Ford Focus ST dostane Sound Composer pro zesílení zvuku motoru

19 komentářů

Zelí
10. října • 18:37

Tříválec samozřejme potřebuje trochu zvukovou viagru, která do hluchých mezidob vrzne další dobu, aby měl zákazník pocit, že jede v šestiválci. Je to typický ford, je to jenom jako.

Shimi
11. října • 10:35

to Zelí: Opět si to nevydržel a máš před vyduněnou palicí modrý hadr? Co to tady plácáš o tříválci, když je článek o ST? Vzpamatuj se už konečně.

Zelí
11. října • 22:09

Tys ještě nepochopil, že u forda je všechno jenom "jako". Jestli to bude čtyřválec nebo tříválec je už v podstatě jedno. Jako obvykle jenom z nouze ctnost.

Hugo
16. října • 20:33

Hele ZELÍ všichni víme že máš v prdeli zaraženéj deštník :-D tak už nech těch mouder chcíplinko:-P

Shimi
11. října • 22:35

to Zelí: Víš jak působí člověk, který nemá se značkou, kterou kritizuje, žádné zkušenosti? No, jak bych to řekl kulantně, jako vocas. Nezlob se, ale ty nejsi v tomto kontextu partner do diskuze.

marcelo
10. října • 12:05

Nic nového, tuhle kravinu pro kšiltovkáře používá VW u Golfu a Scirocca již hezkých pár let.

Antiautomat
10. října • 10:14

Dovolujem si Vas clanok poopravit. Namiesto ´uměle plnící skrze reproduktory´ by sa urcite lepsie hodilo ´uměle prznící skrze reproduktory´....Nebite ma vsetci hned, ale ked nevedia ako sa robi zdravy zvuk motora, nech si vypocuju moj 1.8 20v...Ano, problem je v tom, ze ten je este postaveny poriadne tak ako postaveny ma byt a nie z toho blata, z ktoreho sa to zliepa dnes.

Petr Maleček (dj.kure)
10. října • 12:00

Tak zrovna ta 1.8 20V je vic experiment, nez poctivej motor :-)) nebyla to zadna slava ani zadny drzaky, tak se taky od nich (nastesti) ustoupilo. Ja beru posledni poctive motory leda Hondacky atmosfericky VTECy, nebo francousky HDicka (pripadne jeste starsi TDcka). Ale 20 ventilku na 4 valce je fakt uchylnost a ani to na vykonu neni nijak znat.

mrazik
10. října • 10:42

Umele pres reproduktory to ma BMW. Ford to ma resene skrze trubku od motoru do kabiny, kde se klapka otevre pri konkretni situaci - dejme tomu pri kickdown. Takze jeste jednou, Ford nepousti zvuk motoru do repraku.
Proboha ctete vubec ten clanek ?

mrazik
10. října • 9:48

Tem co tady nadavaji, absolutne nepochopili smysl tohoto vymyslu. Kdo ma dneska na to, aby si mohl dovolit 3 auto - 1. rodinne, 2. manzelka, 3. sportovni. Takze tu mame maximalne 2 auta, kde to rodinne bude obcas slouzit i jako sportovni nebo lepe se sportovnim nadechem. Rano odvezt deti do skolky/skoly, obcas vylet s rodinou, kde auto s minimem zvukove izolace, aby byl slyset motor, asi nebude to prave a deti zrovna neoceni piskot turba, bublani na volnobeh atd. Takze tu mame kompromis, ktery jen zprostredkuje zvuk do kabiny, kdy je potreba. Nejsou to zadne nahrazky, zadne umele zvuky, jen se otevre klapka a zvuk motoru ma pak snazsi cestu se dostat do kabiny.
Me to prijde jako dobry napad a dobry kompromis pro ty, co chteji kombinaci rodineho auta se sportovnim nadechem.

Vana666
10. října • 11:40

Aha, takže aby se z normálního auta udělalo sportovní stačí protáhnout rouru z motoru do kabiny. Už tomu rozumím. :-D

mrazik
10. října • 13:06

Cim vice rour, tim vice sportak.

Lukáš
10. října • 10:32

Přesně tak, mám pocit, že ostatní ten článek vůbec nečetli nebo ho nepochopili. BMW pouští zvuk motoru do repráků, ale Ford ne. Ford má zjednodušeně řečeno z kabiny díru do motoru, která se otevře jen při razantní jízdě. Pak je v kabině slušet víc kraválu z motorové části.

Pepa
10. října • 9:20

Tak s tím, ať se jdou vysrat. Na to, jim sere bílej tesák. Když to neuměj udělat normálně, tak se na to maj vysrat a takový blbý auto nedělat, hovnaři. Na to přece není potřeba reprák, abych měl při normální jízdě klid a při sportovní poslouchal krásnej zvuk motoru. Jako celá tahle doba, je to jen navoněná bída a umělotina, stejně jako uzeniny a většina věcí co dneska žerem.

jiri
10. října • 7:46

no to je blbina. Bože můj kde jsou ty krásná syrová auta co kdysi byly. At jde eu do prdele aby opět mohli být auta pro řidiče.

honza
10. října • 8:37

jeste porad se jich da par koupit B-] ja si na sva auta nemuzu stezovat, mam je odstupnovana podle vykonu, pouziti i zvuku. akorat prijdu vetsine populace jako veteranista :-)
mne prijde spis smutny, jak se automobilky ztotoznuji s "lidem" a nabizi "sportovni" wagony. prijde mi to jako svickova z tlacenky ;) ale lidi chtej mit vsechno (nakladak i brko v jednom), tak proc jim nevyhovet, ze? ja si pak akorat nejsem jistej, kdo je vetsi blb, jestli konstrukter a product manager, nebo dychtivej zakaznik ;) (jako nic proti kombikum, ktery jedou, aby bylo jasno). a to je jen prvni, i kdyz podle me do oci nejvic bijici kompromis. skonci to pak i u toho, o cem je tento clanek :-))

mrazik
10. října • 9:51

No moment, Audi a BMW v te nejvysi sportovni vezi nabizeji verzi kombi uz hooodne dlouho a sve zakazniky si to najde. Jiste, ze to nikdy nebude takove, jako s lehkym hatchbackem, ale kdyz potrebujes odvezt rodinu na sumavu i s kolama, neni jina moznost.

lethal924
11. října • 16:47

Souhlasim, rychle kombiky a hatchbacky tu jsou dlouho a jsou fajn. Myslim ze tyhle zrudnosti z clanku vznikaji spise kvuli zprisnujicim se standardum bezpecnosti, "ekologie" a komfortu. Pridejte k tomu cost-cutting a mate automobilovy maglajz 21. stoleti. Trochu opeprime?

Vana666
10. října • 7:31

Fajn, ještě bych do kabiny zavedl i výfuk, ať je zážitek z jízdy maximální. Co to je proboha za magory kteří vymýšlejí takové kraviny ???

Doporučujeme

Články odjinud