Ford Focus v edicích Red a Black je k dostání i na českém trhu

Ford Focus v edicích Red a Black je k dostání i na českém trhu

Zatímco podobně koncipované speciální série menší Fiesty na český trh nikdy oficiálně nedoputovaly, faceliftovaný Focus Red Edition a Black Edition si tuzemští zákazníci Fordu objednat mohou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Focus Red & Black byl představen na jaře v Ženevě; s černo-červeným exteriérem ladí také barevné provedení interiéru

Charakteristickým znakem, který dal oběma provedením i název, je barevné provedení: Red Edition má červenou karoserii s černými detaily a střechou, u Black Edition je to samozřejmě naopak. Oba modely dostaly sportovní podvozek a červeně lakované brzdové třmeny. 

Nový Ford Focus RS bude mít výkon 350 koní

Nový Ford Focus RS bude mít výkon 350 koní

Focus Red Edition a Black Edition je k mání s motory 1.0 EcoBoost 92 kW a 1.5 EcoBoost 110 kW. Litrový tříválec stojí 448 900 Kč, patnáctistovka pak 473 900 Kč. V nabídce je i varianta kombi.

Další informace se dozvíte z připojené tiskové zprávy Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků