Ford novinky na jednom miste http://www.fordauto.sk/...
Ono je to totiž tak, že si koupíte 1,0 / 95k a díky hybridnímu dopingu to má/bude mít těch 125k, tedy cena se díky tomu může podávat, že je stejná. Původní 1,0 / 125k má s hybridem oněch +30k, tedy 155. je to tak trošku marketingová hra . . .
Že stojí hybrid stejně jako tříválec? Nenechte se vysmát, tříválec o víc než 100tczk zdražili aby pak mohli vykřikovat tento marketingový blábol a vy jim to žerete.
Já tam vidím důležitější informaci. Dle nového ceníku už nejde koupit 1.5 Ecoboost s manuální převodovkou.
A k čemu ji v cestovním voze potřebuješ?
Já osobně se na to dívám jinak. Jednak peníze. Automat je dražší na pořízení, má vyšší spotřebu a vyšší riziko poruchy. Za druhé Fun Factor. Mně dělá radost sám si určovat zařazený převod a jednou za čas dotočit motor až do omezovače. Chápu povinný automat u velkého SUV, tam by si manuál asi nikdo nekoupil. Ale u Focuse ST-line?
+dražší servis, obvykle manuál nová spojka okolo 150 tisíc, automat olej každých 30-60 tisíc, kromě doživotních ;-)
atf oleje max dva roky.
Ehm... k jízdě... třeba?
Pycha inžinierov 1.0 trojvalec ecoboost v realnom svete žerie 7,4 L/100 km.Spotreba ktoru marketingovo uvadzaju vraj 4.1 je z ríše snov,ktoru dosiahnu profesionaly venujuci sa uspornej jazde.pre nich nebude problem aj 3,5 L na 100 km.3 valec je krokom späť,žiadny pokrok sa nekona.https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All... ...
Smíchat všechny druhy karoserií, výkonových variant a převodovek, to chce fištrón. Na to člověk musí být jedině Slovák, aby vymyslel podobnou manipulaci.
A Cech aby vse vedel, vsude byl a od vseho mel klice...
Klidně, já nejsem Čech. :-D
Moje stabilní trasa po okresce1.2tsi 77kw toledo:tam 4,8l a nazpět 7,4l a o chlup těžší trasa.Tyhle malí motory to tak mají když se honí a jede brzda-plyn.Jinak 5,5-6jezdí lidi normálně.
jezdím za 5,7
Jak si dovoluješ hanit technologicky vyspělý tříválec, píseň budoucnosti? Ještě napiš, že bys před ním dal přednost nekultivovanému a zastaralému čtyřválci, heretiku!
Tak. A navíc když tento vyspělý tříválcový produkt při malém zatížení jeden válec vypne. To je teprve vrchol techniky.
Jezdím s ním necelý rok, najeto 14tis.km a reálná spotřeba je dlouhodobě 5,4L/100km. A nejezdím nijak pomalu, většinou v režimu Sport. Celkově si nemůžu vůbec na nic stěžovat.
Jak se tak dívám tak vlastně konkurence z Wolfsburgu není dražší ale levnější.To jako mildhybrid technika váží přes 50kg a udělá v průměru jen 0,1-0,2deci dolů?Je levnější koupit ecogumy
o 50kg navíc (+3%), +30hp (+20%), spotřeba lehce menší.. mě to přijde fér :) Navic ten trihrnek při rozjezdech bude dostávat min zabrat.
Homologaci určitě dělají na prehustenych ekogumach, tak jak se to dělá už mnoho let. Teď budou automobilky dělat čím dál zoufalejší a nesmyslnější úpravy. Prostě sníží normované emise CO2 o každý gram, ať to stojí, co to stojí.
Jen blbci kupuji Hujdy ...
adame co má fotr za auto, najdeš to na té plastové kartičce.
Co je to prosím Hujda? A jaká je korelace Hujdy s Focusem?
Zbadal podobne auto a bez rozmyslu vystekol. Tzv. vystrel do tmy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.