. května • 11:28

Vidim dobre? Ma vlecenou zadni napravu?

Shimi
23. května • 12:49

Vidíš dobře, je tam. Víceprvek bude jen pro silnější motorizace. Snižování nákladů jede na plné obrátky.

Zadni naprava
23. května • 13:02

K cemu je Focus bez viceprvku? Vypada jak Kia a paradoxne i ta Kia ma viceprvek.

Aladin
23. května • 13:10

Je to srandovní doba. Auris víceprvek zavádí, I30 stále nechává, Mercedes A a Focus přecházejí na nápravu. K tomu ještě tři válce. Co na to zákazníci? Odpovím si sám, nic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
23. května • 22:07

Jen drobnost, Auris má i víceprvek již celou současnou generaci.

Aladin
24. května • 8:31

Ale jen hybrid. Teď to bude standard pro všechny verze.

Mirek
24. května • 17:10

Auris s motorem 1,6 Valvematic a 1,2T má zadní nápravu víceprvkovou.http://www.auto.cz/test-toyota-auris-1-2t-ac... ...
"V druhé generaci byla od začátku jednoduchá zadní náprava řešená torzní příčkou použita pouze u základních verzí 1.33 Dual VVT-i a 1.4 D-4D, všechny ostatní dostaly zmíněný víceprvek."https://www.autorevue.cz/test-toyota-auris-touring... ...
"Možná se budete divit, ale také Aurisu Touring Sports se týká kauza zadní nápravy, která postihla Škodu Octavii a její sourozence sdílející platformu MQB. I v Aurisu se objevují vzadu dvě různá řešení. Pro 1,33 Dual-VVTi a slabší diesel dostal vůz jednoduchou nápravu s torzní příčkou. Hybrid, dvoulitrový diesel i testovaná jedna-šestka mají vzadu dvojité lichoběžníkové zavěšení."

Doporučujeme

Články odjinud