Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Naftové provedení Fordu Focus ST v karoserii hatchback i kombi už nebude obtěžovat levou nohu řidiče. Aspoň tedy toho, který se rozhodne připlatit si za dvouspojkový automat Powershift. Šestistupňový manuál samozřejmě zůstane v nabídce a k benzínovému provedení s motorem 2.0 Ecoboost zatím ani automat nebude.

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Ford ještě nezveřejnil nové specifikace automatického naftového Focusu ST, ale dá se očekávat o něco horší akcelerace z 0 na 100 km/h a také nižší maximální rychlost, ovšem kombinovaná spotřeba paliva by mohla lehce poklesnout – spolu s emisemi CO2. A na to mohou někteří zákazníci také slyšet.

U běžného Fordu Focus s naftovým dvoulitrem se připlácí za automat 50 000 korun. Pokud zůstane Ford u stejné cenové politiky i u modelu ST s naftovým motorem o výkonu 136 kW, budete si muset připravit minimálně 750 990 korun a v případě kombi ještě o 20 000 korun víc.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků