U Ferrari se objevily modely  Monza SP1/SP2 , následně McLaren vytasil identicky řešenou  Elvu  a do třetice se přidal i Aston Martin s limitkou  V12 Speedster . Zdroj:  Instagram.com/ford_market

U Ferrari se objevily modely Monza SP1/SP2, následně McLaren vytasil identicky řešenou Elvu a do třetice se přidal i Aston Martin s limitkou V12 Speedster. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

Z trochu jiné „udělej si sám“ kategorie teď však přijíždí Ford Focus Speedster, který za svou ztrátu střechy a čelního okna vděčí nadšencům z ruské dílny Ford Market. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

Z trochu jiné „udělej si sám“ kategorie teď však přijíždí Ford Focus Speedster, který za svou ztrátu střechy a čelního okna vděčí nadšencům z ruské dílny Ford Market. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

Zruční úpravci se očividně nebojí ničeho, jelikož v minulosti třeba vytvořili šestikolový hybrid dodávky Econoline a pick-upu Raptor, postavili Ford Fusion na sněžné pásy nebo bestiální off-road ze staršího Focusu. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

Zruční úpravci se očividně nebojí ničeho, jelikož v minulosti třeba vytvořili šestikolový hybrid dodávky Econoline a pick-upu Raptor, postavili Ford Fusion na sněžné pásy nebo bestiální off-road ze staršího Focusu. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

Poslední generaci Focusu pak přetvořili na otevřený Speedster s klasickými oblouky za posádkou. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

Poslední generaci Focusu pak přetvořili na otevřený Speedster s klasickými oblouky za posádkou. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

Popravdě, výsledek by klidně mohl působit jako oficiální koncept samotného Fordu. Přestavba byla dlouhým procesem, který neznal zkratky. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

Popravdě, výsledek by klidně mohl působit jako oficiální koncept samotného Fordu. Přestavba byla dlouhým procesem, který neznal zkratky. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

Aby vůz dával proporčně smysl, byl zkrácen, také ztratil dveře a boky byly stylově zahlazeny do zbytku linií upravené karoserie. Stylizace přídě a zádě je sportovnější výbavou ST-Line. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

Aby vůz dával proporčně smysl, byl zkrácen, také ztratil dveře a boky byly stylově zahlazeny do zbytku linií upravené karoserie. Stylizace přídě a zádě je sportovnější výbavou ST-Line. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

V interiéru se objevil nově čalouněný volant předchozí generace Focusu, taktéž dvojice skořepinových sedaček a všemu ladí žluté detaily. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

V interiéru se objevil nově čalouněný volant předchozí generace Focusu, taktéž dvojice skořepinových sedaček a všemu ladí žluté detaily. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

Auto stojí na nastavitelném vzduchovém podvozku, aby na sebe mohlo v položeném stavu ještě více strhávat pozornost. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

Auto stojí na nastavitelném vzduchovém podvozku, aby na sebe mohlo v položeném stavu ještě více strhávat pozornost. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

O žádnou výstavní sochu se však nejedná, Speedster je normálně funkční a pojízdný. S jakým motorem ale pracuje, to Rusové neupřesňují. Zdroj:  Instagram.com/ford_market

O žádnou výstavní sochu se však nejedná, Speedster je normálně funkční a pojízdný. S jakým motorem ale pracuje, to Rusové neupřesňují. | Zdroj: Instagram.com/ford_market

 Zdroj:  Instagram.com/ford_market

| Zdroj: Instagram.com/ford_market

 Zdroj:  Instagram.com/ford_market

| Zdroj: Instagram.com/ford_market

 Zdroj:  Instagram.com/ford_market

| Zdroj: Instagram.com/ford_market

 Zdroj:  Instagram.com/ford_market

| Zdroj: Instagram.com/ford_market

 Zdroj:  Instagram.com/ford_market

| Zdroj: Instagram.com/ford_market

 Zdroj:  Instagram.com/ford_market

| Zdroj: Instagram.com/ford_market

Z trochu jiné „udělej si sám“ kategorie teď však přijíždí Ford Focus Speedster, který za svou ztrátu střechy a čelního okna vděčí nadšencům z ruské dílny Ford Market. Zdroj:  Instagram.com/ford_market
Zruční úpravci se očividně nebojí ničeho, jelikož v minulosti třeba vytvořili šestikolový hybrid dodávky Econoline a pick-upu Raptor, postavili Ford Fusion na sněžné pásy nebo bestiální off-road ze staršího Focusu. Zdroj:  Instagram.com/ford_market
Poslední generaci Focusu pak přetvořili na otevřený Speedster s klasickými oblouky za posádkou. Zdroj:  Instagram.com/ford_market
Popravdě, výsledek by klidně mohl působit jako oficiální koncept samotného Fordu. Přestavba byla dlouhým procesem, který neznal zkratky. Zdroj:  Instagram.com/ford_market
15
Fotogalerie

Ford Focus Speedster je dílem šikovných Rusů. Další takový na světě nenajdete

Vzácné Speedstery jsou dnes opět v módě. A pokud mluvíme o ojedinělosti, tento Focus bude velice pravděpodobně jediný na světě.

U Ferrari se objevily modely Monza SP1/SP2, následně McLaren vytasil identicky řešenou Elvu a do třetice se přidal i Aston Martin s limitkou V12 Speedster. Z trochu jiné „udělej si sám“ kategorie teď však přijíždí Ford Focus Speedster, který za svou ztrátu střechy a čelního okna vděčí nadšencům z ruské dílny Ford Market.

Zruční úpravci se očividně nebojí ničeho, jelikož v minulosti třeba vytvořili šestikolový hybrid dodávky Econoline a pick-upu Raptor, postavili Ford Fusion na sněžné pásy nebo bestiální off-road ze staršího Focusu. Poslední generaci Focusu pak přetvořili na otevřený Speedster s klasickými oblouky za posádkou.

Popravdě, výsledek by klidně mohl působit jako oficiální koncept samotného Fordu. Přestavba byla dlouhým procesem, který neznal zkratky. Aby vůz dával proporčně smysl, byl zkrácen, také ztratil dveře a boky byly stylově zahlazeny do zbytku linií upravené karoserie. Stylizace přídě a zádě je sportovnější výbavou ST-Line.

V interiéru se objevil nově čalouněný volant předchozí generace focusu, taktéž dvojice skořepinových sedaček a všemu ladí žluté detaily. Auto stojí na nastavitelném vzduchovém podvozku, aby na sebe mohlo v položeném stavu ještě více strhávat pozornost. O žádnou výstavní sochu se však nejedná, Speedster je normálně funkční a pojízdný. S jakým motorem ale pracuje, to Rusové neupřesňují.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost

Doporučujeme

Články odjinud