Ford Focus tak trochu jinak

Základem pro tuto stavbu se může stát jakákoliv třídveřová verze Fordu Focus 2.0i a majitel, který je ochoten investovat dostatečnou částku do svého auta.
Ford Focus tak trochu jinak
Základem celého designu se staly plastové doplňky karoserie. Nejvýraznějši změnou v přední části je mnohem větší plastový nárazník spolu se změněnou barvou parabol světlometů. V přední části byly dále použity deflektor předního skla a nástavec nasávání vzduchu motoru. Boční linie zdůrazňují nástavce lemů kol, které plynule navazují na široký spoiler a také nástavce prahů. Zadní části vévodí rozměrný zadní nárazník, chromovaná koncovka výfuku a decentní křídlo nad zadním oknem. Vůz je celý polepen dekoračními fóliemi, takže vzhled silně připomíná týmové barvy závodních vozů.

Interiér vozu nezůstal také bez úprav. První v řadě, co putovalo z vozu ven, byly originál sedačky a místo nich se umístily sportovní sedačky zn. Sparco. Dále byly instalovány hliníkové pedály, řadicí páka a ruční brzda, karbonové rámečky budíků a hliníkové madlo ruční brzdy.

Celý podvozek je snížený o 30 mm zásluhou kratších a tvrdších pružin a tlumičů. Pneumatiky o šířce 225 Klepněte pro větší obrázekmm jsou na hliníkových ráfcích o průměru 17 palců. Kvůli zvýšenému výkonu motoru pod nimi najdeme posílenou brzdovou soustavu vpředu i vzdadu s větranými kotouči a vpředu se šestipístkovými třmeny.

Motor je osazen sportovním filtrem s nižším odporem průchozímu vzduchu a na druhé straně sportovním výfukovým potrubím, do kterého je přidán rezonátor, takže vůz má i patřičný zvuk. Mechanické části motoru jsou původní, aby byla zachována životnost, pouze elektronika motoru obsahuje jiný chip. Motor má proti původnímu zvýšený výkon o cca 10k, takže výsledná hodnota je kolem 140k a o pár newtonmetrů narostl i točivý moment.

Jízní vlastnosti jsou naprosto výborné díky tuhému podvozku a na silnici potkáte jen malé množství lidí, kteří se za tímto vozem neotočí, což je asi i druhotný důvod, proč vozy procházejí tuningem. Poslední zpráva nakonec je to, že firma Focustuning za celé toto dílo účtuje v přepočtu necelých 200 000 Kč, což je vzhledem k pořizovací ceně Focusu částka jistě nezanedbatelná.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 119 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 256 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 74 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků