Ty evropske Focusy jsou asi nadupanejsi nez americke. Nicmene, tady v USA to je slusne auticko na pojizdeni meste a nebo jako prvni auto pro studenty. Samozrejme v zakladni vybave a cene je i CD prehravac a elektricke zamky i zrcatka, klimatizace. Cena lidova. Myslim ze muj 1-2 mesicni plat by na jednoho stacil. Fusion je lepsi,take patri mezi lacinejsi, ale ten se dela v Mexiku. Pro mne dost dulezity detail.Jezdim na Fordech (protoze v nem pracuji) od Escorta,BroncoII,Explorer,az po Escape 4x4 ktery mam ted. Ja potrebuji auto do kazdeho pocasi at je pul metru snehu nebo vody, a na dalnici.Spotreba neni zajimava, jako bezpecnost. Myslim ze se pripravuji opravdove lahudky u Forda, vyzkousel jsem tu ledacos, od GT40 pres Mustangy Cobra a GT.., prijde novy Edge a Fairlaine, onekud humpolacky vypada Free style , a u nas vyrabime Ford Expedition a Lincoln Navigator. Auta pro Evropu nevhodna. (5400ccm 8mi valce luxus,GPS,DVD,.)Nevhodna kvuli spotrebe benzinu.
Je to dobry auto ale best je ,ze ho mame doma.
Teda vy jste komici. Teď jsem mrknul na video z auto.cz a to je naprosto jiná káva. Pěkně širokoúhlý, zpomalený zábery a ten řidič se mi zdá taky kvalitnější. Jen to jejich video je trochu krátký...
Tak nevim,video z auto.cz jsem videl drive nez toto a muj prvni dojme byl, "proc tam sakra ukazujou pulku videa nejakou tovarnu"?Navic nechapu, proc hraje u toho videa hudba a neni tam slyset motor? Jestli tomu na auto.cz rika nekdo "jina kava", tak dotycneho nechapu......
Zpracování videa je na auto.cz mnohem lepší. Obsahem je zase lepší z Autorevue
Jenže řidič na videu Auto.cz auto zjevně v krizových situacích nezvládá a navíc jediný dojem z toho videa je, že někde stojí továrna a někde je nějaká zelená louka. Na našem videu nejde o dojmy z krajiny, ale z auta...
Vy máte sice podrobnější zábery, ale ta kvalita... Kvalitou nemyslím zvolený kodek, ale třesoucí se záběry. BTW: nechcete příště udělat video s auto.cz. Oni budou točit a Vy budete jezdit?
Pokud myslíte ty zpomalené záběry, tak tam se nezdá, že by zjevně řidič nezvládal. Naopak, předvádí jízdu na limitu, což se Vašemu šoférovi jaksi nepovedlo. Ale to máte fuk. Auto.cz mám radši, ale to je věc vkusu. Ať se Vám daří
Miniauta v barvě sociální demokracie s lichým počtem válců a turbem sice nejsou můj šálek čaje a Focus je tvarově i interiérově slabší, ale je to opravdu dobře napsaný článek
Pekne video!A ked vidim ten maly zeleny displejik z roku 1987 pri budikoch, chce sa mi plakat...Rovnaky ma aj moja 1,6...Inac to auticko nema chybu :)
"ale dnešní hot hatch musí mít alespoň dvě stě koní a to z civilizovaně se projevující „atmosféry“ dostat nelze.", no nevim nevim, ale to ze to neumi Ford jeste neznamena ze to nejde, Honda by o tom mohla vypravet sve . Ale auto je to pekne, us se na nej tesim. Ale s 2.5litrovou atmosferou by to bylo lepci.
Jenže průběh takové atmosféry není nic osluňujícího a je tam spousta kompromisů. Doporučuji se svézt v S2000 a pochopíte (tím nechci říct, že to je špatný motor, naopak)
V S2000 sem se svezl a nijak neklidny mi ten motor neprisel, je potreba jej sice trosku tocit, ale to k vozum teto sportovnejsi kategorie patri, kdys vezmeme v uvahu ze jde pouze o 4 valec a jen 2 litry, tak 5 valec 2.5 litru by i bez preplnovani mohl dosahovat solidnich vykonu a pritom by mel klidny projev. Kdys kouknu na vahy S2000 a FST, a na to co dokazou s temito auty udelat jejich motory a s jakou spotrebou se da s nimi jezdit, tak proste S2000 kraluje na plne care, samozdrejme mnoho na tom udela i pohanena naprava. S FST se svezu nekdy za mesic a pul, takze pak budu moci posoudit jak moc kultivovany ST je a jak moc bude turbo kopat.
Neni ta tacho maximalka nejak mala na ten vykon? Vzdyt vyrobce uvadi 241, takze by to tech 250-260 dat melo. Nebo to ma rychlomer bez odchylky? Vzdyt i octavia 1.8T 110kw jede 240 tacho...
Má to omezovač rychlosti. Není to klasický omezovač, ale omezovač přísunu paliva.
Pěkný test. Už jsem si o Focusu přečetl hodně, ale toto bylo bezkonkurenčně nejlepší! V oranžové je Focus pěkný, ale já bych si také vybral modrou metalízu . Děkuji
Přečetl jsem celý test, samozřejmě, že v lecčems s Vámi nesouhlasím, ale jinak jste mne potešil úrovní testu, žádné povrchní plky a žádné klišé z PR materiálů výrobce. Popsané pocity a zážitky, zkušenosti - to se cení. S čím jste mne však vůbec nepotěšil bylo video. No to jsem fakt zíral. Viděl jste někdy automagazíny na DSF nebo VOX ? Teď nepíšu o podmínkách a možnostech, ale o podání, vystupování atd. Přišlo mi to jako že se musíte předvést, prostě samolibý frajírek. Vrcholem bylo zdokumentování sníženého prahu soudnosti, totiž předvedení maximálky. To určitě neprobíhalo na německé dálnici či na letišti nebo okruhu u nás. Nemyslíte si, že by i redaktoři měli tak trochu jít příkladem a prezentovat ohleduplnost a slušnost i za volantem právě při testu ? Přeji pár shlédnutí doporučených pořadů a zvýšení odpovědnosti za svoji práci a prezentaci.
On tam ale píše, že testovali na okruhu...
Napište mi sem, prosím, okruh, kde je tak dlouhá rovinka, která je srovnatelná s tou, na které pan Janda maximálku předváděl.
Paul Richard ve Francii
Oprava: Paul Ricard
Myslíš, že to jel testovat až tam ? To by možná ten okruh byl i na nějakých fotkách, co ty na to ?
To víš, že ne. Jen jsem ti odpovídal na tvou otázku, jestli znám okruh s tak dlouhou rovinkou Jasně, že to rozpálil na D1 a dopravní předpisy mu byly jedno
Pane Janda prosim prosim zustaňte stejný a hlavně nepřebírejte moudra těch skvělých automagazínů, kde všechno s dvojitým W vpředu a vzadu je nejlepší a TDi je technologická špička, to fakt ne. Pane klukjakobuk na silnicích raději deset řidičů s uměním pana Jandy, než jednoho řidiče v klobouku a smrtí v očích. Z vašeho názoru je vidět, že nedokážete rozeznat od řidičského umění a rádoby umění samolibého frajírka.
Tady je vidět, že ty automagazíny jste ještě asi neviděl, pane. Jinak byste nemohl napsat takový blábol. Právě na DSF kritizovali Passat Variant ohledně toho jak se vzdálil od svého původní poslání v dané třídě (že si zkrátka hraje na něco, kam ještě nepatří (mezi D3premium)), jak v něm je spousta chyb a ne zrovna kvalitní zpracování. Vedle něho bylo staré Mondeo hodnoceno velmi dobře. Passat sice nakonec o fous zvítězil, ale jen díky hodnocení v kategorii Design. Všichni však víme, že design vnímá každý jinak a proto ho nelze měřit. Zpátky k Vaší reakci, pane mrazik. Já nepsal, že pan Janda neumí řídit, psal jsem jen, že pokud je toto video veřejné, má být v souladu s dobrými mravy a slušným vychováním. Zkrátka jít příkladem a prezentovat na silnici a v provozu slušnost, ohleduplnost a bezpečnost. Právě proto jsem uváděl v prvním příspěvku příklady magazínů. Ve videu pana Jandy jsem opravdu viděl jen exhibujícího řidiče se snahou se předvést. Znáte to - když to někdo vidí, že se lze takto nebezpečně prohánět, tak i kdyby jen jeden jedinec (jako že si myslím, že jich bude daleko více) jej napodobil a neměl tolik zkušeností a umění jako pan Janda, pak se stává nebezpečným pro ostatní. A až pak nedejbože třeba Vás sejme ze silnice nějakej jeliman, kterej se jej pokusil napodobit, budete jistě mluvit jinak. Rozlišujte co je řidičské umění a jak se chovat na silnici, mějte na paměti snahu jíti vzorem a odpovědnost.
Musim sa tiez zastat pana Jandu, dufam ze si s podobnych prispevkov ako ma pan Klukjakobuk nic nerobite. Cim viac sa budete odlisovat od automagazinu na VOX a blizit programom Top Gear, Fifth Gear alebo Best Motoring, tym lepsie!!! Len tak dalej, test bol spickovy.
Jak to bylo s měřením zrychlení s postupným řazením 60-100km/h? To jste začali na jedničku a rozjeli to z 60 na 63km/h (maximum uváděné na jedničku 63km/h) a pak na dvojku do stovky? Nebo to celé proběhlo na dvojku? Pak by to ale nebylo s postupným řazením.
Dobrý test, pěkně napsané. A mohu potvrdit, svezt jsem se s ST. Zátah a zvuk výfuku k tomu je fakt brutální, srovnání s Lancer EVO VII nekulhá, ta podobnost je na místě, třebaže EVO má o 50 koní více, ostřejší charakteristiku a pak - hlavně ta čtyři kola... ST je ale fakt dobrý. Děkuji a přeji hodně úspěchů. HB
Super článek, super video.
Krása, ten řidič v tom videu je fakt profík, ty meziplyny, jel jako závodníkTo si zaslouží pochvalu.
co je mi známo tak pan jandamá určité závodnické zkušenosti, proto ty nejsilnější a njdravější auta na testy dostává právě on
No Test OK, video jsem zkouknul, ale bych to víc točil, řidič v testu podlehl vábení turba a řadil moc nízko... ?¨ jinak si počkám na objednané mondeo s 2,2 TDCI s 3. generaci vstriku a budu se modlit, aby vydrzely aspon 100 tis.
Mne se docela Focus libi, a kdyz je v oranzove barve je pro mne hezci ne 350Z co ma kamarad a to auto uz mam okoukane. Ten motor ve Focusu ST ted ma jen 225 koniku, ve Volvu S60 R ma rovnych 300 koni. Obsah a motor je stejny, co turbo?? Vi to nekdo presne? zadne dohady. Protoze pokud je vse stejne da se v pohode bez ublizeni na zdravi cipovat na 300 koni, a pak to bude svezeni. Ta nemecka cena je fakt super za 600 tis. v oranzove, na 18kach, vc. ceskeho DPH je dobra cena za novy vuz... Prodal byc svoji 330i 2001 koupil od tady ojetou Octavii TDI a oranzoveho mazlicka... Co si myslite 350Z versus ST-cko chipnute na stejny vykon jako Nissan ?
Něco jako je tohle? http://www.wolf-concept.de/concept/news/focus_st_bericht.shtmlTo je prostě nááááádhera!
Myslím že další výkon je již zcela zbytečný. 225 koní na předku je již na absolutní hraně využitelnosti, tedy mimo sprinty ve vysokých rychlostech, kde se další kilowaty sejdou. Pro běžnou jízdu na okreskách je to na hraně únosnocti a většinu zatáček člověk stejně projíždí pod půl plynem a při výjezdu nejde s pedálem na podlahu, jinak se vysune ven. Holt "vše vpředu" není to pravé. Takže 300 koní je zbytečných, pokud se nenainstaluje AWD, zadní náhon, nebo se nebude sprintovat na rovinách při vyšších rychlostech
Test skvele napisany, naozaj paradne citanie! Ale ten motor!!! Uz ked som sa skor dozvedel ze to bude 2,5 l a este od Volva, bol som sklamany a v tomto teste sa to potvrdilo. Podla mna je to priliz velky kompromis a myslim ze prave vdaka tomuto rieseniu moze byt auto take lacne. Ford tym ale omedzil svoje najvacsie kvality, teda ovladatelnost. Litrovy vykon na turbo nic moc, tak si clovek povie ze to bude kvoli zatahu od volnobehu a omedzeniu turboefektu. A vznikla kombinacia tazkeho motoru, zlej reakcie na plynovy pedal, vyrazny turboefekt a skokovy zatah az od 3000 ot. Naozaj "skvela" kombinacia, to by som od mojej oblubenej znacky necakal. A vyladenie zvuku to neporiesi. Je jasne ze 2.0 atmosfera by bola slaba, co im ale branilo pouzit motor s Focusu RS?
Nevím v čem jezdíš,ale já jsem se ve focusu st včera svezl a můžu Ti říct,že líp jede už jen nová M3 s SMG převodovkou.Je to pecka.
Vcera jsem s ST jezdil. Turboefekt tam je, ale proti dieselu naprosto minimalni, skokovy zatah jsem tam nepozoroval ani nahodou. Ten motor ma skoro rovnou krivku kroutaku - 320Nm od 1650 - 4500 min-1. Samozrejme, ze v 1500 min-1 ti to hlavu neurve, ale urcite to neni nic... nic... a ve 3000 bumbac. Prisunem vykonu mi to spis pripominalo V6 - linearne, bez kopancu. Treba Saab 9-5, nebo STi maj ten prubeh mnohem horsi.
V CTR i S2000 sice sedel, ale ty motory byly tak silene necivilizovane, ze proste buh Fix Or Repair Daily udelal dobre, kdyz pouzil turbo. Celkem jsem se pobavil a objektivita testu uz je zase tam, kde obvykle. Ale fanousci Fordu se muzou pri pohledu na jmeno redaktora jen radovat, stejne jako v pripade BMW.
Ty prostě nikdy nezklameš, ale jako fanda Fordu mě pan Janda skutečně nezklamal a ano raduji se.
Svez se s jednim z tech aut a pak mi napis, co na tech motorech bylo necivilizovane. Fakt me to zajima. Nenapada me absolutne nic, co by se timto slovem dalo oznacit. Pokud jsem kdy zazil neco, u ceho bych pouzil "necivilizovany", melo to vzdy turbo s poradnym kopancem. Jak muze byt atmosfera necivilizovana, to nechapu (nepocitam zavodni auta s trikilovym setrvacnikem na volnobeh).
Me se libi jak si Janda pri kazdem testu neodposti pochvalit BMW ,jinak srovnavat BMW by mel s Mustangem ma taly nahon na zadek a cena stejna, ale do toho se mu nechce to je jasne. Docela mne prekvapuje ze mu ST vubec pucili potom trapasu s KA.
Škoda, velká škoda té malé nadrže ... s timhle dojezdem je Focus ST tak trochu odsouzen spíš pro občasné vyřádění než pro každodenní jízdu ... Abych se vyjádřil přesně - myslím ze jsou určitě lidé, které ani tolik netrápí reálná spotřeba, jako spíše celkový dojezd auta ... Zažil jsem to už několikrát u rúzných vozů - dojezd cca 250 - 270 je po čase opravdu velká otrava. Což o to u nás to zase není tak velký problém "technicky" - pumpa je na každém rohu - ale mimo ČR situace vždy není tak slavná - o Naturalu 98 (a více) ani nemluvě. Otrávení z častého tankování (a s tím spojenou ztrátu cca 10-15 minut) tomu ale nikdo neupárá.. No u starého "Mamuta" (Mercedes S staré generace) dobře věděli, proč šla u nejsilnějších benzínových variant přiobjednat druhá plnohodnotná nádrž
Ale STcko nepotrebuje 98, je delane na 95. Naposledy vcera jsem do nej rval 2x plnou :))
P.S. dobrá recenze a pěkné fotky
Docela jsem o tom ST přemýšlel (kvůli ceně v německu), ale nakonec jsem si objednal Civic 1.8. Může se to zdát jako banalita, ale mě se všeobecně interiér (palubní deska) Focusu absolutně nelíbí a ST není vyjímkou (ikdyž sedačky jsou excelentní). Je to škoda, protože svezení to bude určitě super.
Sis měl počkat na Type R
To teda! Z toho jsem úplně vedle! Jenže manželka nechtěla 3D Třeba se zadaří a pořídíme Type-R jako druhé auto do rodiny!
Každopádně zvažovat Focus ST a skončit u Civicu 1,8 je poměrně velká otočka a poměrně velký ústupek od původních záměru pořídit si jeden z nejlepších hot-hatchů na trhu. Opravdu byl jediným důvodem vzhled interiéru?
Já myslím, že pokud to rozhodování vůbec nastalo, tak nehrálo vůbec žádnou roli, jaké auto ve skutečnosti je, co poskytne na silnici, jak se chová blízko limitu atd. Tady se vybíralo auto s větším výkonem a hezkým designem, nic víc, bohužel. To že Civic 1.8 nesahá Focusu ST ani na kotníky, není pro tohoto kupujícího argument.Souhlasím, že auto se mi musí líbit, ale pokud vybírám hothatch, pak mu odpustím nějakou kravinu, která se mi nelíbí, hlavně pokud ma v zatáčkách podrží a poskytne zábavu jakou očekávám.
Rozhodování nastalo, ale bylo velice velice krátké. Já když se podívám na Civic jak z venku tak zevnitř, tak se mi rozbuší srdce, když si sednu za volant, tak citím, že tohle auto bylo navržený pro mě. Je to prostě 100% souznění. Je to věc srdce. Focus je focus a nezbuzuje ve mě žádnou emoci. Navíc interiér se mi opravdu vůbec nelíbí Samozřejmě, že bych chtěl co nejvýkonějsí auto, ale myslím, že 140 koní v Civicu stačí a když srovnám provozní náklady 6.6 proti 9.3 litrů na 100 km, tak prostě nebylo co řešit. Navíc nákup v zahraniččí by byl asi o trošku komplikovanější a cena v ČR je už o 200 tis vyšší než kolik jsem dal za Civica
To jste asi cestna vyjimka. Proti normalnimu Focusu to beru, to neni nic extra, nicmene postavit vedle sebe civic a ST v oranzove a pak rict, ze oproti civicu nevzbuzuje emoce, tak to budete mit asi dost zvlastni vkus . Ja bych tohle neresil ani milisekundu. Civic jsem dnes opet videl (bohuzel zezadu, takze tuplem neohromil), nicmene to auto se strasne rychle okouka, pri predstaveni se mi taky velice zamlouvalo, ale dnes uz to takova bomba neni.Mimo to srovnani spotreby taky neni moc koser, ST pojede za 9 litru podstatne jinak nez civic (resp. vy na to budete nutne vic slapat). A na predpisovou jizdu to snad 3 litry rozdilu nebudou.
Tak to ja JOEa chapu velmi dobre - ST samozrejme pojede uplne jinak, stejne jako Type-R. Ale design karoserie noveho Focusu je primo strasidelny (nelibil se mi a ni minuly model) a jedine, co je na ST vizualne zajimaveho je ta oranzova. Kdyz ale sedis vevnitr, ukajeni se hezkou barvu ten interier nespasi. Moje prvni setkani s novym Focusem byla verze Ghia a interier mi pripadal jak v cirkusu (3 barvy, 3 ruzne povrchy) a korunu tomu nasazuji ty ovalne vydechy vetrani, ktere tam pusobi jako pest na oko. Pokud bych chtel hot hatch, pockam si na Type-R, pokud mi staci 140 koni, nevahal bych taky ani milisekundu
Děkuji Máš 100% pravdu, jsou to jednak ty výdechy a jsou to ty materiály. Vysvětlete mi někdo, co má třeba znamenat ten obdelník okolo ovladačů světel??? Nejlépe je to vidět na fotografii č. 25. Hned nad tím ovladačem je ten oválný výdech ventilace, prostě podle mě hnus Nemluvě o celém středovém tunelu, kde jsou skoro všechna tlačítka hranatá a enormě veliká. Samozřejmě tohle je věc vkusu a pokud se to 10 lidem nelíbí, věřím že je 100 lidí, kterým se to líbí. Pro mě je interiér důležitější než exteriér, protože v interiéru trávím tolik času a chci se tam cítit dobře.
Tak jsem mrknul na fotky a cerny plast kolem radia vypada lacine, ale to, co me fakt dostalo, byla ta obludnost Ghia - proti tomu je ST jeste OK. Mrkni na tento test: http://www.autorevue.cz/Automobilka/Ar.asp?ARI=7043&CHID=4&EXPS=&EXPA= fotka cislo 85. Stribrne ramovany nevkusny ovalny vydechy, hnusny plastovy "drevo" kolem radia a svetle calouneny spodek palubky, to by nedala dohromady ani Kia...
Chtel jsem napsat vcera videl, nejak se mi ty dny neoddelily .
Co to meleš mrazíku, srovnávat CIVIK 1,8 z ST éčkem.Jsi se zbláznil.Počkej na TYPE - R....krom toho super výkon i bez TURBA...to Honda umí
Tak tohle spis napis tomu chytrakovi, co zacal tohle vlakno, ne?
Focus ST se da poridit jako 5D, takže tento argument byl velice mylný.
Omlouvám se, špatně jsem si spojil na co jste odpovídal, myslel jsem , že na Focuse ST.
hmmmm, na šetku to točí stejný otáčky jako muj galant na pětku...... na dvojku mi to dotáhně až na 115km/h, na trojku 170
Mám dotaz ohledně řadící páky. O vikendu jsem v ST seděl na Ostravském Autosalonu a nějak jsem byl rozčarován z rozložení rychlostních stupňů. 1-6 klasika a zpátečka je za 6tkou dolu, ale nemá žádnou pojistku, není třeba mačkat kroužek ani celou páku dolu apod. a tak jak jsem zkoušel řadit na místě, tak pětku a šestku jsem musel vyloženě hledat, nemohl jsem dát páku uplně do prava a zařadit. Nahoru nešlo nic a dolu zpátečka, pokud jsem chtěl 5 a 6, tak jsem musel jen trochu do prava a hledat......docela mě to vyvedlo z míry. Vrtalo mi to hlavou a pak mi došlo, že asi za jízdy se páka "zaaretuje" sama a když budu řadit 5 a 6, tak dám doprava na doraz a ono to nepustí tak moc, jako když auto stojí na místě a tak jde 5 a 6 hodit normálně, je to tak ? Prostě vychýlení páky uplně do prava jde asi jen když auto stojí a není potřeba uvolňovat žádnou pojistku.
Mame uplne totez u Civicu, za jizdy je to pohoda, protoze paka proste mimo spojnici 5-6 zasunout nejde, to jde pouze, pokud auto stoji (asi by melo i kdyz couva, ale couvat na neutral z kopce a pak radit zpatecku jsem nezkousel :D ).
Uvedom jsi ze skouset neco na prevodovce za studena je na nic, spravny chod poznas az se zahreji naplne.
Kdyby jenom pod 700tis,ono ale dokonce i pod 600tis,přesněji 585tis :))) Super kauf :)http://www.deutsche-neufahrzeuge-24.de/eu-neuwagen-%3Cb%3Efocus-%3C-b%3Est-%28deutschland%29-st--3-t %C3%BCrer-X5617.php
Ou,nějak mi blbne prohlížeč :( prosím smazat duplicitní příspěvky,pokud to jde.. Díky.
tak, v německu jsou ceny trochu někde jinde.. našel jsem tohle - i s el. sedačkami za 21k eur http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=3637124&id=guacdoweciq&source=as24_inseratsg_de tail_ueberschriftdocela přemýšlím o koupi, nevíte, jak je to u nových aut - platí se ještě něco kromě dorovnání dph u nás?
a nejsou to ceny bez DPH?
Nie, sú to ceny s DPH, viz: "incl. 16% MWSt."Od toho odpočítaš práve tú DPH, pripočítaš českú DPH 19% a je to.
Proc to chces odpocitavat a pak platit? Proc priplacet 3% nejsme nahodou v EU?
Nemusis odpociotavat, ale auto musis mit registrovane v nemecku a nemecke povine ruceni by se ti asi platit nechtelo.Pokud ho chces registrovat tady, pak tu rosadu s DPH musis absolvovat, jinak to proste nejde.
Menší problém je, že jsem komunikoval s jedním z těchto webů a oni mi řekli, že ta nabídka je určená pouze pro Němce! Že jako Čech si přes ně prostě auto nemůžu objednat. Což mě docela nas.alo, protože k tomu absolutně nevidím žádný důvod!
Doporučuji tuto jejich odpověď poslat do Evropské Unie na hospodářskou komisi nebo něco takového, protože za přesně toto dostalo už pár prodejcl tučné pokuty za omezování trhu.
Moc pěkný test. Příjemné čteni po ránu Za 2 hodiny jdu na zkoušku a stejně mi to nedalo a přečetl jsem ho. :)
Přidávám se také s pochvalou. U mě se jedná o mou srdcovní značku Ford a proto jsem test hltal. Pan Janda opět nezklamal a napsal krásný nezaujatý podrobný test. Díky
Jop, ten samý případ Focus je skvělý a v té oranžové úplně bomba!
Musim pochvalit redakci tak pekny fotky sem tu jeste nevidel....hlavne exterier...moc moc pekny
Moooc pěkné video !!! Je vidět, že to auto přímo láká k hrátkám Jen je vidět, že při rychlých průjezdech ve vracečkách to auto s náhonem na předek moc hrabe... Ale jinak super
...nejak sa mi nepozdava...
presne tak, v nadpisu je chyba! Prece vsichni kdo maji Forda musi potvrdit, ze to ma byt Fix Or Repair Daily!
A ted nejakej vtip o Husakovi nebo cisari panu PLZ.
Jeste doplnim : ,,Fordem tam, vlakem zpatky"
Vzhledem k tomu, ze Focus byl nekolikrat po sobe vyhodnoceny jako nejspolehlivejsi v Nemecku vyrabene auto, tak bych moc nevtipkoval
Mám Forda a nepotvrzuji ani náhodou. Pěkný test, pěkné auto.
No dobre, tak nee kazdy den, ale jednou tydne urcite Je to vtip, ber to takFIAT je pro zmenu Fix It Any Time
Ja znam Fix It Again, Tony
Me se ten test "pozdava" Horsi je to s videem...Nejak moc kosticek
Ano, kde je video ve vysoké kvalitě ? Proč jen nejnižší kvalita ???
Test jsme delali dlouho do noci a s videem se nam nejak nedarilo, u vyssich kvalit se nam nedaril dostatecne dobry "deinterlacing" vzhledem k datove velikosti, a to jsem nechtel publikovat. Takze zatim jen nizka kvalita, pres den doufam vykouzlime i lepsi vysledek a pribyde i video v poradnem rozliseni. Dekuji za pochopeni
Zkuste na deinterlacing tohle, http://neuron2.net/smart/smart.html je rychlej a kvalita vice nez dobra
Diky za tip, opravdu paradni filtr vzhledem k rychlosti a kvalite, nakonec si to ale rozumelo s novym DivX i bez nej. Bohuzel to chce na prehravani nove kodeky
tak můžete ještě vyzkoušet xvid, mě se osobně zdá o fous rychlejší a hezčí
Jo tak to je v pořádku, jestli bude později, tak klidně počkáme, hlavně aby bylo.
Uz je Neni to zadny zazrak, ale je to lepsi a zvuk je dobry. Nevim proc, ale tentokrat nam to proste neslo, pouzili jsme jinou kameru a videem se nepracovalo dobre...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.