No ja jsem si myslel, ze absolunti rekord drzi nejaka placka, za 6:25.A jelikoz se neda rist, ze radical SR8 je seriove auto, nevim, co je tim pry rekordem mysleno, a protoze s urcitosti nedrzi absolutni rekord, asi to bude fakticka chyba...:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Pokud vim, je to tabulka volně prodejných vozů. Rekord drží okruhové speciály.
Jen co přeuzuju gumy, tak tam taky vyrazim a proměřim mercedesa :-P
Už si věříš na Nordschleife ;-)
Jasný tam skočim s Felici v dyzlu a dám novej rekordB-]
Mě zaujaly tyto dva časy,SLR je rychlejší než F1? Nemá to být opačně?7:40 - Mercedes SLR McLaren7:45 - McLaren F1
Sranda je este rozdiel medzi Espritom Turbo a Speedsterom, co su dost podobne auta. Aspon koncepciu a vykonom.
Je někde nějaká tabulka oficiálních časů všech aut, které se tam takto testovaly?
Např: http://www.geilekarre.de/forum/viewtopic.php?sid=&p=17008
Dívám se na ty časy a jednou už tam byl Focus ST (225PS) naměřen s časem 8:51, což oproti novému času 8:35 je dost výtrazný rozdíl. Stejně tak mi připdá velký rozdíl oproti Focusu RS min. generace s časem 9:05 (RS byl hodně pomalý). I když vše u výše uvedených časů může vysvětlovat poznámka mfr., jejíž význam neznám.
neni mfr mitfahrer? jako spolujezdec?
a mfr asi nebude spolujezdec, ta poznamka je totiz i u radicalu......tam bys asi nikoho druheho nenacpal:-D
Zajímavý článek, nebyl by ještě čas pro BMW 130i???
8:35 --- 144.000 km/h -- BMW 130i, 258 PS/1350 kg (Road & Track)
Hm, to vazne bmw130i ma navlas rovnaky cas, ako focus-st? Cakal by som, ze bude rychlejsie. Predsa len ma 258 koni, (st-cko tusim 225), hmotnostou su na tom ~rovnako. Samozrejme, cenove "trosku" inde, ale je to pekne ze st-cko sa drzi 2x drahsieho bmw 130i...
Jenže ono je třeba říci, že BMW 130i je prostě klasické auto s výkonějším šestiválcem. Jenže ST, OPC apod. hot hatche jsou auta poměrně sportovně laděná, takže umožní velmi rychlé průjezdy zatáčkami. Těch je na Severní smyčce přes 75 a pokud v každé dokáže jet ST o nějaký kilometr rychleji, nasbírá tam takový náskok, ktery 130i nedožene ani na rovince.
No uz si to presne nepamatam, ale tusim prave tu som cital nazor, ze bmw 1er je momentalne najlepsi hot-hatch. Okrem toho s motorom vpredu a pohonom zadnej napravy by malo byt v zakrutach neutralnejsie, ako st s tazkym cumakom...
Ano, to psal test kolega Janda: http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=11293Ale zde se ukazuje, že co řidič, to jiný názor. Já osobně 130i ani v M-paketu nepokládám za hot hatch. Osobně s ním nemám ani zdaleka takové zkušenosti jako kolega, ale přesto bych za "nejlepší" hot hatch označil úplně jiné vozy.
No schvalne, ktore???
Clio Sport, Megane RS, OPC, Cupra, Focus RS - to jsou všechno auta, ktera jsou daleko "sportovněji" laděná, než 130i. 130tka ma zadní náhon, dovolí jiný typ zábavy, má vysoký výkon, takže je i poměrně rychlé, ale prostě když přijde na věc, tedy na řeč čísel, pak vůči nim přiliš nestačí.Ale jak říkám, je to můj názor a můj pohled a nikomu jej nenutím. Mám zcela jiné priority při vyžití za volantem a preferuji jiné vlastnosti vozů. A z mého pohledu je 130i prostě "jen" výkonný hatchback se zadním náhonem, který je příliš mystifikován a oběcně brán jako "to lepší pro sportovní jízdu". Ono záleží jak chce řidič jet.Já 130i beru něco jako Veyron mezi supersporty. Ten je taky krutě rychlý, výkonný, ale prostě není to supersport, ale luxusně-výkonné GT.Doufám, že se mým názorem nespustí lavina vysvětlování proč je 130i hot hatch a proč je nejlepší. Pro někoho ano, pro někoho ne. Pro mne určitě ne, pro kolegu Jandu určitě ano. Je to dáno jen a pouze tím, jaký styl řidič vyznává.Já miluji nehračičkovou čistou stopu a tam mi vybroušené hot hatche poslouží daleko lépe.
OK, dakujem za nazor. ja by som bmw 1x asi medzi top 5 hot hatchov zaradil, ale ani mi nenapadne hadat sa s vami! :-)
Ja bych 130i zařadil taky hodně vysoko, ale ne do mého výběru ;-) A co se týká "hádání" v tom není problém, klidně může někdo 130i považovat za nejlepši HH na trhu, proč ne. A protože je taková diference priorit, příznivosti apod. tak je na trhu takový počet různých aut
Jinak jsou to oficiálně zaznamenané časy při testech různých magazínů. Řidiči jsou většinou známi zkušení piloti s bohatou historií. Ovšem toto nevylučuje, že pan Janda by se svou 130i dal NS pod 8 minut ;-)
to je nějaké divné... tak dlouhá trat a 3 různé auta tam mají stejný čas
Tak aut se stejným časem je hodně. Např. zmíněných 8:35 tam má asi 10 vozů. Ono je to hodně tím, že se to udává na celé sekundy, jinak tam rozdíly jsou.Ostatně není to tak dávno, co v mistroství světa motocyklů dojel prvni jen o setinu, či tisícinu před druhým v pořadí a to se jede nějakých 20 kol.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.