Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Naftové provedení Fordu Focus ST v karoserii hatchback i kombi už nebude obtěžovat levou nohu řidiče. Aspoň tedy toho, který se rozhodne připlatit si za dvouspojkový automat Powershift. Šestistupňový manuál samozřejmě zůstane v nabídce a k benzínovému provedení s motorem 2.0 Ecoboost zatím ani automat nebude.

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Ford ještě nezveřejnil nové specifikace automatického naftového Focusu ST, ale dá se očekávat o něco horší akcelerace z 0 na 100 km/h a také nižší maximální rychlost, ovšem kombinovaná spotřeba paliva by mohla lehce poklesnout – spolu s emisemi CO2. A na to mohou někteří zákazníci také slyšet.

U běžného Fordu Focus s naftovým dvoulitrem se připlácí za automat 50 000 korun. Pokud zůstane Ford u stejné cenové politiky i u modelu ST s naftovým motorem o výkonu 136 kW, budete si muset připravit minimálně 750 990 korun a v případě kombi ještě o 20 000 korun víc.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků