Jen blbci kupuji Hujdy ...
Co je to prosím Hujda? A jaká je korelace Hujdy s Focusem?
Zbadal podobne auto a bez rozmyslu vystekol. Tzv. vystrel do tmy.
adame co má fotr za auto, najdeš to na té plastové kartičce.
Jak se tak dívám tak vlastně konkurence z Wolfsburgu není dražší ale levnější.To jako mildhybrid technika váží přes 50kg a udělá v průměru jen 0,1-0,2deci dolů?Je levnější koupit ecogumy
Homologaci určitě dělají na prehustenych ekogumach, tak jak se to dělá už mnoho let. Teď budou automobilky dělat čím dál zoufalejší a nesmyslnější úpravy. Prostě sníží normované emise CO2 o každý gram, ať to stojí, co to stojí.
o 50kg navíc (+3%), +30hp (+20%), spotřeba lehce menší.. mě to přijde fér :) Navic ten trihrnek při rozjezdech bude dostávat min zabrat.
Pycha inžinierov 1.0 trojvalec ecoboost v realnom svete žerie 7,4 L/100 km.Spotreba ktoru marketingovo uvadzaju vraj 4.1 je z ríše snov,ktoru dosiahnu profesionaly venujuci sa uspornej jazde.pre nich nebude problem aj 3,5 L na 100 km.3 valec je krokom späť,žiadny pokrok sa nekona.https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All... ...
Jezdím s ním necelý rok, najeto 14tis.km a reálná spotřeba je dlouhodobě 5,4L/100km. A nejezdím nijak pomalu, většinou v režimu Sport. Celkově si nemůžu vůbec na nic stěžovat.
Jak si dovoluješ hanit technologicky vyspělý tříválec, píseň budoucnosti? Ještě napiš, že bys před ním dal přednost nekultivovanému a zastaralému čtyřválci, heretiku!
Tak. A navíc když tento vyspělý tříválcový produkt při malém zatížení jeden válec vypne. To je teprve vrchol techniky.
jezdím za 5,7
Moje stabilní trasa po okresce1.2tsi 77kw toledo:tam 4,8l a nazpět 7,4l a o chlup těžší trasa.Tyhle malí motory to tak mají když se honí a jede brzda-plyn.Jinak 5,5-6jezdí lidi normálně.
Smíchat všechny druhy karoserií, výkonových variant a převodovek, to chce fištrón. Na to člověk musí být jedině Slovák, aby vymyslel podobnou manipulaci.
A Cech aby vse vedel, vsude byl a od vseho mel klice...
Klidně, já nejsem Čech.
Já tam vidím důležitější informaci. Dle nového ceníku už nejde koupit 1.5 Ecoboost s manuální převodovkou.
A k čemu ji v cestovním voze potřebuješ?
Ehm... k jízdě... třeba?
Já osobně se na to dívám jinak. Jednak peníze. Automat je dražší na pořízení, má vyšší spotřebu a vyšší riziko poruchy. Za druhé Fun Factor. Mně dělá radost sám si určovat zařazený převod a jednou za čas dotočit motor až do omezovače. Chápu povinný automat u velkého SUV, tam by si manuál asi nikdo nekoupil. Ale u Focuse ST-line?
+dražší servis, obvykle manuál nová spojka okolo 150 tisíc, automat olej každých 30-60 tisíc, kromě doživotních
atf oleje max dva roky.
Že stojí hybrid stejně jako tříválec? Nenechte se vysmát, tříválec o víc než 100tczk zdražili aby pak mohli vykřikovat tento marketingový blábol a vy jim to žerete.
Ono je to totiž tak, že si koupíte 1,0 / 95k a díky hybridnímu dopingu to má/bude mít těch 125k, tedy cena se díky tomu může podávat, že je stejná. Původní 1,0 / 125k má s hybridem oněch +30k, tedy 155. je to tak trošku marketingová hra . . .
Ford novinky na jednom miste http://www.fordauto.sk/...
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.
Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.