Ford Focus už v ČR koupíte i s hybridní technikou. Nepřiplatíte za ni ani korunu

25 komentářů

Peter771
5. června • 16:55

Ford novinky na jednom miste http://www.fordauto.sk/...

pepan
5. června • 14:13

Ono je to totiž tak, že si koupíte 1,0 / 95k a díky hybridnímu dopingu to má/bude mít těch 125k, tedy cena se díky tomu může podávat, že je stejná. Původní 1,0 / 125k má s hybridem oněch +30k, tedy 155. je to tak trošku marketingová hra . . .

Sovík
5. června • 9:23

Že stojí hybrid stejně jako tříválec? Nenechte se vysmát, tříválec o víc než 100tczk zdražili aby pak mohli vykřikovat tento marketingový blábol a vy jim to žerete.

Q
5. června • 9:19

Já tam vidím důležitější informaci. Dle nového ceníku už nejde koupit 1.5 Ecoboost s manuální převodovkou.

T-Rex
5. června • 10:22

A k čemu ji v cestovním voze potřebuješ?

Q
5. června • 12:53

Já osobně se na to dívám jinak. Jednak peníze. Automat je dražší na pořízení, má vyšší spotřebu a vyšší riziko poruchy. Za druhé Fun Factor. Mně dělá radost sám si určovat zařazený převod a jednou za čas dotočit motor až do omezovače. Chápu povinný automat u velkého SUV, tam by si manuál asi nikdo nekoupil. Ale u Focuse ST-line?

Beton
5. června • 14:36

+dražší servis, obvykle manuál nová spojka okolo 150 tisíc, automat olej každých 30-60 tisíc, kromě doživotních ;-)

petr r. (petrumr)
5. června • 15:37

atf oleje max dva roky.

Vlk z Vlkohradu
5. června • 10:31

Ehm... k jízdě... třeba?

Paly
5. června • 8:26

Pycha inžinierov 1.0 trojvalec ecoboost v realnom svete žerie 7,4 L/100 km.Spotreba ktoru marketingovo uvadzaju vraj 4.1 je z ríše snov,ktoru dosiahnu profesionaly venujuci sa uspornej jazde.pre nich nebude problem aj 3,5 L na 100 km.3 valec je krokom späť,žiadny pokrok sa nekona.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All... ...

Allamarein
5. června • 11:30

Smíchat všechny druhy karoserií, výkonových variant a převodovek, to chce fištrón. Na to člověk musí být jedině Slovák, aby vymyslel podobnou manipulaci.

Pepan
6. června • 7:34

A Cech aby vse vedel, vsude byl a od vseho mel klice...

Allamarein
6. června • 9:59

Klidně, já nejsem Čech. :-D

Michal
5. června • 11:07

Moje stabilní trasa po okresce1.2tsi 77kw toledo:tam 4,8l a nazpět 7,4l a o chlup těžší trasa.Tyhle malí motory to tak mají když se honí a jede brzda-plyn.Jinak 5,5-6jezdí lidi normálně.

N
5. června • 11:04

jezdím za 5,7

Vlk z Vlkohradu
5. června • 10:30

Jak si dovoluješ hanit technologicky vyspělý tříválec, píseň budoucnosti? Ještě napiš, že bys před ním dal přednost nekultivovanému a zastaralému čtyřválci, heretiku!

Kars
5. června • 10:39

Tak. A navíc když tento vyspělý tříválcový produkt při malém zatížení jeden válec vypne. To je teprve vrchol techniky.

Jumbo
5. června • 9:41

Jezdím s ním necelý rok, najeto 14tis.km a reálná spotřeba je dlouhodobě 5,4L/100km. A nejezdím nijak pomalu, většinou v režimu Sport. Celkově si nemůžu vůbec na nic stěžovat.

Michal
5. června • 8:14

Jak se tak dívám tak vlastně konkurence z Wolfsburgu není dražší ale levnější.To jako mildhybrid technika váží přes 50kg a udělá v průměru jen 0,1-0,2deci dolů?Je levnější koupit ecogumy

komik
5. června • 16:14

o 50kg navíc (+3%), +30hp (+20%), spotřeba lehce menší.. mě to přijde fér :) Navic ten trihrnek při rozjezdech bude dostávat min zabrat.

Q
5. června • 9:28

Homologaci určitě dělají na prehustenych ekogumach, tak jak se to dělá už mnoho let. Teď budou automobilky dělat čím dál zoufalejší a nesmyslnější úpravy. Prostě sníží normované emise CO2 o každý gram, ať to stojí, co to stojí.

Adam
5. června • 8:00

Jen blbci kupuji Hujdy ...

petr r. (petrumr)
5. června • 15:34

adame co má fotr za auto, najdeš to na té plastové kartičce.

ijon
5. června • 8:09

Co je to prosím Hujda? A jaká je korelace Hujdy s Focusem?

Milan
5. června • 9:48

Zbadal podobne auto a bez rozmyslu vystekol. Tzv. vystrel do tmy.

Doporučujeme

Články odjinud