Ford Focus ST oficiálně: Je libo 280 benzinových, nebo 190 naftových koní?

Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 10:44

Tak tohle vypadá hodně dobře! Ten tlusťoučký volant přímo volá po rukách. A konečně 4 válec ve Focusu! Teď ještě nahodit slušnou cenu...

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  18. 02. 2019 19:21

Tak snad nebude motor takový průšvih jako poslední RS. Známé jsou minimálně desítky případů prasklých těsnění pod hlavou válců a nejde bohužel o jediný problém Focusu RS. Problémů s ním je mnohem víc....

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 20:01

V mustangu a v Amerikách s tímto motorem v této specifikaci problémy vůbec nejsou. U Focusu RS byly problémy dva - špatné těsnění (vyřešení) a střelení zákazníci - od ničení studeného motoru po nesmyslné čipování.

Odpovědět  |   | 
Elstrom  |  19. 02. 2019 01:20

Už to bolo xkrát vysvetľované - problém bol v zlých tesneniach, ktoré sa do eReSov dostali z iného modelu omylom.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  18. 02. 2019 10:58

Technicky to asi bude dobré, ale co se designu týká, já této generaci Focusu stále nemohu přijít na chuť.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  18. 02. 2019 11:12

Elektronicky řízený samosvorný diferenciál eLSD, neboli VAQ diferák od Borg Warner.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  18. 02. 2019 13:08

Všetko fajn. Len dostať ho na cestu bude stáť 5000e. /prihlasenie, poistky/ ,viem o čom píšem.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 13:26

Pojistky u nás na fordy jsou úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 02. 2019 16:10

v cz zavisi poistka na znacku auta? .. u nas na sk je to podla kw, od 85 viac sa plati .. ja som kupoval nove so 115kw a platil som 510 eur myslim

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  18. 02. 2019 17:24

No tak jsem se schválně koukl a 527kW jde u nás pojistit od 4 tisíc, ale Kč ne Euro

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 17:53

Ano záleží. Auta jsou ve skupinách i podle toho, jak se kradou, jak mají drahé servisy a spol.

Odpovědět  |   | 
jean  |  19. 02. 2019 13:33

U nás máme daň z luxusu, naši drahí červení súdruhovia zaviedli, ktorí robia pre ľudí. Takže za 200kW sa platí 1900 euro navyše za prihlásenie. Bez prirážky je tuším do 81kW. PZP sa dá vybaviť za 2 stovky.

Odpovědět  |   | 
jean  |  19. 02. 2019 13:35

Kurva, píšem jak Béla po dvoch litroch vína, tak ešte raz: *naši drahí červení súdruhovia, ktorí robia pre ľudí, zaviedli* A bez prirážky je dokonca len 80kW.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 02. 2019 17:02

to iste myslim aj ja od 85kw , platime za kazdy kw

Odpovědět  |   | 
J.  |  19. 02. 2019 17:30

...Poplatok podľa písmena a) tejto položky sa zníži o 50 %, najviac však na 33 eur, pri zápise držiteľa hybridného motorového vozidla, hybridného elektrického vozidla, motorového vozidla s pohonom na stlačený zemný plyn (CNG), motorového vozidla s pohonom na skvapalnený zemný plyn (LNG) a motorového vozidla na vodíkový pohon.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 02. 2019 08:44

Tak to je mi vás líto. To je masakr. Snad se tím nebude inspirovat soudruh Babiš. Ten ale podniká v řepce, takže snad ne...

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 02. 2019 13:35

No pokud tu 2,3 z focusu RS minule generace jiz vychytali tak proc ne ...jinak hodne stesti

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 15:33

Problémy s těsněním už vychytali dávno.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  18. 02. 2019 16:34

Podle výkonu to vypadá, že Motor bude vycházet spíš z Mustangu (před faceliftem 317 koní, po faceliftu s filtrem pevných částic 290) než z Focuse RS. V Mustangu tenhle motor nikdy problémy nedělal a Ford mu musí hodně věřit, protože ho jako jedinou motorizaci dostala americká verze Rangeru.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 02. 2019 13:49

v STcku nema co hladat nafta .. keby to je pracovny pick up tak urcite super alternativa

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2019 18:36

V ST klidně může být, pokud tohle není konečná verze a již nebude verze RS, jako v minulé generaci. Minulá generace ST měla také variantu s dieselem, ale motory to byly dvoulitrové, pro obě verze, a s nižšími výkony. Nyní je pro benzín 2.3 litrový motor, který byl až ve verzi RS. Já si však myslím, že ještě přijde verze RS s vyšším výkonem a jen s benzínem.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 02. 2019 00:58

No tak nejprve pockame, jestli ten Ford z evropy neodejde / nekrachne, pak teprve prijde RS jako vzdy az za par let predpokladam...
Nicmene uz se zacinaji paktovat s VW, tak to snad vsechno dobre dopadne! (to byl vtip)

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 02. 2019 01:00

Doplneni - vtip byl ze to snad dobre dopadne. Paktovani se s VW neni vtip.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 02. 2019 11:07

Ford a VW jen užitkové vozidla, osobních se to netýká.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  18. 02. 2019 18:58

Líbit se vám to nemusí, ale trh s novými vozy to vidí opačně a automobilku jiný názor nezajímá. Spousta lidí chce praktické civilní úsporné auto, k tomu agresivní appearance pack a na vrch dobrý pocit ze stylové značky sportovních aut. Proto prodává Porsche tolik naftových SUV, Volkswagen tolik obyčejných aut ve verzi R Line, a proto se většina amerických muscle carů prodává se základními čtyř a šestiválci. Navíc většinu nových aut v Evropě kupují firmy a nákup naftového Focuse s tabulkovou spotřebou koloběžky se obhajuje mnohem lépe než rozežraná benzinová raketa. Stačí se podívat kolik se u nás prohání naftových Octavií RS ze všech možných firemních flotil.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 20:04

Se vším souhlasím až na ty muscle cary, u mustanga v Evropě, v USA převládá 8 válec. V ČR se teď ani nic jiného už nenabízí tuším. Octavií v dieselu s falešným výfukem je hromada.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  18. 02. 2019 22:52

V Evropě se skutečně prodá většina Mustangů i Camar s osmiválcem, ale v Americe to je právě naopak. Například FCA kvůli tomu nabízí Challengera s pohonem všech kol pouze se šestiválcem, protože silnějších motorů se prodává tak málo, že by se jim čtyřkolka vůbec nevyplatila.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 23:42

"Největší zájem je asi překvapivě o vrcholnou verzi Mustang GT s osmiválcem, pro kterou se rozhodlo 52 % zákazníků, základní verze s V6 a čtyřválec EcoBoost se rovným dílem podělily o zbytek, tedy 24 % pro každou z variant. " >> USA 2014 - 2015

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2019 20:16

A zapomněl jsem na takovou drobnost. Miluji, když někdo tvrdí, že něco musí být tak a tak, je to takový středověký přístup církve, zkrátka žádný vývoj, kreativita, potřeby a představy druhých...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 02. 2019 11:49

vyvoj by bol keby pouziju neaku paradnu 4kolku hybrida s benzinom a nie naftu ... ( o elektro nehovoirm - to je nespravny krok v tejto dobe)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 02. 2019 20:24

Nepochopil, což?
Focus ST nebyl nikdy vrcholnou variantou, bylo to takové rychlé rodinné auto, vždy nad ním byla vrcholná varianta RS, tak naprosto nechápu tu křeč, co se tady předvádí. To není HH v pravém slova smyslu, vždyť se budou prodávat opět i jako rodinné kombi verze. I v minulé generaci byla dieselová verze, má to i konkurence, navíc je evidentně vidět, že výkon je schválně udělá tak, 206 kW, aby mohl přijít Focus RS, který v minulé generaci měl s tímto motorem výkon 257 kW.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 02. 2019 00:56

Tak hybridni focus 4x4 v benzinu neni problem vyrobit, Ford vsechnu tu techniku ma.
Nevyrabi se to, protoze to nikdo nechce =D

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 02. 2019 08:45

Bylo by to drahé.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  20. 02. 2019 11:08

Focus RS bude 4x4 v hybridu - v souctu 400 PS

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  18. 02. 2019 19:15

Info od prodejce.1.Výroba bude zahájena 29.4.2.Ceník bude cca za měsíc3.Objednávání do výroby cca 3 týdny před zahájením výroby4.První vozy u prodejců červen-červenec 20195.Budou 2 výbavové stupně-ST a ST Plus6.Objednávat nejdříve půjde výbavový stupeň Plus s benzínovým motorem a první 3 měsíce půjde objednávat tato motorizace.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 20:06

Dík, předváděčky by se měly objednávat ještě mnohem dřív.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  18. 02. 2019 21:02

Pred par rokmi som netusil, ze Fordu budeme vdacni za stvorvalec vo vrcholnej verzii. Dost desive...Vzdy sa mi pacili ich podvozky, najma u starsieho Mondea, takmer dokonale v tej cenovej kategorii.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  18. 02. 2019 22:12

Souhlas, to je smutná skutečnost. Můžeme si za to ale sami - volbou svých představitelů do evropských struktur, ať už přímo nebo zprostředkovaně. Evropa si sama sobě ničí automobilový průmysl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 02. 2019 18:29

Z predu Kia Ceed,z boku BMW 1 a zo zadu Fiat Tipo.Vo vnutri čista korea /kia,hyudai/ a koruna všetkemu je tyrkysove podsvietenie budikov ako mala moja kalkulačka Sharp z roku 1987 z Tuzexu.Može mat aj tisic koni ked to auto vyzera na prd.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 11 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

včera | | 85 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A