Ford Focus ST: první oficiální fotografie

16 komentářů

jiri
13. února • 23:43

chtelo by to nejake turbo i do mondea, ten 2.5L na tom neni moc dobre s vykonem a 3.0 v ST uz je cenove nekde poradne jinde
treba nejake 2.0T s cenou mirne vetsi, nez je dnes 2.0 16v
 

petr
14. února • 18:28

mirne jete ST 220 koupis za 700 papouchu,tak ze na co turbo

Jam
13. února • 14:45

Bude to delo a to nevravím este o RS,konkurencia Golfu GTI rastie.

h.
13. února • 14:38

ta oranzova nema chybu !!!

Leonardo Cupranek
12. února • 19:25

Ta oranžová mrška vypadá pěkně, ale na přeplňovaný dvouapůllitrový pětiválec je ten výkon malý. Respektive v civilním rodinném autě s preferencí kultivovanosti a vyváženosti (Volvo) je ten výkon asi akorát, ale ve vymaseném vyšťaveném vyladěném hothatchi bych čekal, že z toho vyždímou víc. Vypadá to asi na softturbo, nebo se pletu?

Petr Broža
13. února • 19:09

Naše informace jsou sice pravděpodobné, ale ne oficální. Je možné, že motor bude v sérii naladěn na vyšší výkon.

Martin
13. února • 8:23

Nejde o výkon, ale o vylepšení točivého momentu. A když je 320 Nm, tak jistě bude v širokém rozsahu otáček => super zátah ze všech otáček.

pexeso
13. února • 18:05

no nevim.... kazdy posledni dobou bájí o točivém momentu ale když auto nemá výkon co je to platný....nicmene focus bude urcite nadprumerne auto.

co je to tocivy moment (500-560Nm od 1200-5000ot./min)jsem poznal nedavno v 535d-to je opravdu brutalita to kdyby dali do focusu...

Petr
13. února • 19:17

Jinak 165 kW je myslím pěkný výkon. Navíc 190 kW si Ford schovává pro Focus RS.

A když si uvědomíš, že starý Focus ST měl jenom 125 kW, tak je to dost velkej nárůst.

Dix
13. února • 19:49

Pro informaci:Ten samý výkon měl Leon Cupra,byla to 1.8T.Zatím ještě v prodeji.

Petr
13. února • 19:07

To je prosté; vysoký točivý moment dává vysoký výkon. Pokud má auto 110 kW a 160 Nm je to rozdíl, když má auto 110 kW a 200 Nm. Druhý auto pojede líp z nízkých otáček a bude pružnější.

unknown
13. února • 3:59

jj to oranžový je hustý  

Flavio
12. února • 22:29

A navíc řadu ST Ford neřadí do kategorie hothatch, tou je až RS!

dmx
12. února • 23:12

neviem ako to bude s RS, teraz zrusili Fiestu RS a vraj ma na male aj Focus, ved povodny RS bol velmi stratovy, az 200 000KC/kus strata, preto to aj bola limitovana edicia.. tam islo o imagovu zalezitost - aby FOrd ukazal ze ma na to postavit najlepsi hothatch. Teraz ma vraj vedenie pocit ze to uz nieje tak potreba. Cize je mozne ze aj ked RS nakoniec bude, nabude az take dobre ako povodny RS

petr
13. února • 23:27

asi neumis poradne cist,Fiestu RS nezrusili jen pozastavyli ale je klidne mozne ze jeste bude,tak ze bych to tak cerne nevidel ani s Focusem RS,na starem prodelali jenom proto protoze si puvodne mysleli ze udelaji jenom 2000 vozu.Nakonec jich bylo jednou tolik.

Flavio
12. února • 22:24

Já bych řekl, že výkonější variantu si nechávají pro budoucí RS. Vzhledem k tomu, že S60R nabízí 220kW, tak bych se o výkonový potenciál tohoto motoru neobával.

Doporučujeme

Články odjinud