Ford Focus tak trochu jinak

Základem pro tuto stavbu se může stát jakákoliv třídveřová verze Fordu Focus 2.0i a majitel, který je ochoten investovat dostatečnou částku do svého auta.
Ford Focus tak trochu jinak
Základem celého designu se staly plastové doplňky karoserie. Nejvýraznějši změnou v přední části je mnohem větší plastový nárazník spolu se změněnou barvou parabol světlometů. V přední části byly dále použity deflektor předního skla a nástavec nasávání vzduchu motoru. Boční linie zdůrazňují nástavce lemů kol, které plynule navazují na široký spoiler a také nástavce prahů. Zadní části vévodí rozměrný zadní nárazník, chromovaná koncovka výfuku a decentní křídlo nad zadním oknem. Vůz je celý polepen dekoračními fóliemi, takže vzhled silně připomíná týmové barvy závodních vozů.

Interiér vozu nezůstal také bez úprav. První v řadě, co putovalo z vozu ven, byly originál sedačky a místo nich se umístily sportovní sedačky zn. Sparco. Dále byly instalovány hliníkové pedály, řadicí páka a ruční brzda, karbonové rámečky budíků a hliníkové madlo ruční brzdy.

Celý podvozek je snížený o 30 mm zásluhou kratších a tvrdších pružin a tlumičů. Pneumatiky o šířce 225 Klepněte pro větší obrázekmm jsou na hliníkových ráfcích o průměru 17 palců. Kvůli zvýšenému výkonu motoru pod nimi najdeme posílenou brzdovou soustavu vpředu i vzdadu s větranými kotouči a vpředu se šestipístkovými třmeny.

Motor je osazen sportovním filtrem s nižším odporem průchozímu vzduchu a na druhé straně sportovním výfukovým potrubím, do kterého je přidán rezonátor, takže vůz má i patřičný zvuk. Mechanické části motoru jsou původní, aby byla zachována životnost, pouze elektronika motoru obsahuje jiný chip. Motor má proti původnímu zvýšený výkon o cca 10k, takže výsledná hodnota je kolem 140k a o pár newtonmetrů narostl i točivý moment.

Jízní vlastnosti jsou naprosto výborné díky tuhému podvozku a na silnici potkáte jen malé množství lidí, kteří se za tímto vozem neotočí, což je asi i druhotný důvod, proč vozy procházejí tuningem. Poslední zpráva nakonec je to, že firma Focustuning za celé toto dílo účtuje v přepočtu necelých 200 000 Kč, což je vzhledem k pořizovací ceně Focusu částka jistě nezanedbatelná.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků