Ford Focus ST dorazil na český trh i s dieselem [první jízdní dojmy]

17 komentářů

autopotahy.cz
7. května • 11:04

Z venku je nový Focus moc hezký, podívejte se také na individuální interiéry Ford Focus s autopotahy na míru a uvidíte jak ho lze změnit k nepoznání http://www.autopotahy.sk/cz/fotogaleria/ford/focus-74...

Hlinda
7. května • 18:39

Jasně ale s článkem to souvisí jen slovy "ford focus".
Co jsem koukal, tak tam není na fotkách žádné STčko. :-DPokud se jedná o reklamu od redakce tohoto magazínu tak OK.
Ale jinak je to na smazání příspěvku. 3-[

Tom
7. května • 6:47

Zdani naprava, ktera ma po ubrani plynu tendenci k pretaceni, u predokolky jiste velmi bezpecna a nezaludna vlastnost ;-)

jirka
6. května • 23:37

v evropě kor v čechách pokud nemáte kombi sazomet a vzadu napsáno rs nebo sti tak jste out. A mě se líbí jak všichni u sazometu kecaj mám newtnometry mě to jede jak prase a kor tenhle sazomet 400 nm a zrychlení 8.1 na sto můj dřívější benzínák 200 koní 265 nm a na stovce za 8.5 sazomet o 130 nm víc a jen o 0.4 s rychlejší a já měl ještě HDM čtyřstupnový.

Tom
7. května • 20:28

Jirko můžeš upřesnit motor? Já mám sazomet 2,4 (5 válců) 147 kW/400Nm a benzín (6 válců 208 kW/???(. S nadhledem, nafta, hravě poráží benzín ve zvuku motoru, v zátahu do kopce, jel jsem stejný kopec a nahoře benzín 140 km/hod (nezajetý motor), nafta 190 km/hod., rozdíl ve váze cca 150 kg pro naftu ale i tak celkově mám lepší pocit z té nafty. Doufám, že se to u toho benzínu zlepší, ale jinak jsem z něj docela zklamaný. Kromě, ticha v kabině, to je paráda. Doteď nějak nepobírám otáčkoměr, kdy se benzín vytočí o 1500 ot. výš a žádný záběr a nafta jde plynule s otáčkama. Na kecy o sazometech rovnou zapomeň, ten benzín smrdí za studena mnohem více než nafta s DPF filtrem. (Auta: Croma 2,4 MJTD r.v. 2006/Freemont 3,6 Pentastar r.v. 2014). A v Čechách to co mělo dříve napsáno RS, bylo k smíchu, měl ho kamarád a v Jeseníkách, pořád jsem na něj s Cromou (oba 5 lidí v autě) čekal, současné RSo jsem nepotkal anebo jsem si nevšiml (možná bylo tak rychlý :-)), doufám, že už je to lepší ;-).

jirka
7. května • 23:18

tak sory za urážku slušnej vozovej paŕk. Budu se bavit normálně. Měl jsem kdysi civica 1.4 benzín 1995 při předjíždění občas lidi zrychlovali tak dvoulitr prelude to mi sestřelil jeden blbec a v roce 2012 pár lidí se mi tu smálo stará plečka honda accord coupe 3.0 v6 1998 loni na podzim šel z baráku jaksi byly třeba kačky ale za jeden rok intenzívního ježdění 40 tis km.
Teď mám do práce civic aerodeck 1.4 a chci si příští rok na jaře koupit Jaguar daimler X300 long šestilitr.
Teď tady všichni budou kecat samý starý plečky proč si nekoupím nový. Na nový není a asi bych ho ani nechtěl mám hypo na byt ještě šest let. A ten jag chci pro rodinu. Čili civic do práce jag rodina.
A naftu ano udělala v posledních deseti letech slušnej pokrok ale když si srovnám koně v naftě a v benzínu a pak zrychlení mluví ve prospěch benzín at má diesel newtnometry kolik chce. Naftu už z principu nechci.
Proč stále plečky ke konci 90 let jsem s nima spokojenej co se týká údržby nenáročnosti náhradních dílů a v celku i pohodlný.
Každýmu se líbí něco jiného ten jag stojí cca slušnej 7 tis euro. To není moc když si vemu za ty prachy jakej kočár slušnej dostanu.
Dělám v rakousku a dnes jsem si v práci dohodl přesčasy od půlky května takže když to půjde dobře i s přesčasy jdu měsíčně platově cca čistá i s mateřskou co má moje žena z rakouska a přídavky na dítě přes 80 tis čistého.
Bez přesčasů mínus cca 27 tis kč.
A budu si stále shánět auta z devadesátých let jiný nechci at si každej mluví o bezpečnosti ekologii atd to mě nezajímá protože už ke konci 90 let ty auta byly v bezpečnosti v poho,

Piták
8. května • 8:45

Jirko všichni ti držíme pěsti, ať se daří a kup si co chceš, to je v pořádku. Dle vyjmenovaných aut co jsi vlastnil a chceš vlastnit, mužů soudit, že o autech nevíš nic.

jirka
8. května • 12:46

tak honda motory mě ještě nezklamaly. Mít love na to co bych chtěl tak je to rolscy royce a pak by to byla eleanor.

Hlinda
7. května • 21:10

Co třeba hmotnost vozu? Croma 1,6 tuny, Freemont přes 2 tuny?
Freemont má 342Nm při cca 4500ot.
Co třeba převodovka? U obou au stejná?
Myslím, že v případě stejných aut s motory nafta 147 kW/400Nm a benzín 208 kW/342Nm by měl bejt benoš lepší v tom kopci.
A lepší pocit z nafty je proto, že táhne vocpodu. :-)Každopádně benoš smrdí při studeném motoru.
Nafta smrdí stále stejně. A hezkých pár let starý pekáče i čoudí.
Emisní normy EU jsou nastaveny tak že benzín je v nevýhodě (jsou pro něj tvrdší)
A bylo prokázáno, že nespálené saze z naftového motoru jsou karcinogenní.
Když je DPF kterej nechytne ty nejmenší tak je to prej ještě horší.

Lacomme
7. května • 14:47

A kolik ta tvoje mrdecka vazila? Jakou EU normu splnovala? Byla stejne vybavena/bezpecna? ;-)

Hlinda
7. května • 18:42

EU normy jsou normálnímu zákazníkovi vcelku k ničemu.
Nehledě na to, že nafťáky mají větší benevolenci než benzíny. Kdo chce jezdit úsporně tak volí CNG, LPG, kdo normálně tak má benál. A ti zmasírovaní reklamou kupují naftu.

jirka
7. května • 17:14

na takový auto by si neměl protože bys ho neuživil. 12 reproduktorů vše v kůži luxusní coupe šestiválec vše v elektrice chlazená a vyhřívaná sedadla a fuck of euronormy. příští rok bude šestilitr dvanáctiválec fuck of euronormy spotřebu mám u prdele.

Hlinda
6. května • 22:36

:-O:-O:-O:-O:-O:-O FORD Focus ST v dieslu????? Koho to může napadnout dát do Hot hatche naftu? A ještě si pustit sportovní zvuk do repráků. :-D:-D:-D:-D:-D
Svět se fakt zbláznil.

Karell
7. května • 10:26

Nafta v pohodě. Ale ty repráky jsou zhouba. Proč to dělají?

Hlinda
7. května • 18:37

No nevím jak moc je nafta v poho...... :-O

65363/*/-+726hkisaFDHS8
7. května • 15:16

Protoze turborechtak pod plnym kotlem zni, jako by zvracela koza.

jenda
6. května • 15:13

Do HH může dát diesel jen deeeebiiil pak ještě Škodovka no a teď bohužel i Ford. To je normální degradace znaku ST. Doufám, že Renault bude normální a zůstane u pravé RS.

Doporučujeme

Články odjinud