Ford Focus ST oficiálně: Je libo 280 benzinových, nebo 190 naftových koní?

39 komentářů

Peter
20. února • 18:29

Z predu Kia Ceed,z boku BMW 1 a zo zadu Fiat Tipo.Vo vnutri čista korea /kia,hyudai/ a koruna všetkemu je tyrkysove podsvietenie budikov ako mala moja kalkulačka Sharp z roku 1987 z Tuzexu.Može mat aj tisic koni ked to auto vyzera na prd.

Stary pes
18. února • 21:02

Pred par rokmi som netusil, ze Fordu budeme vdacni za stvorvalec vo vrcholnej verzii. Dost desive...Vzdy sa mi pacili ich podvozky, najma u starsieho Mondea, takmer dokonale v tej cenovej kategorii.

Sir_CHerokee
18. února • 22:12

Souhlas, to je smutná skutečnost. Můžeme si za to ale sami - volbou svých představitelů do evropských struktur, ať už přímo nebo zprostředkovaně. Evropa si sama sobě ničí automobilový průmysl.

Dix_
18. února • 19:15

Info od prodejce.1.Výroba bude zahájena 29.4.2.Ceník bude cca za měsíc3.Objednávání do výroby cca 3 týdny před zahájením výroby4.První vozy u prodejců červen-červenec 20195.Budou 2 výbavové stupně-ST a ST Plus6.Objednávat nejdříve půjde výbavový stupeň Plus s benzínovým motorem a první 3 měsíce půjde objednávat tato motorizace.

Sir_CHerokee
18. února • 20:06

Dík, předváděčky by se měly objednávat ještě mnohem dřív.

OnlyTruth
18. února • 13:49

v STcku nema co hladat nafta .. keby to je pracovny pick up tak urcite super alternativa

Mirek
18. února • 20:16

A zapomněl jsem na takovou drobnost. Miluji, když někdo tvrdí, že něco musí být tak a tak, je to takový středověký přístup církve, zkrátka žádný vývoj, kreativita, potřeby a představy druhých...

OnlyTruth
19. února • 11:49

vyvoj by bol keby pouziju neaku paradnu 4kolku hybrida s benzinom a nie naftu ... ( o elektro nehovoirm - to je nespravny krok v tejto dobe)

Freddka
20. února • 0:56

Tak hybridni focus 4x4 v benzinu neni problem vyrobit, Ford vsechnu tu techniku ma.
Nevyrabi se to, protoze to nikdo nechce =D

mrazik
20. února • 11:08

Focus RS bude 4x4 v hybridu - v souctu 400 PS

Sir_CHerokee
20. února • 8:45

Bylo by to drahé.

Mirek
19. února • 20:24

Nepochopil, což?
Focus ST nebyl nikdy vrcholnou variantou, bylo to takové rychlé rodinné auto, vždy nad ním byla vrcholná varianta RS, tak naprosto nechápu tu křeč, co se tady předvádí. To není HH v pravém slova smyslu, vždyť se budou prodávat opět i jako rodinné kombi verze. I v minulé generaci byla dieselová verze, má to i konkurence, navíc je evidentně vidět, že výkon je schválně udělá tak, 206 kW, aby mohl přijít Focus RS, který v minulé generaci měl s tímto motorem výkon 257 kW.

Zombot
18. února • 18:58

Líbit se vám to nemusí, ale trh s novými vozy to vidí opačně a automobilku jiný názor nezajímá. Spousta lidí chce praktické civilní úsporné auto, k tomu agresivní appearance pack a na vrch dobrý pocit ze stylové značky sportovních aut. Proto prodává Porsche tolik naftových SUV, Volkswagen tolik obyčejných aut ve verzi R Line, a proto se většina amerických muscle carů prodává se základními čtyř a šestiválci. Navíc většinu nových aut v Evropě kupují firmy a nákup naftového Focuse s tabulkovou spotřebou koloběžky se obhajuje mnohem lépe než rozežraná benzinová raketa. Stačí se podívat kolik se u nás prohání naftových Octavií RS ze všech možných firemních flotil.

Sir_CHerokee
18. února • 20:04

Se vším souhlasím až na ty muscle cary, u mustanga v Evropě, v USA převládá 8 válec. V ČR se teď ani nic jiného už nenabízí tuším. Octavií v dieselu s falešným výfukem je hromada.

Zombot
18. února • 22:52

V Evropě se skutečně prodá většina Mustangů i Camar s osmiválcem, ale v Americe to je právě naopak. Například FCA kvůli tomu nabízí Challengera s pohonem všech kol pouze se šestiválcem, protože silnějších motorů se prodává tak málo, že by se jim čtyřkolka vůbec nevyplatila.

Sir_CHerokee
18. února • 23:42

"Největší zájem je asi překvapivě o vrcholnou verzi Mustang GT s osmiválcem, pro kterou se rozhodlo 52 % zákazníků, základní verze s V6 a čtyřválec EcoBoost se rovným dílem podělily o zbytek, tedy 24 % pro každou z variant. " >> USA 2014 - 2015

Mirek
18. února • 18:36

V ST klidně může být, pokud tohle není konečná verze a již nebude verze RS, jako v minulé generaci. Minulá generace ST měla také variantu s dieselem, ale motory to byly dvoulitrové, pro obě verze, a s nižšími výkony. Nyní je pro benzín 2.3 litrový motor, který byl až ve verzi RS. Já si však myslím, že ještě přijde verze RS s vyšším výkonem a jen s benzínem.

Freddka
20. února • 0:58

No tak nejprve pockame, jestli ten Ford z evropy neodejde / nekrachne, pak teprve prijde RS jako vzdy az za par let predpokladam...
Nicmene uz se zacinaji paktovat s VW, tak to snad vsechno dobre dopadne! (to byl vtip)

Freddka
20. února • 1:00

Doplneni - vtip byl ze to snad dobre dopadne. Paktovani se s VW neni vtip.

Mirek
20. února • 11:07

Ford a VW jen užitkové vozidla, osobních se to netýká.

R
18. února • 13:35

No pokud tu 2,3 z focusu RS minule generace jiz vychytali tak proc ne ...jinak hodne stesti

Zombot
18. února • 16:34

Podle výkonu to vypadá, že Motor bude vycházet spíš z Mustangu (před faceliftem 317 koní, po faceliftu s filtrem pevných částic 290) než z Focuse RS. V Mustangu tenhle motor nikdy problémy nedělal a Ford mu musí hodně věřit, protože ho jako jedinou motorizaci dostala americká verze Rangeru.

Sir_CHerokee
18. února • 15:33

Problémy s těsněním už vychytali dávno.

Jano
18. února • 13:08

Všetko fajn. Len dostať ho na cestu bude stáť 5000e. /prihlasenie, poistky/ ,viem o čom píšem.

Sir_CHerokee
18. února • 13:26

Pojistky u nás na fordy jsou úplně v pohodě.

jean
19. února • 13:33

U nás máme daň z luxusu, naši drahí červení súdruhovia zaviedli, ktorí robia pre ľudí. Takže za 200kW sa platí 1900 euro navyše za prihlásenie. Bez prirážky je tuším do 81kW. PZP sa dá vybaviť za 2 stovky.

jean
19. února • 13:35

Kurva, píšem jak Béla po dvoch litroch vína, tak ešte raz: *naši drahí červení súdruhovia, ktorí robia pre ľudí, zaviedli* A bez prirážky je dokonca len 80kW.

OnlyTruth
19. února • 17:02

to iste myslim aj ja od 85kw , platime za kazdy kw

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
J.
19. února • 17:30

...Poplatok podľa písmena a) tejto položky sa zníži o 50 %, najviac však na 33 eur, pri zápise držiteľa hybridného motorového vozidla, hybridného elektrického vozidla, motorového vozidla s pohonom na stlačený zemný plyn (CNG), motorového vozidla s pohonom na skvapalnený zemný plyn (LNG) a motorového vozidla na vodíkový pohon. B-]

Sir_CHerokee
20. února • 8:44

Tak to je mi vás líto. To je masakr. Snad se tím nebude inspirovat soudruh Babiš. Ten ale podniká v řepce, takže snad ne...

OnlyTruth
18. února • 16:10

v cz zavisi poistka na znacku auta? .. u nas na sk je to podla kw, od 85 viac sa plati .. ja som kupoval nove so 115kw a platil som 510 eur myslim

Sir_CHerokee
18. února • 17:53

Ano záleží. Auta jsou ve skupinách i podle toho, jak se kradou, jak mají drahé servisy a spol.

Neurotic
18. února • 17:24

No tak jsem se schválně koukl a 527kW jde u nás pojistit od 4 tisíc, ale Kč ne Euro:-D

.-.
18. února • 11:12

Elektronicky řízený samosvorný diferenciál eLSD, neboli VAQ diferák od Borg Warner.

Vlk z Vlkohradu
18. února • 10:58

Technicky to asi bude dobré, ale co se designu týká, já této generaci Focusu stále nemohu přijít na chuť. :-/

Sir_CHerokee
18. února • 10:44

Tak tohle vypadá hodně dobře! Ten tlusťoučký volant přímo volá po rukách. A konečně 4 válec ve Focusu! Teď ještě nahodit slušnou cenu...

Bureš..
18. února • 19:21

Tak snad nebude motor takový průšvih jako poslední RS. Známé jsou minimálně desítky případů prasklých těsnění pod hlavou válců a nejde bohužel o jediný problém Focusu RS. Problémů s ním je mnohem víc....

Elstrom
19. února • 1:20

Už to bolo xkrát vysvetľované - problém bol v zlých tesneniach, ktoré sa do eReSov dostali z iného modelu omylom.

Sir_CHerokee
18. února • 20:01

V mustangu a v Amerikách s tímto motorem v této specifikaci problémy vůbec nejsou. U Focusu RS byly problémy dva - špatné těsnění (vyřešení) a střelení zákazníci - od ničení studeného motoru po nesmyslné čipování.

Doporučujeme

Články odjinud