Ford Focus už v ČR koupíte i s hybridní technikou. Nepřiplatíte za ni ani korunu

Adam  |  05. 06. 2020 08:00

Jen blbci kupuji Hujdy ...

Odpovědět  |   | 
ijon  |  05. 06. 2020 08:09

Co je to prosím Hujda? A jaká je korelace Hujdy s Focusem?

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 06. 2020 09:48

Zbadal podobne auto a bez rozmyslu vystekol. Tzv. vystrel do tmy.

Odpovědět  |   | 

adame co má fotr za auto, najdeš to na té plastové kartičce.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2020 08:14

Jak se tak dívám tak vlastně konkurence z Wolfsburgu není dražší ale levnější.To jako mildhybrid technika váží přes 50kg a udělá v průměru jen 0,1-0,2deci dolů?Je levnější koupit ecogumy

Odpovědět  |   | 
Q  |  05. 06. 2020 09:28

Homologaci určitě dělají na prehustenych ekogumach, tak jak se to dělá už mnoho let. Teď budou automobilky dělat čím dál zoufalejší a nesmyslnější úpravy. Prostě sníží normované emise CO2 o každý gram, ať to stojí, co to stojí.

Odpovědět  |   | 
komik  |  05. 06. 2020 16:14

o 50kg navíc (+3%), +30hp (+20%), spotřeba lehce menší.. mě to přijde fér :) Navic ten trihrnek při rozjezdech bude dostávat min zabrat.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  05. 06. 2020 08:26

Pycha inžinierov 1.0 trojvalec ecoboost v realnom svete žerie 7,4 L/100 km.Spotreba ktoru marketingovo uvadzaju vraj 4.1 je z ríše snov,ktoru dosiahnu profesionaly venujuci sa uspornej jazde.pre nich nebude problem aj 3,5 L na 100 km.3 valec je krokom späť,žiadny pokrok sa nekona.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All... ...

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  05. 06. 2020 09:41

Jezdím s ním necelý rok, najeto 14tis.km a reálná spotřeba je dlouhodobě 5,4L/100km. A nejezdím nijak pomalu, většinou v režimu Sport. Celkově si nemůžu vůbec na nic stěžovat.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 06. 2020 10:30

Jak si dovoluješ hanit technologicky vyspělý tříválec, píseň budoucnosti? Ještě napiš, že bys před ním dal přednost nekultivovanému a zastaralému čtyřválci, heretiku!

Odpovědět  |   | 
Kars  |  05. 06. 2020 10:39

Tak. A navíc když tento vyspělý tříválcový produkt při malém zatížení jeden válec vypne. To je teprve vrchol techniky.

Odpovědět  |   | 
N  |  05. 06. 2020 11:04

jezdím za 5,7

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2020 11:07

Moje stabilní trasa po okresce1.2tsi 77kw toledo:tam 4,8l a nazpět 7,4l a o chlup těžší trasa.Tyhle malí motory to tak mají když se honí a jede brzda-plyn.Jinak 5,5-6jezdí lidi normálně.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 06. 2020 11:30

Smíchat všechny druhy karoserií, výkonových variant a převodovek, to chce fištrón. Na to člověk musí být jedině Slovák, aby vymyslel podobnou manipulaci.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  06. 06. 2020 07:34

A Cech aby vse vedel, vsude byl a od vseho mel klice...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 06. 2020 09:59

Klidně, já nejsem Čech.

Odpovědět  |   | 
Q  |  05. 06. 2020 09:19

Já tam vidím důležitější informaci. Dle nového ceníku už nejde koupit 1.5 Ecoboost s manuální převodovkou.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  05. 06. 2020 10:22

A k čemu ji v cestovním voze potřebuješ?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 06. 2020 10:31

Ehm... k jízdě... třeba?

Odpovědět  |   | 
Q  |  05. 06. 2020 12:53

Já osobně se na to dívám jinak. Jednak peníze. Automat je dražší na pořízení, má vyšší spotřebu a vyšší riziko poruchy. Za druhé Fun Factor. Mně dělá radost sám si určovat zařazený převod a jednou za čas dotočit motor až do omezovače. Chápu povinný automat u velkého SUV, tam by si manuál asi nikdo nekoupil. Ale u Focuse ST-line?

Odpovědět  |   | 
Beton  |  05. 06. 2020 14:36

+dražší servis, obvykle manuál nová spojka okolo 150 tisíc, automat olej každých 30-60 tisíc, kromě doživotních

Odpovědět  |   | 

atf oleje max dva roky.

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  05. 06. 2020 09:23

Že stojí hybrid stejně jako tříválec? Nenechte se vysmát, tříválec o víc než 100tczk zdražili aby pak mohli vykřikovat tento marketingový blábol a vy jim to žerete.

Odpovědět  |   | 
pepan  |  05. 06. 2020 14:13

Ono je to totiž tak, že si koupíte 1,0 / 95k a díky hybridnímu dopingu to má/bude mít těch 125k, tedy cena se díky tomu může podávat, že je stejná. Původní 1,0 / 125k má s hybridem oněch +30k, tedy 155. je to tak trošku marketingová hra . . .

Odpovědět  |   | 
Peter771  |  05. 06. 2020 16:55

Ford novinky na jednom miste http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala