Ford Focus ve sportovní edici „Zetec S“

Britské zastoupení automobilky Ford připravilo pro své příznivce speciální, sportovně laděnou sérii s označením Zetec S.

Na špičkové provedení Ford Focus ST s výkonem rovných 250 koní (184 kW) si v Anglii počkají až do léta příštího roku, nicméně skromnější motoristé se „sportovního Focusu“ dočkají již dříve. Britský Ford totiž připravil „zahřívací“ sérii Focus Zetec S určenou, na rozdíl od verze Focus ST, výhradně pětidveřovému hatchbacku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě obvyklých stylistických doplňků nabízí Focus Zetec S také tužší podvozek

Není třeba dodávat, že v tomto případě jde prakticky jen o sadu prvků opticky měnících vzhled karoserie i jejích útrob bez jakýchkoli ambicí na zlepšování jízdních parametrů. Na první pohled si na této novince všimneme upravených spoilerů na obou náraznících, prahových obkladů, zadních svítilen částečně složených z LED napříč verzemi a sadou nových sedmnáctipalcových litých kol.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 43 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků