Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Naftové provedení Fordu Focus ST v karoserii hatchback i kombi už nebude obtěžovat levou nohu řidiče. Aspoň tedy toho, který se rozhodne připlatit si za dvouspojkový automat Powershift. Šestistupňový manuál samozřejmě zůstane v nabídce a k benzínovému provedení s motorem 2.0 Ecoboost zatím ani automat nebude.

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Ford ještě nezveřejnil nové specifikace automatického naftového Focusu ST, ale dá se očekávat o něco horší akcelerace z 0 na 100 km/h a také nižší maximální rychlost, ovšem kombinovaná spotřeba paliva by mohla lehce poklesnout – spolu s emisemi CO2. A na to mohou někteří zákazníci také slyšet.

U běžného Fordu Focus s naftovým dvoulitrem se připlácí za automat 50 000 korun. Pokud zůstane Ford u stejné cenové politiky i u modelu ST s naftovým motorem o výkonu 136 kW, budete si muset připravit minimálně 750 990 korun a v případě kombi ještě o 20 000 korun víc.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky