Nový Ford Focus už se vyrábí. Podívejte se do upravené německé továrny

Palubka  |  23. 05. 2018 11:25

Roboti kompletne instaluji palubni desku? Docela koukam. Predesly model mel problemy s presnym usazenim palubky, hlavne prvni modely.

Odpovědět  |   | 
Zadni naprava  |  23. 05. 2018 11:28

Vidim dobre? Ma vlecenou zadni napravu?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 05. 2018 12:49

Vidíš dobře, je tam. Víceprvek bude jen pro silnější motorizace. Snižování nákladů jede na plné obrátky.

Odpovědět  |   | 
Zadni naprava  |  23. 05. 2018 13:02

K cemu je Focus bez viceprvku? Vypada jak Kia a paradoxne i ta Kia ma viceprvek.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 05. 2018 13:10

Je to srandovní doba. Auris víceprvek zavádí, I30 stále nechává, Mercedes A a Focus přecházejí na nápravu. K tomu ještě tři válce. Co na to zákazníci? Odpovím si sám, nic.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 05. 2018 22:07

Jen drobnost, Auris má i víceprvek již celou současnou generaci.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 05. 2018 08:31

Ale jen hybrid. Teď to bude standard pro všechny verze.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 05. 2018 17:10

Auris s motorem 1,6 Valvematic a 1,2T má zadní nápravu víceprvkovou.

http://www.auto.cz/test-toyota-auris-1-2t-ac... ...
"V druhé generaci byla od začátku jednoduchá zadní náprava řešená torzní příčkou použita pouze u základních verzí 1.33 Dual VVT-i a 1.4 D-4D, všechny ostatní dostaly zmíněný víceprvek."

https://www.autorevue.cz/test-toyota-auris-touring... ...
"Možná se budete divit, ale také Aurisu Touring Sports se týká kauza zadní nápravy, která postihla Škodu Octavii a její sourozence sdílející platformu MQB. I v Aurisu se objevují vzadu dvě různá řešení. Pro 1,33 Dual-VVTi a slabší diesel dostal vůz jednoduchou nápravu s torzní příčkou. Hybrid, dvoulitrový diesel i testovaná jedna-šestka mají vzadu dvojité lichoběžníkové zavěšení."

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A