Prv som sa hneval ze oproti RS je to onicom, az teraz si uvedomujem ze toto je ST. Ale vsetci ho porovnavaju s RS. A tazko je uverit ze je na Nordschleife rychlejsi jak RS... To robi tych 10 koni naviac??? Ved je urcite aj ovela tazsi. A 225 k z 2,5 litra nie je problem ani bez turba, a 5-valec myslim bude tazsi ako 4-valec, naviac s o pol litra vacsim objemom...
Zas taky tazky nebude,myslim ze ma 1317kg a to nie je az tak vela. RS bolo sice o nieco lahsie,ale nie o moc a tento ma urcite lepsi priebeh krutiaceho momentu. RS ma prve 2 stupne aj obmedzene krut.momentom asi na nejakych 240Nm. 225 k nieje sice moc na 2,5 litra ale krutiaci moment 320Nm(1600-4100ot./min) by isto bez turba nedosiahol. Myslim ze to bude dost silny hatchback a dvojlitrove turba Opla,Volkswagena ci Renaulta nan moc asi stacit nebudu.
Ještě bych doplnil že se vyrábí i v 5dv. verzi.
R.O. napsal: "Focus se může pyšnit tradičně špičkovým podvozkem, který bude jen těžko hledat konkurenci, a svým výkonem bude atakovat takové stroje jako je Golf R32, Alfa 147 GTA a také Astru OPC."To vypadá, jako by už s novým ST jel kde kdo a všichni se na tom shodli. Zatím s novým ST jelo pouze pár lidí svázaných s továrním týmem fordu a to je vše, tzn. o podvozku můžeme předpokládat, že bude dobrý, ale tyhle věty o pyšnění se a bezkonkurenčnosti jsou předčasné. A pokud jde o zařazení alfy 147 GTA mezi zmíněnou společnost, pak (pokud jde o podvozek) je to spíše autorovo zbožné přání, ani na jedno zmíněné auto 147 GTA podvozkem nestačí.
tak to se pletes GTA 147 ma podovzek prumer,GTA ma problemi s trakci hlavne na nespevnenem povrchu,to se vi uz davno, tak ze zbozne prani je to mozna tvoje.JInak proti Alfam nic nemam jenom trozku ojektivity nikdy neuskodi, vsichni vime ze Ford dela ve sve tride nejlepsi podvozky uz nejaky ten patek, jedinej konkurent k Focusu ohledne podvozku je BMW1.
m: než na něco zareaguješ (o GTA) a začneš se zbytečně rozčilovat, raději si to před tím pořádně přečti.Pokud jde o podvozek focusu ST vůbec nepochybuju, že bude dobrý, otázkou je jestli bude ostatní ostré kompakty podvozkem převyšovat tak, jako předchozí RS. Pro ST mluví výborný podvozek sériového focusu, proti (důvod k obavám) těžký pětiválec vpředu, a není to čtyřkolka jako RS, je to trochu jinak zaměřené auto, proto mi ani srovnávání v článku (navíc zatím max. teoretické) s golfem R32 nedává moc smysl.
Předchozí Focus RS nebyla čtyřkolka, ale bylo s podivem, že se vlastnostmi blížila ke čtyřkolkám. Trakce je vzhledem k výkonu skvělá. Poslední čtyřkolka byl legendární Escort Cosworth. Fascinuje mě, jak jsi hned odhadl jízdní vlastnosti, aniž by jsi v tom jel. Ten těžký pětiválec o tolik těžší (a bůh ví jestli) než původní přeplňovaný čtyřválec nebude, takže toho bych se vůbec nebál.Nový Focus RS bude skvělý a dalo by to hodně práce ho neudělat skvělý. Výkon jistě nebude problém zvednout výše a srovnání s golfem má smysl, protože jsou to stejně zaměřená auta. Pro někoho bude jistě nepřínosné, aby nějaký Focus RS byl lepší jako Golf R32, kterého hlavním problémem bude přílišné zaměření k rodinému autu, což Focus RS nikdy nebude.
Sakra v druhém dostavci má být Focus ST. Pardon
Povodny Focus RS myslim, ze tiez nebol stvorkolka...RRK
Ja som to pochopil tak, ze GTA 147 nestaci ani na jedno auto z uvedenych vyssie. Takze neviem, co riesis..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.