Ford Focus: v Evropě letos prodáno již 100 000 vozů

Nový Ford Focus se okamžitě po svém uvedení na trh stal jedním z nejžádanějších vozů na evropském trhu.

Mezi uvedením na hlavní evropské trhy a koncem loňského trhu našlo svého zákazníka dalších 15 000 Fordů Focus, a tak má nejnovější model automobilky na svém kontě již slibných 115 000 prodaných vozů. Kromě německého Saarlouis, kde se Focus druhé generace začal vyrábět na podzim minulého roku, se produkce tohoto modelu rozjela také ve španělské Valencii a od druhé poloviny tohoto roku by měla být započata i v ruském St. Petersburgu.

V současné době je Focus na evropských trzích nabízen ve všech karosářských verzích: tří-,čtyř-, pětidveřové a jako kombi. “V průběhu tohoto roku bude veřejnosti představena i sportovní verze, Focus ST – a na konci příštího roku plánujeme zahájení prodeje Focusu Coupé Cabriolet, vycházejícího z konceptu Focus Vignale”, slibuje Geoff Polites, viceprezident evropského Fordu pro marketing, prodej a servis.

Ford Focus druhé generace pokračuje v tradici svého předchůdce, který motoristy ohromil jízdními vlastnosti, vnitřním prostorem a designem a kterého se v Evropě prodalo celkem 3,2 milionu kusů. Na tento úspěch by nový Ford Focus pochopitelně chtěl navázat. Ze všech modelů symbolizuje právě nový Focus nejpřesněji budoucí vizi Fordu pro vývoj v oblasti osobních automobilů. Majitelé nového Focusu si chválí především jeho jízdní vlastnosti, nový dynamický design, mimořádné pohodlí a bezpečnost i kvalitu toho nejvyššího standardu, kterou mohli najít už ve Focusu první generace.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků